مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مگی دختر خوبی عست !




من بسیور خسته عستم ! چشمانم می سوجد (سوج کردن !!! همون سوزیدن هست!) کمرم را گویی از درون به دو قسمت تقسیم کرده عند!

پلک هایم سنگیک شده عند و من آمده ام که بگویم مگی دختر خیلی خوبی عست ولی یک جوری بگویم که شما نفهمید از خودم تعریف می کنم . مگی دختر سخر خیسی عست و صبح ها گبل از صدای اذان از جایش می جهد ! دقیقاً می جهدها !!! بدون اغراق و نیشش هم تا بناگوش باز عست .  بابایش می گوید مگی مشکوک شده عست مادرش میگوید ضعیف و بی خواب شده عست ! خواهرش می گوید خواب را ول کن . صبح ها که از تخت بیرون می جهی من نگرانت می شوم! خواهرک خلم به من بگو سرت گیج نمی رود؟! عایا چیزی به نام گوش میانی در وجودت عست؟!

× من فگط خیلی دختر خوبی شده ام فگط همین . شما می دانید چرا ؟! و از کی این همه دختر خوبی شده عست ؟مگی سخر خیس خیلی دوست تر تر تر داشتنی می باشد . من دوست دارم همیشک سخر خیس بمانم ! میگم گفتم مگی بسیار دختر خوبی عست ؟!

× پاک فراموش کردم به شما بگویم امروز در کلاس آلمانی مگی از همشیه اش بیتر تر بود . خب این یعنی چه؟! یه کم فکر کنید!معلوم است دیگر ! یعنی مگی بسیار دختر خوبی عست .

× شب بخیر خیلی حال مگی همان مگی که خیلی خیلی زیاد دختر خوبی عست، بد می باشه و از خستگی روی پا بند نیست . در تختش خوابیده و فکر می کند که اصلاً چرا این همه دختر خوبی عست ؟

× امیدوارم فکر نکنید گصد تعریف و تمجید از مگی داشته عم. خیررررر اصلااا !!! ای کاش نفهمیده باشید که سعی داشته عم بگویم مگی دختر خیلی خیلییی خوبی عست !


نظرات 15 + ارسال نظر
آویشن 1393/11/17 ساعت 16:55 http://dittanyblogsky.com

قربوووووووووووووووووون این دختر خوب برم من

واااای آویشن !!!! خدا نکنه خجالت کشیدم باز : ))

گوتِن آبِند، وی گِت اِس اینِن؟
واس زاگن زی؟ شپرِشِن زی لوستیک؟
ایش وایس نیشت گِناو اُدر ایش فِشتیه نیشت :|

درسته میگن اونایی که زبان آلمانی میخونن ، به کره مربا با نون بربری میگن: کقه مقبا با نون بق بقی ؟ :)) من هنوز به اون درجه نرسیدم.

هالو ماین آنجلشن ! زر گوت !
: ))
برادر من تو از من بسیور وارد تری و یه جاهایی حس می کردم ق ق میزنی هااا! نگو : ))
به درجات بالایی از آلمانی رسیدی

سلام عزیزم
واقعا مشخصه خیلی خوب ونازی عزیزم
الان حالت خوبه عزیزم؟؟

سلام دختر !
ممنوووووونم و خیلییی خجالت زده از لطفتون !
خوووبم فقط دیشب خسته و لوس بودم خیلی... همین

سلام

حتما خوبین،اصلا کلا قاعدتا مطمئنا خوبی همیشه از شماست

شاد باشید

به قول شما سلام و یه لبخند : )
من دیشب که از تو تخت این هذیانات رو می نوشتم اصلاً فکر نمی کردم که چه کسای بزرگواری قرار هست اینجا رو بخونن و الان بسیار خجالت زده ام که شما و امثال شما میان و تایید می کنن بله شما خوبی (آیکون خجالت در حد مرگ!)
ممنونم از تاییدتون و بگم اتفاقاً خوبی از خود خود شخص شماست : )
شما نیز

عمو سیبیلو 1393/11/16 ساعت 14:49

آورین... آورین... چه دختره خوبی است این مگی
بخصوص وقتی کیک های خوشمزه میپزد که در این پسن به آنها اشاره نشده است


به به عمو هم تایید کردن که مگی خوب عست !
وااای عموی شیکمووو چه اشاره خوووبی کردین شارژ شدم

ای جان ،پس مگی آلمانی یاد میگیرد ،بسیار بسیار خوشگل و گوگولی مگولی هست این زبان آلمانی (ایش لیبی دیش)

بلی بسیووووور زبان گشنگی عست . ایش لیبه دیش آوخ !

چوپان 1393/11/16 ساعت 13:19

الان خیلی زشته من بعد مدتها اومدم ؟ [گاوچران]
ینی نمیومدم سنگینتر نبود؟ [مغرور]
ینی بیام بازم؟ [متفکر]
صلام [گل]
می رو سیاهه!

نه اصلاً زشت نیست چوپونکم
من که گفتم مگی خیلی خیلی دخدر خوبی عست !!!
تی دشمنه رو سیاه ببه کر !

دماغت شکسته خدایی نکرده؟!

نه خیرم نشکسته عست . دماخم بسیور سالم عست

mika 1393/11/16 ساعت 13:01 http://mika-majd.blogfa.com

سلام دختر عستهعسته نباشی

سلام ممنون عستم دخدرم

همینجوری زد به سرم واسه وبلاگ اسم بزارم که پرواز بر فراز آشیانه فاخته اومد تو ذهنم ، اسم یک فیلم معروف ..
"آشیانهٔ فاخته" در انگلیسی کنایه‌ایست به معنای بیمارستان روانی !
از اونجایی که به دیوونه بودنم شک ندارم ، گفتم فاخته باشم بهترم !
ولی دیروز رفتم و تو ویکیپدیا و فاخته رو جست و جو کردم که فهمیدم بجز معنی مجنون یک معنی دیگه ای هم داره
و اینچنین شد که عوضش کردم
حالا جدا اسم دختر عمه اتون فاخته است ؟ در غرب معنای خوبی نداره فاخته

+ سحر خیزی خیلی خوبه ، امیدوارم که روندمون ادامه داشته باشه !

: )))) بسی خندیدم از دستت !
بگم بهت که آهنگ جالبی هم نداره فاخخخته !!! آره واقعاً اسم دختر عمه بزرگمه ؛ )
من همه جووووره خودمو اینجا پرچم کردم اسم فامیل اسم شوهر عمه دختر عمه هر کی بوده اینجا هست :-))

مگااااان من الان میخوام خودم رو بکشم، میخوام بکم، چون روز تولدت توی خیابون به خودم گفتم تولد مگانه و شب که میرم خونه بهش پیام بدم، چون شماره ای که ازت ندارم و گرنه اس میدادم، اینترنت هم ندارم تااا شب
بعد رسیدم خونه یادم رفت
ای خداااااا، خجالت آوره، اون هم بعد از پست پرادعایی که توش نوشتم تولدم زوستام یادم نمیره
وااااای
تولدت مبارک عزیزززززکم

مگی عشگ من عست


افروز یک دختر خیلی خوب !!! تو را بسیوور دوست می دارد!!!

سیمای 1393/11/16 ساعت 09:52

مگی واقعااااااااااا دختر خوبی عست!

parii 1393/11/16 ساعت 07:05


یعنی عاشق نگارشتمااااا
خیالت راحت باشه ما اصلا نفهمیدیم که مگه دختر خوبی عست!


ای بابا نفهمیدی ؟ پری تمام قصدم از نوشتن این پست این بود که بگم مگی دختر بسیار خوبی عست بعد تو چرا خوب نفهمیدی :-(((

امین 1393/11/16 ساعت 02:36 http://pll.blogsky.com

اینطور موقع ها دوستان وبلاگی من میگویند عاشق شدی
لابد عاشق یکی از دخترای دانشگاه و همکلاسیت شدی
منم میگم نع نع نع اصلا اینطوریا نیست
اونام میگن ..امین اعتراف کن عاشق شدی خب دیگه , نزن زیرش
حالا توام عاشق شده ای ایا یا بصورت جزئی احساس خستگی و کلافه بودن میکنی

: )))
انشالله که عاشق شده باشم ! هاها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد