مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی


امروز صبح پاشدم و یه کمی کتابمو دستم گرفتم و فیگور درس خوندن اومدم برای خودم چون صبحا تنهام ! (شبا که کتاب دستم می گیرم مامانم میگه دخترم فیگور درس خوندن میای واسمون ؟! ) 

از همون اولش که چشم باز کردم حس کردم حالم خیلی خوبه ! شاید اثرات مرور خاطرات خنده دار دیشبم بود ! چای ریختم و دیدم گردومون ایرانی نیست با حالت قهـر نوتلامو در آوردم و به چای و شکلات صبحونه رضایت دادم !

یه هفته ست شبا وایفای و خاموش می کنم قبل از خواب گوشیمم می ذارم رو فلایت مُد ! صـبح اومدم بیام ببینم تو خونه مجازیم چه خبرِ ؟ که دیدم نتم قطعِ ! رفتم موهامو درست کردم و آماده شدم برم کلاس یوگا که دیدم عه !!! من وایفایم خاموشه :)) گوشیمم رو فلایت مُدِ ! نت قطع نبود !!! اومدم کامنت ها رو خوندم و شارژ شدم ، تصمیم گرفتم با کمک خواهر چند تا چیز خوشمزه واسه یلدا درست کنم ! اینقدررر من نیاز به تشویق داشتم یعنی :)) از طرف یه آشپز شکمو هم تایید شدم که دیگه خوشحالیم قابل توصیف نبود ! زود حاضر شدم و رفتم باشگاه ... رفتم تو یهو یادِ دوستم افتادم که با هم می رفتیم باشگاه ... یه کم حالم بد شد ... با شروع نرمش ها اینقدرررر حالم خوب شد که باور کردنی نبود ! من خیلی باحال تونستم یه حرکتی رو انجام بدم مربیم باز ذوق زده شد ! رو شونه هام وایسادم ! هر چقدر مربیم تلاش می کرد مجبورم کنه این حرکت و انجام بدم می گفتم نععع ! 

امروز دل و زدم به دریا و دیدم عه من اینو ذاتی بلد بودم ، اصلاً کاری نداشت که :))) (می تونید ایستادن روی شانه رو سرچ کنید و منظورمو بفهمید !)

حرکت پل هم از همین موارد بود مربیم میگه من بعد از بیست سال کار کردن اینقدر باحال نمی تونم پل برم :دی !

داییم خیلی ساله یوگیه ! می خوام امشب برم پیشش براش ادعا کنم من از بدو تولد یوگی بودم :))) 


+ چقدر درس های این رشته ی لعنتی تلخِ ! بابام میگه بخون بیا پیشم با من به اشتراک بذار اطلاعاتت رو ! می گم بابا خداییش رشته تون خیلی بی مزه س قبول داری ؟ :)) رشته مو دوس دارم منهای درس های تحلیلی و آماریش !


+ انرژی مثبت بفرستید استادم مقاله م رو تایید کنه ! وگرنه ممکنِ بشینم تو خونه و به آشپزی ، آلمانی و یوگام برسم !


نظرات 5 + ارسال نظر
mika 1393/09/26 ساعت 09:47

سلام
نگو وای فای که رو انفجارم مخابرات لعنتی دو روزه قطعش کرده حالمونو گرفته

سلام میکا ...
اه ... مسخره ترین اتفاقه قطع شدن نت !!!

مگی چقد زود زود پوسته عوض میکنی هی غافلگیرمون میکنی
چند وقته میری یوگا؟ چقد تاثیر داشته تو زندگیت؟ اصن تو یوگا چیکار میکنین؟

والا حس کردم غریبه شدم وبلاگم و می دیدم می گفتم اینجا خونه ی منه یا آقا محمد ؟!
من خصوصی می رم یوگا سه ماه هست که کار می کنم ! اونم کم ... هفته ای 3 ساعت . دو روز در هفته می رم . یه ساعت و نیمه است .
من خیلی باور ها و اعتقادات افرادی رو که یوگا کار می کنن دوست ندارم . ریاضت کشیدن ! مرغ و گوشت نخوردن برای لطافت روح! مزخرف ترین ایده شون !!!! > مراقبه با شمع ! اینکه میگن شمع می تونه از روح محافظت کنه و ... در کل بگم بهتره وارد باورهای غلطشون نشی
ولی اگه به این قسمت هاش نگاه نکنیم . من بدنم خیلیییی منعطف تر شده . خیلی خیلییی آرامش می گیرم از نرمش هاش . شاواسانا هم دوس دارم . آخر نرمش ها با یک آهنگ خیلی خوشگل به دراز می کشیم و تمرکز می کنیم به قول خودمون ! یک آرامش عمیق و عجیبی این دقایق آخر به آدم می ده ! وقتی کلاسم تموم میشه هم حس می کنم 10 ساعت ورزش کردم و یه جوری بدنم سرحاله! هم اصلاً خسته نیستم از ورزش کردنم . در کل با روحیاتم سازگار بوده نرمش هاش ! مدیتیشنشم که گفتم دیگه !
همیشه فکر می کردن از یوگا و یوگی ها متنفرم اما الان فهمیدم هیچم این طور نیست

asmani 1393/09/25 ساعت 23:10 http://asmani1111.blogsky.com/

سلام : Wie geht es dir
روز خوبتون به خیر البته الان که می نویسم شبه میگم شبها وای فای رو خاموش میکنی از همسایه ها اجازه میگیری ؟ خدای ناکرده ممکنه داشتن رو پایان نامشون کار میکردن (همسایه نازنین ما مدتها از وای فای من استفاده میکرده یه شب که خاموش کردم ناراحت شده بنده خدا) ایستادن رو شانه رو سرچ کردم به نظرم مضر باشه فشار روی مهره های بالایی زیاده می گی یوگی یاد کارتون یوگی و دوستان میفتم اونا پس خیلی یوگی بودن

vielen Dank mein Freund
نه این فشار رو گردن نیستا ... اگه درست حرکت انجام بشه اصلاً هیچ فشاری بهت نمیاد یه حس خیلی عجیبی داره اتفاقاً ... حس خوشایندیه !
درباره ی وای فای بگم که همسایه ی منم از اینترنتم استفاده می کنه!!! از همه جالب ترش اینجاس که از خودمم رمز گرفته . باورتون نمی شه همه حجم نتم و تموم می کنه هی باید ترافیک اضافه بخرم . از سری بعد مجبورم نا محدود بخرم ! بخاطر همسایه جان ! ایش
همسایه ی مذکور دایی جانمه !
من وایفای گوشیم رو آف می کنم :دی که خدای نکرده دانلود کردنش نیمه رها نیشه:-))
آره یوگی و دوستان منم خودم یادش میفتم !

کافه چی 1393/09/25 ساعت 23:00

سلام عزیزم
کاش نزدیک بودی
به نظرت واسه میزی که می خوام بچینم چی گار کنم ؟

سلام عزیزم
آره واقعاً کاش ...
نمی دونم والا به نظرم حتماً برگه های فال حافظ و تو بگه های کوچولو پرینت بگیر ! اگه دست خط باشه م عالیه خب بدی کسی خوش خط بنویسه بعدم لول کنش و با کنف ببند . هر کی میاد بهشون فال تعارف کنین !
این تنها چیزی بود که در حال حاضر به ذهنم رسید . حتماً هزینه بگیر از مشتری ها اگه بیشتر از نیم ساعت نشستن:دی
چون احتمال داره مشتری زیاد بیاد تو همچین شبی ... یه پیشنهادم دارم میام برات می نویسم خصوصی

یوگا خوب عست. یوگا دوست داریم. پایه پیدا کنیم یا میرویم یوگا یا کلاس تکنو!

اگه پیلاتس هم بری خیلی خوب تر عست حتی به نظرم !
من یوگا دوست نمی داشتم ! اما حالا دوس دارم خیلی خیلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد