مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خوشبخت شو ! خواهش می کنم !


پست حذف شد : )








نظرات 8 + ارسال نظر

خیلی باحالی مگ. من این پستت رو دیروز خوندم. من وقتی دانشجویه کاردانی بودم از هرکسی(استاد یا دانشجو) خوشم میومد اون طرف دیگه از داشنگله ما میرفت. خیلی باحال بود. بچه ها از هر استادی خوششون نمیومد به من میگفتن بهش علاقه مند شو دیگه اینجا نباشه و واقعا هم جواب میداد
امیدوارم یکی هم اینجوری سره راه تو قرار بگیره ما تو رو تو لباس عروس ببینیم


هاهاها....
من ولی داستانم فرق داره ها ! علاقه مند نیستم مثلاً یکی خیلی خیلی رسمی از طرف کسی ازم خواستگاری می کنه ! نظر من واقعاً نه هست و بلافاصله بعد از من اون آقا دوماد میشه
عزیزممم... لباس عروس ؟ نمی دونم دوسش دارم واقعاً یا نه

. 1393/10/07 ساعت 00:52

سلام. میتونم بپرسم چرا برنمیگردی بهش؟ چرا اینقدر مغروری چه چیزی اینقدر تو رو ار دیگران سر میکنه.چی هست که اینقدر احمقانه خودخواهی
چرا اگر دوستت داشته و تو هم الان دوسش داری برنمیگردین و با هم ازدواج نمیکنید.
تو خودت گفتی اشتلا کردی و حالا که اون حاضره ببخشه بازهم میگی نه.معلوم نیست چی میخوای اصلا
اونقدر گند دماغین شما دخترا که حاضر نیستین برای کسی که زندگیشو به پات ریخته غرورتونو بکنین باید بدبختیتو ببینی تا خیالت راحت شه حق با اون بوده و بمون تا خوشبختی و خنده ای اونو ببینی و از حسادت بمیری
متنفرم از دخترایی که فقط برای دوستاشون خوبن تو هم از همونایی
یکی مثل تو منو بدبخت کرد جیبمو خالی کرد.من پرتش کردم از زندگیم بیرو نباید ارزش قائل میشد برات و دوباره میومد سمتت

کامنتتون رو تو پستی گذاشته بودین که حذفش کردم و اینجا وارد کردم که جوابتون رو بدم :)
می تونید بپرسید ! پاسخ اینه که فعلاً حتی شرایط فکر کردن به این ماجرا رو هم ندارم . و یه چیزی ما اگه با هم خوشبخت بودیم که جدا نمی شدیم. شما از کجا می دونید من مثل اون خانومی بودم که تو زندگی شما بود ؟
خب من اشتباه کردم و ایشون هیچ اشتباهی نکردن ؟
من همیشه خونواده م رو به دوستانم ترجیح دادم . من جیب کسی رو هم خالی نکردم همه چیز متقابل بود خریدِ هدیه همه و همه متقابل بود .
قطعاً با ارزش بودم که ارزش قائل شده برام و خواسته دوباره فکر کنم :)

عاقا تو رو خدا با من کاری نداشته باش من زن نمیخوام بنده از همین تیریبون اعلام استعفت میکنم

دیگه دوستیمون تموم شد یعنی ؟! ای بابا :)))
دوستای مجازی رو دوماد نکردم تا حالا البته :-)))) اگه از حالت مجازی در بیاد امکانش هست ولی واقعاً

عجب استعدادی !!

خیلی هم مستعدم !؛-)

mika 1393/10/06 ساعت 16:45 http://mika-majd.blogfa.com

مگی پس بهتره بهت بگیم بخت گشا

همچین چیزایی...

اف 1393/10/06 ساعت 15:23 http://darhamnevesht.blogsky.com

بار ها بهش گفتم دفتر مهاجرتی بزنه! گوش نمی ده که!

این خواهرا هیچ وقت به حرف ما گوش نمیدن ! هیچ وقت! ایش

asmani 1393/10/06 ساعت 15:18 http://asmani1111.blogsky.com/

سلام
مگی بانو بد جور آدم رو به فکر یه تجارت پر ثواب میندازی بیا یه توافق امضا کنیم ما آدم میفرستیم شما زنشون بده درآمدش هم نصف نصف 100 درصد تضمینی
ولی خدایش اون چیزی که باید برات اتفاق بیفته و اون کسی که دلت باهاش خوش باشه خودش کم کم وارد زندگیت میشه فقط باید حواست باشه بتونی توی این همه نقاب بشناسیش

: ))) زن گرفتن خرج داره آسمانی جان چه تجارتی پسر ؟! باید از جیبمون بدیم به این بدبختا که میرن زن می گیرن :))))
می دونی ؟! به دوستم میگم واقعاً دلم واسه هیچ کدوم اینایی که یه کم بهم نزدیک شدن نلرزیده اصن اون حسی که باید اتفاق بیفته نیفتاده !
میگه مگی دلم از این می سوزه که تو آخرش با یه کور کچل بی پول و بی خونواده ازدواج می کنی و میگی دلم لرزیدددد لعنتی:))) حالا دعا کنید دل من واسه این موارد نلرزه خدای نکرده:))

اف 1393/10/06 ساعت 14:37 http://darhamnevesht.blogsky.com

وااای مگی
خواهر من کافیه از یکی خوشش بیاد فقط درحد حرف !
یارو کلن می ره کره ی مریخ!

تمام قبلیها اینجوری مهاجرت کردن
اگه قصد مهاجرت داری تعارف نکن
بگو!!!!

تجربه ی اینم داشتم :دی
البته واقعاً این مواردی که بهشون نه گفتم قصدم نه گفتن بودا ! الکی نبود از ته دل بود !
اون مورد اولم نه واقعی بود !
اما ترجیح می دادم شرایط الان اینجوری نبود ، دوس داشتم خوشبخت باشه نه اینکه تو اون وضعیت مسخره
: ))) دوستان خواهر افروز بانو مهاجر می پذیرنا ! یادمون باشه :))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد