مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

و اینک ...



و عصار می خونه : بذار روشن کنیم شب رو ... ستاره از تو ، ماااه از من ... ازت یه خواهشی دارم ... تو هم چیزی بخواه از من ....

و در ادامه :

بدون که عمر عشق من به کوتاهی ساعت نیست ، عزیزم گفتنم تنها یه حرف از روی عادت نیست ....



نظرات 10 + ارسال نظر

من همون اول گفتم چی میخوام :|
والا! با این تعارف رشتیاشون!!! :| :| :|

تعارف رشتی :-))))))

من همچین جغدی هستم :|
نمیخواد پولاتو نگه دار برای خودت! چه تیریپ هم بر میداره :|

تیریپ بر نداشتم که!
بابااا تو ما رو رسوا می کنی آدرس بده بخرم برات دیگه جهنم ضرر

پولتو بذار جیبت بینیم بابا! :|

:| شما جغد تشریف دارین جناب هولدن ؟
واقعاً اگه دوست می دارید آدرس بذارید بی تعارف
چیزی می خواید بگید جناب هولدن !

دیگه دری وری نگو :|
نایک تو تبریز نداریم؟ :| :| :| :|

داریم !!!!!
رشتم داریم تازه !!!
چند هست حالا ؟!
اصلاً به کجا باید بفرستم : )) ؟ میگم صبر کن پولدار شم بعد بخرم براتون

تو که نمیخوای بگیری بیجا میکنی میپرسی :| والله! با این سوالای مفتکیشون :|

اینجا پوشاک بارسلونا اصلاً نمایندگی نداره :|

آویشن 1393/11/17 ساعت 16:50 http://dittany.blogsky.com

خوبه که تو راه راحت بودی ولی من اصلا نمیتونم با اتوبوس سفر کنم.نه اینکه نخوام، حالم بد میشه.
به جاش ماشین خودی و ترجیح میدم.تازه موزیک و میشه با وولوم بالا گوش کرد و با هم سفرا همخونی کرد

ببین آویشن دیشب من ناجور تهوع داشتم . قرص خوردم ... دل درد داشتم کمر درد و ... !!!
ولی ماهیتم اینه که خووب باشم همش !!! مطمئنم اگه میشد میزان بدی حال رو اندازه گرفت من خیلی حال خراب تر از بقیه بودم :دی ولی در مجموع آدم راضی و خوشحالیم : ))
واقعاً با ماشین شخصی سفر عالیه ... من 5 6 بار تجربه ی تبریز دارم که با اتوبوس بوده . جای دیگه تا حالا با اتوبوس نرفتم :دی

پیرهن بارسلونا اروجینال :|

نه بابا :| ؟

توی پرشین بلاگ هم آدرس و ایمیلو نشون میده منتها اگه بازدید کننده اطلاهاتش رو وارد کرده باشه.

همون دیگه باید ثبت کرده باشه خودشو :دی

سوغاتی من یادت نره :|

چی می خوای برادر من ¿

Selection پس ردیفه حسابی. حس مسافرت با اتوبوس اومد من کلا مسافرت با اتوبوسو از سواری بیشتر دوست دارم. چون راننده نیست آدم و کلا کیف می ده

اینجا آی پی نشون میده و آدرس وبلاگ طرف رو تو پرشین آدرس نشون نمیداد انگار !
یا شاید من بهش عادت نداشتم !!!
سلکشن توپس داشتم ! سنتی، پاپ و موسیقی کلاسیک و غرب ! همه جور آجیل خورد تو پرم گوشیم خاموش شد !!
جدی ؟ منم حس خوبی دارم اما هیچ کی با من هم نظر نیست به اینا خییییلی سخت گذشته گویا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد