مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی



امروز که خانوم هم کلاسی اومد ازم یه سوالی بپرسه و لپم رو سفت کشید ! و امروز که بعد از ناهار دوستم با تمام وجود و بدون هماهنگی بهم حمله کرد و لپم رو از جا کند !!! داشتم فکر می کردم این دوستان منو خیلی کوچولو می بینن یعنی ؟! :|


× آخه باز این بارون چی میگه ؟!؟!؟! دوس دارم برم زیرش هی و جیغ بزنم ! حیففف که حالشو ندارمی :دی


نظرات 7 + ارسال نظر
asmani 1394/01/24 ساعت 17:44 http://asmani1111.blogsky.com/

سلام بانو
میگم حتما کشیدنیه که میکشنش لپ رو میگم
دیشب باران قرار با پنجره داشت
روبوسی آبدار با پنجره داشت
یک ریز به گوش پنجره پچ پچ کرد
چک
چک
چک
چک
چکار با پنجره داشت؟!
قیصر امین پور

سلام آقا ...
بنده موجود قیصر دوستی هستم می دونستین : ) ؟
الهی شکر واسه بودن دوستای خوبم ... خوشحالم می کنید همیشه با حضورتون

افروز 1394/01/24 ساعت 12:26

خوبه لُپنداری تو!
منه بدبخت که از دو روزگی تا همین الان همیشه قربانی ام!!

میگن لپ دارممم : (
خودمم نمی بینم ولی دوستان و اطرافیان می بینن ...
من نی نی بودم گرددد بودم :))

مادر 1394/01/24 ساعت 09:02

اسه ده من غلیظ گب زنمه!!؟؟
اینقدر توووو پاستوریزه ایسیییی........زای به بچه هامیگن..مثلا...ممی زای بوشو...این زمانی کاربرد داره که طرف می دونه جنسیت بچه چی هست....ولی گیلک ها به پسر میگن کوتای....جمعش هم میشه....کوتاکان....
دختر هم میشه....لاکو....لاکوکان....دختر وپسر فارسی میباشد.
مگی جرمن هم امی گیلان مانه.....نگران باران نبو...ترپیش دره

علی 1394/01/24 ساعت 03:36

عاشق کشیدن لپ دختر کوچولوهام

بارون میگه شرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر:|

مادر 1394/01/23 ساعت 22:40

خب الان می نوبته دو دستی تی جول فاکشم.() خوب بیس ایته ماچی تی پیشانیه بدم ()تی چوشمان دود مگی مر ه.....میخ کوب کونه باران بدا بواره..
برکت ایسه....عروس هم روزی بسره.....
شبت بخیر مگی....می کوتای شیف صب ایسه باید زود لالا بوسسسس....

منم بارانه میرم ! نگم بند بایه ... فقط تعجب کونم چه سیلی ایسه ...
دانی من تا حالا کوتای نیشنوسته بوم ؟ خود رشت میان نیگیدی دختر و پسرو گیدی زای بیشتر :دی
امی گیلکی اصلاً شیمی مانستن غلیظ نیه :دی
خووووب بوخوسی کوجی مار

سپیده 1394/01/23 ساعت 20:32

اینجام بارونهه بارون
بارونو دوس دارم هنوز
چون تورو یادم میاره

حس می کنممم پیش منی وقتی که بارون میباره....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد