مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

12 دوست داشتنی : )



صبح بود که رسیدیم رشت ، خسته رفتم تو تخت و چند ساعت خواب هم خستگی دیشبم رو رفع نکرد...

ولی از لحظه ی باز کردن چشم هام لبخند رو لبم بود ... بابا ... بابای عزیزم رفته باغچه ...

روز عیدمون رو با خندوانه برنامه ی دوس داشتنیم شروع کردم و پر از انرژی شدممم !

کادوی روز مرد حامی پسرک خونه رو دادیم و منتظریم بابا بیان ...

کادوی روز معلم مادر خانومی رو هم دادیم ... مادر من معلمه ... یه معلم غیر رسمی البته و اصلاً شبیه فرهنگی ها نیست به نظرم ؛ )

خلاصه که امروز ، روز خوشی بوده در پس غمی که تو چهره ی مامانم هست و در پس دلتنگیش برای پدرش که 37 سال پیش از دنیا تو اوج جوونی رفت .

خدا مامان باباها رو حفظ کنه ، اونهایی که نیستن رو تو بهشت زیباش جای بده :)

× دیروز همون جا کنار دریا سنگامو با خودم وا کندم ... دیدم نه ... من آدم تعهد و تاهل نیستم هنوز ... و نه اون اونقدر مرد! هست که بخوام غرورمو براش بشکنم ... یه روزی حتماً این کارو برای عزیزم می کنم... :)

× در تجرد آرامشی هست که حیفم میاد به همش بزنم برای هر کسی ؛) !


× آقایون دوس داشتنی وبلاگستان ، روزتون مبارک ... عمو سیبیلوی گرامی ، آقا تراویس ، آقا علیرضا ، آقا بودا ؟! روزتون مبارککک : )

× مجردهای گرامی ، آقا طاها ، آقا هولدن ، آقا مهران رشتی ، آقا اماسیس ، آقا مهرداد ، آقا صابر ، آقا امین ، آقا عامر ، آقا داود ، علی آقا ، آقا آپ و آقا محمد روز شما هم با کمی پارتی بازی مبارک ؛ )
× استاد هادی گرامی روزتون مبارک ! امیدوارم هنوز اینجا رو بخونید ، متاسفم برای گم کردن وبلاگتون :(



نظرات 20 + ارسال نظر

مرسی که به منم تبریک گفتی.خوشحالم کردی.

:)
کاری نکردم ! خوشحالم ک خوشحالتون کرد ؛)

غزال 1394/02/13 ساعت 11:34 http://15421542.blogfa.com

سلام عزیزم. خوب این تویی که صلاحه خودتو بیشتر از همه میدونی و قطططعا تصمیمه درستو میگیریی
منم 4سال شمال ایران زندگی کردم و بهترین لحظاتتته عمرم بود:(((

سلام غزال جان
امیدوارم تصمیم درستی گرفته باشم:) .
آخی می دونم ... کاش بشه زود به زود تر بیاین شمال و خاطرات خوبت رو زنده کنی باز:)

ttaanhhaa 1394/02/13 ساعت 09:08

متشکرم

من یه درصددددد احتمال نمی دادم شما اینجا رو بخونی ...
به هیچ عنواااادن وگرنه شما از همه لایق تری با وجود نی نی و نی نی بزرگه :دی
تبریککک بابای تنهااا

سلام

ایشالا همه پدر و مادرها سایشون سبز باشه

متشکرم مگهان عزیز
شاد باشی و سلامت
راستی سلام ما رو هم به دریا برسون

سلام
انشالله
نمی رسونم که خودتون بیاید دیگه !

شادی 1394/02/13 ساعت 01:05

خیلی باحالی مگی...
ممنون که اومدی خونه ام و منو یادت بود ... ممنون پرانرژی همیشه شاد من

اووووه چه انرژی ای دادی بهم شما سر صبحی

بهامین 1394/02/13 ساعت 00:38

سلام عزیزم
خوبی؟؟الهی هر تصمیمی که به صلاحته بگیری عزیزم

سلاممم
ممنون دختر خوب ... خاله خانوم و عمه خانوم گل!

عمو سیبیلو 1394/02/12 ساعت 20:48

درود و دو صد درود

: ) مچکررر عمووو

یه خاموش 1394/02/12 ساعت 20:43

من هم مردم ، حالا که مجردها تبریک شنیدن چرا من نشنوم؟
عیدتون مبارک و لطفن به منم تبریک بگید خانم مگهان خاموش مدت هات می خونمت

ببینید علی آقا و آقا عامر که اصلاً وبلاگ ندارن و یا اگه دارن به من ندادن آدرسشون رو :دی و خیلی وقتا خاموشن!
و من بهشون تبریک گفتم ! اگه شمام چشمک زن روشن بودی و اسمی انتخاب می کردی برای خودت بنده الان می تونستم تبریک بگم!:)
روزتون مبارککک

asmani 1394/02/12 ساعت 19:50 http://asmani1111.blogsky.com/

سلام بانو
اومدم روز مرد و پدر رو به بابا علیرضا تبریک بگم شما خودتو قاطی نکن همیشه به عید و تعطیلی شنبه و خوشی

سلام بابا علیرضای گللل :)
به منم تبریک بگین من نبودم بابام خیلی کمتر از الانش بابا بود:))))
ممنووووووونم واسه تبریکتون ...

Amer 1394/02/12 ساعت 18:28

نــــــــعــــــــه

بابلـــی ما آملی بابلی ها ضد همیم!!!
اینو حتما بهش بگو! کلی میخنده و از من بد میگه بهت
غیر انتفاعی علوم و فنون مازندران البته تو شهر بابلــــه

عاااالی بود :-))))))
اونجا که گفتی حتماً از من بهت بد میگه له شدم از خنده آخه نشناخته هم میشه بد گفت از مردم یه منطقه و شهری :-)))
خیلییی هم عااالی گذرت اون وره تو هم بهشون یه کم بد بگو برادر گرامی :))!!!!

Amer 1394/02/12 ساعت 17:56

نه بابا شوخی میکنم این چه حرفیه...؟
دشمنتون شرمنده.

درحال حاضر دارم رو پایان نامم کار میکنم
کار به فرستادن مقاله هام به ژورنال های بین الملی افتاد!
حتما برای برگردانش به انگلیسی!!!
ازتون کمک میگیرم و ایمیلای پشت سرهم میزنم بهتون
میدونین که!
رشته هامون خیلی نزدیک به همه

من اسم پایان نامه میاد حالم بد میشههه :((( !!!
واااای ... هر کمکی ازم بر بیاد دریغ نمی کنم ... از اون ورم واسه گرفتن حق الزحمه که شمام دریغ نمی کنی :-))))
بله بله میدونم ! یه هم کلاس بابلی دارم اتفاقاً که اومده اینجا این ترم ... هم رشته خودمه:دی
یه چیزی راستی آزاد می خونید شما ؟!

Amer 1394/02/12 ساعت 17:12

ایمیل من که همچنان رو هوااا!!!
حس شیشمـــتم که ماشالا...
از طرف من ببوس روی گل بابا

من ایمیل شما رو 20 روز با تاخیر دیدم :|
همش 20 رووووز آقا عامر و فکر کردم ایمیلی ندادین !!! دیدم خیلی شرمنده شدم ولی دیر بود دیگه ... ببخشید
چشممم از طرف خودمم با خجالت می بوسم من :)))))

پدرشوهرجان بنده انقد غد ومغروره که نه تنهاپشیمون نمیشه بلکه بارفتارش سجادوتحقیرمیکنه!
براعقد من نیومد وما کنسلش کردیم اون وقت امروز داره میره عقد یکی ازدخترای فامیل دورمون...
مگهان جان درسته توتجرد ادم دغدغه نداره ولی توتاهل هم ارامش داره کنارکسی که دوسش داره
خداپدربزرگتوبیامرزه
کی انقد مرد نیس که بخاطرش غرورتوبشکنی؟
کسی رودوس داری؟ :)

سلام ای وای ... ای واااای ...
کاش همه ی پدرها پدری کنن برای عزیزاشون ...
درسته فاطمه جان ... موافقم که در تاهل آرامش هست ولی با اهلش ؛)
نه کسی رو دوست ندارم . تو قانون من پسرا هستن که باید از دخترا خوششون بیاد و بعد دختر فک کنه که این مورد ارزش داره یا نه ؛) ایرانی قدیمی فک می کنم...

Amer 1394/02/12 ساعت 16:33

چقد گانگستری تو دختررر
کی تو این چیزارو یاد گرفتی؟؟؟
ما خواب بودیم...

الحق والانصاف راس میگن که آقایون هرچقدم سن بردارن!!!
به مراتب هم نی نی های خانوووما هستن

تو هنوز منو یادته؟!
نامحسوس میخونمت
متشکــــــــــرات

گانگستررر :))؟
چرا گانگستر آقا عامر ... چی رو از کجا یاد گرعتم عایا ؟!
موافقم تازه به همون دسته ی اول هم که بالای سی سال سن دارن به چشم بچه هام نگاه کردم و با کلی نازی تبریک گفتم !!! :)))

بله معلوووومه که یادمه :)
فکر می کردم شاید این طرفا بیاین

فاطمه 1394/02/12 ساعت 16:30

مهگان عزیزعیدت مبارک همچنین روز بابای مهربون ومامان گرامیت هم مبارک انشاالله صدسال زیر سایشون خوشبخت و سلامت زندگی کنی

ممنوووونم فاطمه جان :)

انشالله خانواده ی شما هم سلامت باشن
راستی من اسمم مگهانه

علی 1394/02/12 ساعت 16:18

ممنون مگی جان خیلی هم عااالی !
تبریکتون خیلی ذوق زده مان کرد
الهی مادر بشی بالام جان

سلام !
شمام روشن شدین علی آقا! من چقدر خواننده ی آقای نیمه روشن چشمک زن دارما :))))

سلام دخترک، خوبی؟
من متاهل شدم، تازه یدونه پسر کاکل به سر هم دارم... که اسمش رو گذاشتم " قلی " قلی هم یه پا مرده، به قلی هم تبریک بگو...
شوخی میکنم، ممنون که به یادم بودی... برنز گرفتی!
راستی در جریان همه ی پست هات هستم، البته اندر سکوت...
بقول یکی از استادم ؛ ایدون بر شما و خانواده عزیزتون مبارک!

سلاااام :)))))
قلی چطوره ؟!
شوخی نداریم ما از این به بعد هر بار میاین اینجا یک پست عکس دار برام میارین از جناب قلی !
طلا رو لطفاً بیارید برام برنز ؟! واقعاً که ...
هاها ... چه خاص ایدون ؟!؟!؟!

سلام دخترک، خوبی؟
من متاهل شدم، تازه یدونه پسر کاکل به سر هم دارم... اسمش هم گذاشتم " قلی " قلی هم یه پا مرده واسه خودش، به قلی هم تبریک بگو!
شوخی میکنم، خیلی ممنون که به یادم بودی تو سومین نفر بودی :-)
راستی همیشه در جریان کارهات هستم،البته اندر سکوت...
به قول استاد فارسی ام، ایدون بر شما و خانواده گرامی مبارک!

سلام علیکم.
ممنون. اولین نفری بودید که تبریک گفتید به من و فکر کنم آخرین نفر هم باشید.
از طرف ما هم به پدر و برادر محترم این روز عزیزو تبریک بگید.
و خدا بیامرزه پدربزرگتونو.

واااای چقدر هیجان انگیز که من اولین نفر بودم هاها :))) ؛) نه امیدوارم آخری نباشم...
چشم حتماً !!

سعید اسحق زاده 1394/02/12 ساعت 14:40

در صورت نیاز به کاهش رتبه الکسا سئو یا بهبود رتبه وبلاگت در گوگل به سایت من بیا
http://asre-info.ir
در ضمن برای خرید اکانت نود 32 هم منتظریم :
asreeset.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد