مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

رادیو هفت !


یه روزایی هست از صبح که پا میشم می خوام برم دستشویی و وقت نمیشه ! تا ساعت 6 هی به تعویق انداختم دستشویی رفتنم رو ! الانم یه درد عجیبی در مثانه ، کلیه و تمامی دست اندرکاران ... احساس می شه.

صبح فقط وقت شد مسواک بزنم و صورتمو بشورم ! آرایش هم کردم و نشستم پای کارهام . ناهارم بیرون خوردم با عرض پوزش : (دوستم دعوتم کرد پارادیزو دیدم نمی تونم نه بگم!

×××


مرتضی احمدی ، بدون شک زنده س. واسه من روباه مکار ، شکرستون و خیلی چیزهای دیگه یادآور ایشونه : ) یادشون بخیر . دیشب ویژه برنامه ی رادیو هفت به ایشون اختصاص داشت .

 


امشب ویژه برنامه ی زمستون رادیو هفت رو از دست ندید : )

از شبکه آموزش پخش میشه !





نظرات 3 + ارسال نظر
بهسا 1393/10/05 ساعت 15:59

چه تعریف جالبی! و چه خواهر نکته سنجی.
سالم و شاد باشید کنارهم


بله اینجوووور خواهری داریم ماااا
ممنوووونم

بهسا 1393/10/05 ساعت 15:50

مگی جون باید حدس می زدم که تو هم رادیوهفت بین باشی!برنامه قشنگیه
حیف ویژه برنامه مرتضی احمدی رو ندیدم!

به قول خواهرم که میگه کسایی که رادیو هفت می بینن روحشون هنر پذیره اگه هنرمند نباشن ؛-)
هاها ... منم از یک سالگی رادیوهفت بیننده ش هستم بهسا جانم : )

رهگذر 1393/10/04 ساعت 20:10

چرا یک زن ازاد به ازادی شمل باید متعهد به مردی باسه؟
حتما برای پول بیشتر هست که به ازدواج فکر می کنی / وگرنه دلیل دیگه ای نیست اینطور که پیداست می تونی روابط جنسی ازادم داشته باشی تمام روز که بیرونی و منزل دوستان
کسی چیزی نمیفهمه /برای من ازدواج ارزو شده چون هیچ وقت پولدار نبودم همیشه نگران اخر ماهم بودم من مجبورم ازدواج کنم چون اجازه نداشتم با دوستم باشم. حتی بیرون هم با دوست پسرم نرفتم . من خیلی بدبختم/حتی یک خواستگار هم ندارم و امثال تو خوشحالید که به کسی نه میگید و نفرهای بعدی همیشه در راه هستن . ازت خوشم میاد. خوب می نویسی ولی بهت حسادت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد