مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

گیسو !




اول اول که به دنیا اومدم ، کچل خان بودم ! یک موجود کچل دوست نداشتنی 4کیلو و دویستی ! بگو ماشالا :| ! بعد از 2 سال شدم به موجود مو فرفری هنوز یه کم تپل! بعد که سه 4 سالم شد یه دختر کشیده بودم و اما موهام ، هر کی می دید موهامو از مامانم می پرسید بیگودی گذاشتی براش ؟!

6 7 سالم شد موهامو کوپ زد مامانم ، به اصرار خودم! آرایشگر هی می گفت بخدا حیف موهاشه ها ! اما لجباز بودم از همون روزا ... یه دنده بودم ! یه دختر یه دنده ی رشتی !

موهامو کوپ زدم و جلوش چتری : ) روز اولی که رفتم مدرسه چتری بود موهام و صورتم گرد ! خودم لاغر ، فکر کنم 20 کیلو بودم : ) موهام بلند شد ... صااااف و لخت شد ! دیگه هیچ اثری از اون فرفری ها نبود : ( گاهی دلم خیلی براشون تنگ می شه ... یه حسی بهم میگه دخترم ! یه موجود چشم رنگی + موهای فرفری میشه !!! نمی دونم چرا ؟ (من چشم های تیره رو بیشتر دوس دارم البته! من چشام قهوه ای تیره س و خواهر برادرم هر دو چشم رنگی هستن !)

دلم می خواست موهامو کوتاه کنم ، نیکادل میگه اجازه ی موهات دست منه : (

یه حسی بهم میگه اگه موهامو کوتاه کنم، حتماً عاشق میشم.

نظرات 11 + ارسال نظر
اف 1393/10/03 ساعت 12:11 http://darhamnevesht.blogsky.com

با این تفاسیر تو
طبق قوانین ژنتیکی مندل دو سوم احتمالش هست که بچه ت فرفریه چشم رنگی بشه

موهاتون حتما کوتاهکن مگی
چون انقدرخوب می شی که اثری از پشیمونی نخواهی داشت

من 2 کیلو بودم به دنیا اومدم!!!
بعد ریقو بودم در حد تیم ملی
ییهو ترکیدم!!!

پس احتمالاً همین می شه ! حالا باید دید اصلاً مامان می شم ؟! :))))
موهامم ... احتمالاً می خوام یه کاری کنم ... یه دور موهامو تیکه تیکه کوتاه کنم !
بعد ترش یهو کوتاه کنمش !!!!! دو جور تنوع پیش میاد !
همین روزا یه دستی به سر و روی خود باید بکشم !
جاااانم 2 کیلووو :))))) من آرنولد بودم !!!!

بهسا 1393/10/03 ساعت 08:24

نمی دونم کجا خوندم که دختری که موهاشو کوتاه می کنه می خواد بگه چیزی واسه از دست دادن نداره! و اعتماد به نفسش به موهاش نیست
موهای زیباییی داره حیفه کوتاه کردنشون اما شاید من بودم دیوونگی می کردم و کوتاه می کردم!

منم خوندمش اتفاقاً جایی ...

منم احتمالاً دیوونه می شم !!!

امین 1393/10/03 ساعت 06:52

سلام یعنی مگ تو دیگه اخرشی
نیگا عروسکشو
ای خدا

asmani 1393/10/02 ساعت 18:58 http://asmani1111.blogsky.com/

سلام
ماشاالله نه واقعاً ماشاالله اروپایی ها خودشون رو میکشن موهاشونو فر کنن ما خودمون رو میکشیم صافش کنیم منم چشمام قهوه ایه البته روشن مال بابا رنگی احتمالا تو نسل بعدیمون رنگی بشن

ما چشم رنگی هامون زیادن ! خیلی : )
منم اروپاییم آیا ؟! موهام به هیچ عنوان میل به فررر شدن نداره :))) گاهی فرش می کنم البته به زحمت
آره احتمالش هست :-)

اماسیس 1393/10/02 ساعت 17:27

شایدم همونی که شما میگید باشه ": )

ایشالله که حضور به هم برسونه

درباره ی من همینه + اینکه تنوع می خوام !

اماسیس 1393/10/02 ساعت 17:26

یاد گیسوان طلایی دلا خانم افتادم

یادتونه؟ تو کتاب فارسی

کااااملا یادمه ! آخی یک داستان عاشقانه ی خیلی آرام بود اون داستان !
یادش بخیررر

mika 1393/10/02 ساعت 17:22 http://mika-majd.blogfa.com

برام فرقی نمیکنه خیلی دوس داشتم اجازش دست اون بود الان دیگه من به موهای اون گیر میدم
جالبه الان به موهای زنش کاری نداره اصلا نظری نداره هرچی نظر داشت رو من پیاده میکرد

:-)))) کار دنیا یه جایی همیشه بر عکس میشه حالا حکایت تو هست ! :)) خانوما باید نظراتشون و اعمال کنن رو آقایون...برای پیشرفت خودشون هست که ما نظر میدیم:-) :دی
چه جالب ! کاش درباره ی خانومشم نظر داشت ولی...

اماسیس 1393/10/02 ساعت 17:10

حالا من شنیدم اینو که اونایی که میرن موهاشونو کوتاه میکننشکست عگشی خوردن ( تو خاطره یکی از دوستان خوندمی )

: ))) یا شاید کوتاه می کنن چون کسی نیست که موهاشون رو دوست بداره !

اماسیس 1393/10/02 ساعت 17:08

الان یعنی موهاتون بلنده ؟موی بلند خوبه که!


سلام ": )

: ) تا بلند به چی بگین ! درست تا آرنجم هست بلندی موهام : )
علیکم السلام برادر

چوپان 1393/10/02 ساعت 16:59

صلام :D
نمیدونم چیشد که کشییییییییده شدم بیام اینجا
چون اصولا کم پیش میاد از کامنت باکس شخص دیگه ای برم وب شخص دیگه ای!!
شاید بخاطر رشتی بودنت باشه;)
همین یه پستتو که خوندما
فهمیدم یه عالمه نقطه مشترک داریم... قطعا بجز سیرقلیه البته :))
خلاصه اینکه صلام دوست جدید
چوپان از آشنایی باهات خوشبخته

به به ! به به سلااام :-))
خون رشتی ها می کشه آدمو اصلاً !!! عین خودم ناسیونالیستین دیگه چوپون جان : ) !
تره بیمیرم دیشب نه پریشب فک کونم ایتا کامنت داشتیم از ایتا گیلک بعد بینیویشته بو می کامنت تایید نوکون من فکر بوکودم شاید شما بیبی !!! : )) پس تو نیبی! انی وی خیلی خیلی خوش بامویی :-)

mika 1393/10/02 ساعت 16:49 http://mika-majd.blogfa.com

ماشاا...
گفتی مو یادمه ۵-۶ساله که بودم داداشم منو با خودش میبرد آرایشگاه مردونه می گفت موهاشو آلمانی کوتاه کن بعد که بزرگ شدم تا دبیرستان می گفت باید قارچی کوتاه کنی منم بااینکه از موی کوتاه بدم میومد چون خیلی اونو دوسش داشتم بخاطرش هرکاری که می گفت میکردم یادش بخیر اجازه موهام دست خودم نبود

عزیزمممم... همه هیچی این داداش دوست بودنت کشت منوووو : ) اصلاً آدم هایی که خونواده شون و زیاد دوس دارن برام خیلییی خیلی عزیزن !
الان اجازه ش دست خودت هست خیلی خوبه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد