مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

در سکوت بیکران ، خفته فریادم ...



ترجمه به جاهای خوبی رسیده ، خسته و مونده اومدم یه مقاله ای که نوشته بودیم و تایید گرفته بودیم از استاد رو پیدا کنم و یه مطالبی رو بهش اضافه کنم !

که دیدم نیست تو فلشم نیست و پاک شده !!! زنگ زدم به دوستم... گفت فایل اصلی رو داره ... گفتم بده ببینم چه غلطی میشه باهاش کرد .

هرچقدر میل داد نرسید ! بعد نیم ساعت گفت پیدا کرده اون مقاله ی درست شده رو تو لپ تاپش ... گفتم میام ازت میگیرم ! ایمیل نکن ... چشم درد گرفتم از پشت کامپیوتر نشستن و کتفمم شدید درد داره ! از بس تایپ کردم :(

رفتم سوار ماشین شم دیدم هوا خیلی خوبه و بی خیال شدم. پیاده رفتم و برگشتم و آهنگ گوش کردم و به زندگیم فکر کردم .

دوستم همش رو برام پرینت گرفته بود و یه کتابی هم که می خواستم آورده بود... حالم خوب بود که بهتر شد .

گاهی یه مکالمه ی اینترنتی می تونه روزت رو خیلی خوب کنه ! حتی اگه تعریفی هم ازت نکنه فرد پی ام دهنده .. یه کسی بهم پی ام داد و چند جمله صحبت کردیم . قطعا از وبلاگم می شناختم آیدیم رو از کجا آوردن نمی دونم... چند خط صحبت با کسی که اصلاً نمی دونم کی بود چسبید ! و من چقدر خوبم الان ...

این بین دوست دیگه م زنگ زد و گفت چقدر ازم شاکیه که حواسم بهش نیست ، 5 دقیقه مدام و یک ریز داشت نق می زد منم ساکت فقط گوش می کردم و مقاله م رو بالا پایین می کردم . یهو ساکت شد گفت مگهان می شنوی ؟ گفتم آره بابااا ! دوباره شروع کرد به جیغ جیغ کردن و حرص خوردن که حواست نیست به من ... گفتم هیسسس سرم رفت!چای گذاشتم پاشو بیا اینجا ...

و همینقدر ساده کدورت برطرف شد و من مهمون دار شدم! برم دوش بگیرم بلکه یه کم درد کتفم آروم شه...

برام چند تا آهنگ تو واتساپ فرستاده این چند روزه ، کسی بشنوه فکر می کنه معشوقه ای چیزیش هستم ! و ته هر آهنگ هم یه جمله مهمش رو برام نوشته :)) در جواب همش براش نوشتم تو مرد ایده آل من نیستی پات رو از زندگیم بکش بیرون :))))))))) و کلی فحش خوردم ازش ! دخترک بیچاره همش منتظر از من محبت کلامی و توجه ببینه منم که فازم متفاوت :)) 


× روزایی که کارام زیاده و فشار رومه معمولاً خیلی ساکت ترم ، برعکس اینجا دوست دارم بنویسم !


نظرات 8 + ارسال نظر
امین 1394/02/18 ساعت 15:40

منم اوایل یعنی سالهای قبل می نشستم پای کامپیوتر دستم , مچم و کتف و شونه ام درد میگرفت ولی الان دیگه نه عادی شده واسم
ایدی مجا رو از وب پیدا کرده بودم ببین مگ اون یه نفر من نبودم ...
خوبش کردی دستتم درد نکنه چقدر رکی تو
چقدر اروم و ریلکس

:)
من اصلاً عادت به پشت کامپیوتر نشینی و تمرکز ندارم واقعاً انرژی می گیره ازم

عاقا قرار شده با افروز بیایم رشت هوارشیم سر تو!!!!
آماده ای ؟
حسابی هم از بی حوصلگی در می آی!

قدمتوووون رو چشممم !!!
نشریف بیااارید خوشحالللل میشیم از دیدنتون:-*
من گفتم بی حوصله اممم ؟! من عصبیم عصبی و هاااااپووووووو اونم مال هیجانات زیادیه که بهم وارد شده هیجانات منفی مربوط به تحصیل:دی
دیدی دارم میگم بی حوصله نیستم و غیر مستقیم میگم که نیاین مهمون نمی خوام :-))))؟ هاهاها

هدی32 1394/02/16 ساعت 12:52


سلام مامان خانوم

اف 1394/02/16 ساعت 10:31

هاپو جان اونور میتونی بِسِندی برام

ینیب ه جاااانِ خودم کپُّّی ِهمین تو و دکی ِما

چشمممم :-)))))
آخه تا تو بطن ماجرا نباشی خیلی شاید درک نکنی :-))))! یخ بودنمو
ولی می فرستم برات ببینی :دی
خنده ممم می گیره یعنی من همزااااد دارم ؟!

سلاااااااااااااام مگی:)
پس معلومه بین دخترا هم جذابیت داری اساسییییییییییییییییییییییی

سلااااااام دخترممم

نه بابا جذابیت که چ عرض کنم :-))) با این اخلاق خوشگلم دو سه مورد دوست دارم که شدیدااا هوامو دارن :دی ؛ )

اف 1394/02/16 ساعت 09:03


عاشقتم

می دونی مگی
تو هم اخلاقت عینِ خانوم دکترِ ماست
دوست 12 ساله ی عزیزم که چند سالی هم گمش کرده بودیم و من یهو یافتیدمش!

پایه ی همه جور خل بازی هست
اما به غایت مبادی آداب و از دور خشک و ساکت!
اما با خودمون خیلی شیطونه!!

بعد همه ش هم به من و شونصد ساله می گه شماها آدم نمی شین؟!
یه کم مودب باشین
یه کم لِیدی باشین
این چه طرز حرف زدنه
بابا مثلا شماها تحصیل کرده این


بعد خییییلی مهربونه ها
ولی اصصصصلا جملات عشقولانه نمی گه اونم
مثلا یه کاری می کنه واست با جون و دل هم انجام می ده ها
بعد توخودتو پاره می کنی از عشقولانگی و تشکر اونم می گه کاری نکردم عزیزم!!!

عااااااالیه ینی
من که عاشق هر دوتونم!

:-))))))
حالاااا من باز یه کممممم نرم تر از خانوم دکتر شمام :)))
عزیزکممم خیلی باحال بود کلی خندیدم ...
من خودم تا بخوای می خندم و شیطنت دارم ولی یه رگ سگم همش دارم :))))) عررر
اون کاری نکردممم عین عین من بودا :)) یه بار یواشکی اعتراف می کنم بهت البته یک بعد خیییلی عاشقانه هم دارم که کسی رو دوس بدارم خییییلی بروزش میدم
کاش میشد یه صفحه از چتم رو با کسی اینجا بذارم مدلمو بببینی روحت شاد میشد:-))) مگهان هاپوییان !!!
تو که بی نظیره شیطنتت؛)

خسته نباشی مگی جونم

با وجود شما دوستانم خسته نیستم :)

چوپان 1394/02/15 ساعت 18:22

من تازه از خواب پاشدم:|
اصن تاااااسیان!
هوا ابریو نم بارون هییییییییچکس نیست خونه.چه برسه که بخوان چای بدن دست ما.همسایگی به درد این روزها میخوردا

من امروز پیاده تا خونه شما اومدم و برگشتم در عرض چنددد دقیقه ...
پاشو بیا خب راهی نیست که بچه : ))
من چای گذاشتم بدم دست دوستم ولی ممکنه بریم بیرون :-| اوووف ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد