مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

عکس وایبرم : )

دختر بودن که به رنگ لاک روی ناخن نیست ... : ) میشه دختر باشی و دستات رو ساده دوست تر بداری ... 

+ یه روزایی بود روزی دوبار رنگ لاکم عوض می شد ! برای هر بار وضو پاک و بعدش دوباره تجدید می شد : ) و حالا ...

نظرات 28 + ارسال نظر
م.ب 1398/10/07 ساعت 11:57

تی دسپر میرمآ

واااای ببین کی اینجاست یادش بخیررر

بانو 1397/03/11 ساعت 03:29 http://www.sadominrouz.blogfa

و اینگونه بود که تاریخ تولدتم فهمیدم 13 بهمن ماه 69 به دنیا اومدی
کی فکرشو میکرم 9 سال و دو ماه و 28 روز بعدش به دنیا بیام و 18 سال و یک ماه بعد تو یه شب خردادی تا سحر از پشت یک صفحه پنج اینچی خاطرات دختریو بخونم که درست 1136 کیلومتر باهام فاصله داره که اگه یه روز حرکت کنم به سمتش 12 ساعت و 32 دقیقه بعدش پیششم
دنیای کوچیکیه

من متولد ١٢ بهمن سال ١٣٦٩ هستم، احتمالاً همیشه بعد تولدم پست گذاشتم که فک کردى ١٣م روز تولدمه...
اوه چقد عدد نوشتى، خدا حفظت کنه جوون

سلام
یکی از فانتزی های من گذاشتنِ قرارِ وبلاگی بوده وهست!
رشت؟
رشت؟؟؟
رشت؟؟؟؟؟؟
بیشتر سر می زنم.فعلا

سلام
بله
رشت
رشتتت
رشتتتتتت
ممنونم :)

مرد حافظه 1394/02/16 ساعت 15:54

تو در تو شد که.. زیبا و با سلیقه بود.. من لاک مشکی می پسندم خانوم مومن.. بزن برا اقات

چی ؟ نفهمیدم :-))) !
لاک مشکی خیلی خوبه ولی نه برای من ... خییییلی تو چشمه !!!

آویشن 1393/11/17 ساعت 17:21 http://dittany.blogsky.com

به به.چه کیکی،دست خواهرت درد نکنه.
وقت کردی دستور پختشو بذار .مرسی.بوس

آویشن جون قبلاً گذاشتم دستور کیک اسفنجی رو : )
این فقط تزیینشه که خیلی مهمه دیگه :-*

مهناز مامان رایان 1393/11/14 ساعت 22:10

خیلی زیباست مگی جون
ارامشبخشهههه

چه با انرژی و محکممم گفتی

ادم دوره ای به یه چی علاقه مند میشه

آره من این یه ساله مخصوصاً خیلی خیلی تغییر کرده علایقم !

تولدت مبارک عزیزم. چه عکسای نااازی

ممنوووونم :-)
خیلی خوش اومدین

کی گفته ریبایی دست به لاکه عزیزم.
شما همین جوری هم دله ما رو بردی

دوستم میگفت بااااید لاک بزنم برات و من مقاومت می کردم:دی
مهربووونی شما از بس !!! : ))

و حالا هم دست های زیبایی داری ،حتی بدون لاک ...

: )
من تو سن بیست و چهار سالگی موهای شلوغی داشتم و اصلاً هم ناراحت نیستم از آشفتگی موهای تو عکسام ... و سادگی دستامم خودم دوست تر می دارم این روزا حتی اگه زیبا و دخترونه نباشه : ) ممنووووووونم بازم.

من 1393/11/13 ساعت 22:24

من همون منم که نمیخواستم آدرس وبلاگمو کسی داشته باشه تا زیاد خونده نشم

خببب پس برام آدرس بذار بخونمت دختر خوب ؛-)
لینکت نمی کنم !

خورشید 1393/11/13 ساعت 21:33

چشم من فقط شوره که رمز ندارم مگیییییییییییی

من برات ایمیللل کرده بودم که خانوم گلی !!
الان برات رمز می ذارم عزیزممم

من 1393/11/13 ساعت 20:58

سلام
تولدتون با تاخیر مبارک
امیدوارم امسالتون پر از سلامتی و اتفاقای خوب و قشنگ باشه و آرامش قرین لحظه لحظه زندگیتون....

سلام : )
ممنونم ازتون ... من آخر نفهمیدم شما کدوم من هستید ؟
بازم خیلی ممنونم

خورشید 1393/11/13 ساعت 17:41

اخه اهنگ مورد علاقه خودمم هست امروز قلبم یکم اذیتم می کرد مامانم رفت بیمارستان موندم خونه وقت کردم یکم اهنگ گوش کنم واسه تو هم فرستادمش با صدای علی زند وکیلی گوش کن اخرشه لینک دانلودشو میذارم برات http://pop-music.ir/%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%B2%D9%86%D8%AF-%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D9%88%DB%8C-%D8%AA%D9%88

واااای ممنونم دختری !
این آهنگ خیلی خوووبه خیلی ها تو یه بار خبر تولد دوباره ی پارسا رو بهم کادو دادی یه بارم که این آهنگگگ ممنووووووونم ازتتت

خورشید 1393/11/13 ساعت 17:09

به سوی تو***به شوق روی تو
به طرف کوی تو***سپیده دم آیم
مگر تورا جویم***بگو کجایی نشانِ تو
گه از زمین گاهی***ز آسمان جویم
ببین چه بی پروا ***رهِ تو می پویم
بگو کجایی
کی رود رُخِ ماهت*** از نظرم نظرم
به غیر نامت ***کی نام دگر ببرم
اگر تورا جویم ***حدیث دل گویم
بگو کجایی
به دست تو دادم ***دل پریشانم
دگر چه خواهی***فتاده ام از پا بگو که از جانم
دگر چه خواهی***یکدم از خیال من
نمی روی ای غزال من***دگر چه پرسی ز حال من
تا هستم من***اسیر کوی توام
به آرزوی توام***اگر تورا جویم حدیث دل گویم
بگو کجایی
به دست تو دادم دل پریشانم***دگر چه خواهی
فتاده ام از پا بگو که از جانم ***دگر چه خواهی

وااااای ... از کجااا می دونستی این آهنگ مورد علاقه ی منه ؟!

وااااااای می خوامش الاااان

شراره 1393/11/13 ساعت 14:37

چه کیک ملوسی!
چه خواهر ملوس تری!
چه دستان ملوس ترتری!

چه شراره ی شیطوووونی
مهربون! شما خیلی پر انرژی و دوس داشتنی هستیااا

خورشید 1393/11/13 ساعت 13:34

ما خوبیم بیا پسرتو ببر واسه خودت وقتی خوب شد یعنی کاملا خوب شد میخوام برم مرخصی پسرتو می فرستم رشت ببینم باهاش چیکار می کنی زورت بهش می رسه یا نه؟
مگی بیمارستانو گذاشته رو سرش جات خالیه

ای جاااانم فکر کنم پس پیش من باشه رشت و خراب کنیم من از پارسا بدترم خودت می دونی که

خورشید 1393/11/13 ساعت 13:17

سلام تبریک تولد با تاخیر منو بپذیر عزیزم مبارک باشه تولدت دوست گلم
انشالله خوش وخرم کنار عزیزانت روزگار به کامت باشه

وااای خورشید عزیزم شما اینجایی ؟ حال پارسا کوچولوم چطوره ؟
ایشالا همش خبرای خوب خوب بهمون بدی خورشید جان

چه دست ظریف و زیبایی
به به

چه کیک خوشگل و با سلیقه اییییییییی

تعریف ننما دخترم
دستام خیلی بزرگه ها افروز ! اینجا معلوم نیست شاید

سیمای 1393/11/13 ساعت 12:48

کاش منم بلد بودم تزیین کیک رو
اون رویه سفید خامه ست یا از خمیر آماده ها؟

فوندانت هست سیمای جان .... ولی فوندانت آماده نیست خودش زحمت کشیده خواهرم ولی فوندانت آماده دارن لوازم قنادی ها ! خارجیشم هست که کیفیتش خیلی خوبه
فقط کافیه تمرین کنی دخترم همین

.. 1393/11/13 ساعت 12:24

دست خودتونه؟
کیک از رشت گرفتین؟

بله !
خواهرم برام درست کرده

نجمه 1393/11/13 ساعت 12:21 http://akharegheseh.blogfa.com

به به چه کیک خوشگلی...

چه خوبه اینجا، میتونم کامنت بذارم

ممنونم عزیزم !

آره خیلی خوووبه

سیمای 1393/11/13 ساعت 12:18

چه کیک ساده وقشنگی
من عاشق سادگیم
دست خواهر جان درد نکنه واقعا


اتفاقاً منم فقط کیک ساده دوس می دارم !
وگرنه خواهرم قابلیت ساخت کیک خیلی شلوغ رو هم داره
خواهش می کنه وظیفه ش بوده

رویا 1393/11/13 ساعت 12:16 http://khoshbakhti1393

تولدت مبارک مگهان.امیدوارم که همیشه شاد و موفق باشی عزیزدلم
کیک تولدت هم خیلی دوست داشتنیه.

ممنونم استاد !
هم چنین شما ... چشمات دوس داشتنی می بینه

امین 1393/11/13 ساعت 12:13

آفرین که برگشتی مگ
کار بسیار خوب و پسندیده ای کردی
خوشحالم

امین 1393/11/13 ساعت 12:11

عه عه عه
یادم رفت تبریک بگم بهت
بووخشید
تولدت مبارک باشه

خواهش می کنم و ممنونم باز هممم

امین 1393/11/13 ساعت 12:10

سلام
خوبی مگ
دوباره برگشتی اینجا یا هر دو تا وب رو با هم بروز میکنی
عکس وایبرتم دوست میدارم
کیک من کوووو , هوووم


سلام خوبم ! فقط اینجام ...
ممنونم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد