مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

اصلاً می فهمی چی میگی ؟!



آقا اینکه اس ام اس میدی و از خدا می خوای سال 1394 بهترین سال عمر طرف باشه اصلاً قشنگ نیست !

می فهمی که ممکنه من شونصد سال دیگه زنده باشم ؟! اصلاً می فهمی که دلیلی نداره امسال بهترین!!! باشه ؟! اون وقت شونصد سال دیگه چی میشه ؟!

× من با این بهترین سالت باشه ایشالا مشکل دارم . برای خودتون بهترین باشه اصلاً :|

× بعدشم اینکه سال 1394 می تونه شبیه واژه ی عروس دیده شه ، هیچ ربطی به عروس شدن بنده و امثالم تو این سال نداره :| همین .





نظرات 4 + ارسال نظر

:دی

pari 1394/01/04 ساعت 13:06

دختر خوب منظور اینه که بهترین سالی که از 0 سالگی تا به الان داشتی،اصلا ربطی به سالهای آینده نداره.چون دقیقا منم همینو گفتم

جمله رو باید کامل بگن :دی
می دونننمممممم منظورشونو !:)))
فقط دوس داشتم این پست رو بنویسم :دی

افروز 1394/01/02 ساعت 12:14

خوبالااااا
وحشى !!!
همه ى زندگیت بهترین باشه عزیز دلم :*:*:*

سال نویت مبارک مگی عزیزم ,سلامت و شاد و سرزنده باشی گلم و برات بهترین هارو توی این سال قشنگ از خدا میطلبم دوست خوبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد