مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مگهان دلش برای چه ها که تنگ نمی شود :|



دل تنگی از نوعِ مگهانی !

می تونه برای صدای خنده ی کسی باشه ، که همیشه بهش می گفته خیلی بد می خندی ... 


دل تنگی از نوعِ مگهانی ! 

می تونه برای عکسی باشه که روزی صد بار نگاهش می کرده و حالا چند ساعت بوده که گم شده بود اون عکس !



+ دقایقی پیش دل تنگی دوم رفع شد ، عکس عزیزم لابلای عکس غذاها پنهون شده بود ! پیداش کردم!!!

نظرات 12 + ارسال نظر
asmani 1393/11/24 ساعت 21:47 http://asmani1111.blogsky.com/

این عکسه همون پسره نبود که میگفتی روزی چند بار نگاش میکنی؟ خب بزار ما هم ببینیم شما که حسود نبودی عاقا زشت هم بود میگیم خوشگله به سلیقه ات بر نخوره

: ))))) از دست تو آقای آسمانی ...
والا شاید راضی نباشه صاحب اون عکس وگرنه می ذاشتمش :-))) !!!
من خیلی بد سلیقه م و همیشه مردای زشتالو رو می پسندم :دی !!!
درباره اون عکس اصلاً جدی نگیر کس خاصی نیست :-))
---
درباره ی سیروس و راستین بگم . بعله درست فرمودین . تازه یه سوال دختر عمه م که نباید هم فامیلی خودم باشه دختر عمه هم فامیلی شوهر عمه نمیشه مگه تو ولایت شما :))؟ فامیلی مامانم با فامیلی مامان راستین فرق داره :دی

هدی32 1393/11/05 ساعت 08:58

مگی جون سلام عزیزمم خوبی عزیزممممممممممی

سلااام هدی جون :-* خوبی مامان خانوم ؟ حال هستی عزیزم چطوره ؟

آویشن 1393/11/04 ساعت 22:04 http://dittany.blogsky.com

دل تنگی هر دو نوعش بده.امیدوارم هیچ وقت دل تنگ نشی

اگه تو کوتاه مدت باشه اشکالی نداره ! یعنی دل تنگیت زود سر بیاد ؛ )

merida 1393/11/04 ساعت 19:56

دل است دیگر! اونم از نوع مگهانی
انشاله که زود زود دلتنگیهات رفع بشن

والااا بخدا : ))
از فردا مگهانی یه فحش محسوب میشه :)))))) یه دوست داشتیم اسمش بود آیدا واقعاً شیرین عقل بود :| سوتی های خیییلی ناجوری میداد بعد دیگه کلا بین کلاس مشهور بود هرکی کار ضایعی میکرد همه بهش میگفتن آیداااا شدی ها :-)) حکایت مگهانم حالا همینه :-)))))

اف 1393/11/04 ساعت 17:38

منظورم خودم بودم خنگه خدا :))))))

برووو باباااا
قبول نیست تو از این خل وضع هایی هستی که خودتو به اون راه زدی... وگرنه خیییلی عاقلی
این حساب نیست :-)))
من بر عکس تو ام خل وضع هستم ولی خودمو به عاقلی میزنم :| : )))

عمو 1393/11/04 ساعت 17:26

مهری 1393/11/04 ساعت 15:57

مگهان جونم بگو ببینم عکس کیه که دل شما براش زود زود تنگ میشه؟
بگوو
مگهان جون من خیلی کامنت میذارم ولی واست ثبت نمیشه

سلام مهری جان
عکس کی ؛ ) ؟ یا شاید حتی عکس چییی ؛ )) ؟!
چیز مهمی نیست البته :-)))) اگه عکس کسی بود که خنده دار نبود. این یه دل تنگی خنده داره
عکس چیزی هستش ؛ )
ببخشید : ( بلاگ اسکای خیلی خر است .

رهگذر 1393/11/04 ساعت 15:52

پستت را خواندی ؟

بلی !
آنچه را شما دریافتید بنده در نیافتم : ))
ولی حتماً چیزی بوده که اینجوری فکر کردین دیگه ؛ ) هوم ؟!:))

اف 1393/11/04 ساعت 14:04 http://darhamnevesht.blogsky.com/

خوب منه واقعی شبیه یکی مثله مگهانه!!

تازه شم می شه زندگیکرد تو همین جامعه
همین شکلی خول وعضی!!! :))))))

دقیقاً :-)))
مگ واقعی رو ولی کسی نمی بینه که :دی
من hidden کردمش در خودم : ))
جز خونه هیچ کسی نمی بینه. ولی اگه روزی کسی بخواد عاشقم باشه قطعاً من خل وضع رو نشونش میدم :| حق داره بدونه واقعاً :))

سیمای 1393/11/04 ساعت 12:55

مگی خیلی قشنگه ولی اینااااااا
من وقتی حسای اینجوری پیدا میکنم خیلی بهم خوش میگذره

خب اگه دل تنگیم رفع نشه خیلی بده : ))
ولی منم دل تنگی های احمقانه ی مگی رو دوس دارم !

اف 1393/11/04 ساعت 12:51 http://darhamnevesht.blogsky.com/


ایشالا همه ی دلتنگیهات دونه دونه رفع بشه
به سررررعت باااااااد

ممنونم واقعاً :))
دل تنگی های مگهان عین خودش احمقانه ست !
خوشحالم که یه شخصیت حقیقی سنگین دارم :)) با مگهان تو جامعه ی ما نمیشه زندگی کرد ؛ )

رهگذر 1393/11/04 ساعت 12:35

عطر و بوی عاشق شدن داشت این پست ... اگر عاشق شدی عشقت مبارک دختر عزیزم

لازم شد دوباره پست رو بخونم :|
عاشق شدن ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد