مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

باغچه : )



یه روز که با عمه اینا و خونواده ناهار رفتیم ناهار بیرون ... یه فرمی آوردن برامون و گفتن اینو پر کنید !

ما همه قیافه ها آویزون که نععع :((

خانومه یه کم خواهش کرد 2 تا برگه نظر سنجی داد بهمون گفت اقلاً دو تا پر کنید !

یکی رو من گفتم و خواهر نوشت اون یکی رو هم حواله کردیم شوهر عمه جان ! 

یه سوال بود این وسط که شما از چه طریقی با این مجموعه آشنا شدین ؟! 

10تا گزینه داشت که تیک بزنی:)) ! یدونه هم اون ته نوشته بود سایر موارد :)) !!! حالا اون سایر موارد چی می تونست باشه الله اعلم !!! 

برادرم گفت یعنی ممکنه یه منگولی بزنه سایر :)) :دی ؟

دیگه کلی خندیدیم یهو شوهر عمه اومد بالا سرمون گفت اینم برگه ی نظر سنجیِ من ! بذارین رو مال خودتون !

اینم فرم پر شده توسط شوهر عمه بگذریم که با بی دقتی همه رو زده خوب!!! کلیک کنید !

به سوال 7 دقت کنید ! واقعاً سایر به نظرتون چی می تونه باشه :)) شوهر عمه جان زده بودن سایر!!!!! :)))

میگه زدم سایر که بشینن فکر کنن یعنی من از چه طریقی با اینجا آشنا شدم که تو گزینه ها نبود :دی


---

امروز از صبح که پاشدم دلم می خواست یه جایی بودم ... !در چند قدمیِ باغچه ی ما یه برکه هست ... که واقعاً برای من عینِ بهشته... گرچه عکس اصلاً زیباییِ برکه رو نشون نمی ده اما براتون عکسش رو می ذارم.

امروز دلم همش اونجا بود متاسفانه شرایط برای رفتن جور نیست ، درس ها انبار شده و شب هم که بی دلیل و بی موقع مهمونی دعوت شدیم : )

عکس ها مربوط به یه روز خیلی خیلی سردِ ! از نوع 13فروردینی ... 

نمایی از برکه و نمایی دیگر

این هم تابِ من  : ) 90درصدِ فانتزی های دو نفره ی من روی همین تاب ساخته شده ... : )

نمی دونم چرا هیچ عکسی از باغچمون ندارم ! اوجِ قشنگیش اون زماناس چون هوا کمی سردتر از رشت هست خرداد تازه بهار میشه اونجا !

راستی اون چراغ های دراز رو ببینید که نصفش سفیده ! بابا جان داشتن مشکی می کردن پایه لامپ ها رو همون لحظه :دی !

نظرات 23 + ارسال نظر
بریدا 1394/10/24 ساعت 13:24

رمز عکساتو به من میدی؟
تا حالا چندبار خواستم بگیرم ازت گفتم شاید ندی :(
البته من اصرار نمیکنم عزیزم

میدم عزیزم:) ولی آخه رمزامو یادم نیست باورت میشه؟! :|

مرد حافظه 1394/02/18 ساعت 23:08

نه خدایی گبلان زیبا ترههههه بخاطر بارش بیشتر.. بندر انزلی که چپ و راست بارون میزنه.. البت باغچه ی خونه ی ما سبزی زیاد داره ریحان نعنا و دیگر دل خوش کن های مادرم

رشت که بارشش بیشتر تره !
ما اونقدررر بارون داریم که خدا می دونه :) !!!
وای خدا ... من عاشق باغچه ام :) این باغچه که من میگم یه باغ هست خارج از شهر ما خونمون وسط شهره آقای حافظه

مرد حافظه 1394/02/17 ساعت 19:34

7 و سایر میتونه اجنه یا امدادهای غیبی باشه
خیلی جای زیبایی بود
تماشای 7 چیز ارامش میده یکی برکه هست! بقیه رو خاطرش نیست مرد حافظه

حکمااااااا باید اجنه باشه :-))))

خیلی جای زیبایی هست در چنددد قدمی باغچمونه هااا دلتون سوخت؟!
مازندران شما کجا این همه سبزه :دی ؟

چه برکه ی رویایی
چه تاب آرامش بخشی
وااااااااااااای دلمونو آب کردی حسابی...
قدر زیبایی هارو بدون
ما که ازش بی بهره ایم.
راستی معنی مگلاگ چیه؟

ای کاش همه می تونستن از چنین جاهایی لذت ببرن ... هر استانی زیبایی های خاص خودش رو داره دوست عزیزم :)
معنی مگ لاگ مگ: اسمم مگهان ! لاگ :وبلاگ
یه واژه ساختم به اسم مگلاگ

نیکادل 1393/10/21 ساعت 23:18

من رفتم قهر

با خجالتم چی کنم ؟!

اون که تو پرسشنامه بود فقط یهویی بود سایر ترکیبی میشه یعنی یهوییه با پیش زمینه ی ذهنی

از دست تو ندا : ))

وای چه عکسایه خوشگلی روحمون تازه شد سره صبح.
من از این باغچه ها بسیار دوست میدارم. خیرشو ببینید خواهر
اون سایر یعنی وقتی یه پیش زمینه ای داری و داری دنباله یه رستوران میگردی یهووویی از جلویه این رستورانه در میای، بعد به خودت میگی جهنمه ضرر برم ببینم چه جور جاییه. به این میگن سایر

:)))) سایر اینه ؟ خب تو گزینه ها بود که بدون اطلاع قبلی و خیلییی یهویی : )))
ممنووونم ندا جون. دلم براتون تنگ شده بود ها !
باغچه ناقابله مال شما اصلاً

مریناز 1393/10/20 ساعت 10:33

وووووووووووووووواووووووووووووووووو عکس ها عالی...
تاپ و باغچه رو عشقه

عزیزممم : )
امیدوارم از طبیعت لذت رشت خوشگل ما لذت برده باشی مری جون:دی

نیکادل 1393/10/19 ساعت 15:43

وای چقدر لوسی

avishan 1393/10/19 ساعت 04:10 http://dittany.blogsky.com

والا ویروس روانی و که دو هفته پیش گرفته بودم.الان دردم از یه مشکل دخترونست

خب این حل میشه زود :دی !
جای نگرانی نیست پس !

آویشن 1393/10/19 ساعت 03:38 http://dittany.blogsky.com

والا الن که به دلیل دل پیچه ی شدیدی که دارم چپیتم زیر پتو و خبر برف و ندارم ;-)
دقیقا منم یکی از بهترین شانسای زندگیم همین بوده

این ویروس روانی رو گرفتی شمام ؟!
خوهر برادر منم دل پیچه دارن متاسفانه : ( ! چه بددد : ((
امیدوارم زود خوب شی دختر

آویشن 1393/10/19 ساعت 03:01 http://dittany.blogsky.com

فضای عکسا عالیه.من و یاد خونه ی مادریم میندازه.اونم یه جای دیگست.
یعنی من واقعا اگه تو گیلان نمیبودم مرده بودم

: )
آویشن جان ، برف بند اومد ؟!:((
آره خدایی ! من بزرگترین شانس زندگیم این بوده که اینجا متولد شدم و اینجایی هستم : )!

اف 1393/10/18 ساعت 23:52

عاااالى بود مگى. خوش به حالتون. من اگه جات بودم بار و بندیلمو جمع مى کردم کلا مى رفتم اونجا مى زیستم!!!

منم یه هم چین فکرایی دارم واسه آینده م خدا بخواد !!!
ولی در حال حاضر نمی تونم یه خونواده 5 نفره رو ببرم اونجا و مجبورشون کنم 40دقیقه راه بیان تا به شهر برسن :-)) وگرنه سریعا دستور ساخت یه خونه ی خوب در اون مکان رو می دادم:دی

اماسیس 1393/10/18 ساعت 22:12

ولی این عکسا که میگن بیشتر اونجا شبیه بهشته تا باغچه!

به به !
یک عدد مازنی اعتراف کرد گیلان ما بهشته بعله :-))

اماسیس 1393/10/18 ساعت 22:10

چه جا باحالی زندگی میکنی!خوشا به حالت

: ) گابلی یوخدی ! همون قابل نداره :دی
دست خدا درد نکنه : )

ندا 1393/10/18 ساعت 20:18

نمیدونم چرا کامنت های من نمیاد آخه

: ( میان که !
واسه کدوم پست ندا خانوم ؟

زری 1393/10/18 ساعت 17:36 http://zary-tanasob.blogfa.com

وای مگی جون چه جای زیباییه اینجا ! زیبایی و ارامش و سکوت توش موج میزنه ! خوشبحالت که گاهی همچین جایی میری
روح ادم تازه میشه بازم بقول تو توی عکس مثل خود واقعیش نمیشه
لذتشو ببر مگی جون

آخی زری بانو ای کاش می شد دعوتتون کنم اینجا : )
تازه اگه بدونی چه صدای قشنگی رو تم این تصویر هست ...
صدای پرنده ها قورباغه ها !
واقعاً همین چیزای کوچیک حال آدمو خوب می کنه واسه ادامه زندگی

asmani 1393/10/18 ساعت 16:06 http://asmani1111.blogsky.com/

سلام بانو
پرسشنامه که هیچی طبیعت رو بچسب دست اوس کریم درد نکنه خیلی عالی بود از این مدل عکسا زیاد بزار


سلااام !
چشم...نمی دونم چرا حس می کنم حسِ زیباییش تو عکس معلوم نیست آخه ...
اما بازم میذارم حالا که دوست می دارید!

سین 1393/10/18 ساعت 15:49 http://mscstu.blogsky.com

سلام
من خودم هم این روزها درگیر توزیع پرسشنامه ام خط اول رو توی تازه های بلاگ اسکای دیدم کنجکاو شدم ببینم چی نوشته

خوش به حالتون عجب جای باصفایی زندگی می کنید

سلام !
چه جالب : ) من خیلی دقت می کنم تو جواب دادن به پرسشنامه اما عموماً مردم بدون فکر جواب می دن و نتایج اصلاً معتبر نمیشه !

: ) دست خدا درد نکنه با این نقاشی های قشنگش و دستش درد نکنه که ما رو اینجایی آفرید !

کلوچه 1393/10/18 ساعت 15:15

خب هرکی توو این فضا باشه یا شاعر میشه یا عارف...تو چرا قصر در رفتی؟!!!نکنه تو هم حاصل یک ازدواج فامیلی بودی؟؟؟

: ))))) این روستا در کل ساکن نداره یه سری ویلا توش هست و دو سه خونوارم داره ! که همشون از دم کله پوکن همشوووون ها :-))) !!!!!
اگه قرار بود شاعری وجود داشته باشه اونا باید شاعر می شدن نه من که 2 ماه یه بار میرم:دی !
حاصل ازدواج فامیلیم هستم متاسفانه :-))))))) !!! اما نزدیک نبوده نگران نباش :دی

کلوچه 1393/10/18 ساعت 15:07

مگی تو چرا شاعر عاشق پیشه با موهای ژولیده و وز وزی نشدی؟؟؟

چی میگی تو کلوچه:دی ؟!
شاعر ؟ عاشق پیشه ؟ کی ؟ من ؟!؟!؟! :))

نجمه 1393/10/18 ساعت 13:46 http://akharegheseh.blogfa.com

وایییییییی چقدر اینجا قشنگه واقعا یه تیکه از بهشته

خوش به حالتون که همچین جایی دارین

آره نجمه جون... اگه بدونید چه آرامشی توش موج می زنه ...
شماهام دارین جاهای قشنگ ! ایران کجاش قشنگ نیست واقعاً ؟

نیکادل 1393/10/18 ساعت 13:43

مگ! واقعا انصاف نیست.هوای خوب و فضای قشنگ و آدمهای خوش قلب و دخترا زیبا همه یه جا جمع شدند...
آدرس چی شد مادرک .من هفته ی دیگه نیستم اینجا و همش هول و ولا دارم کادوتو بفرستم.

اون وقت واقعاً انصافه شما خونتون اون همه با صفا باشه و ما تو آپارتمان زندگی کنیم ؟ خداییش انصافه ؟!
خوش قلب هم که شما کویری ها انتهای خوش قلبی هستین : ) !
چقدر همش شرمنده می کنی منو... واقعاً روم نمیشه آدرس بدم نیکا ! واقعاً روم نمیشه ها...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد