مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

حق ناشناس !!!



امروز ! روزه م ... لازمه ی روزه های من بهتر بودنه ... اون وقت چقدر دلم تیره شده که عزیزترین کس اون روزهام رو نمی بخشم ؟ موجود حق ناشناسی شدم این روزها ...



من براش آرامش از خدا طلب می کنم ... فقط ... فقط ...... می دونم که زندگی مشترکش دوومی نداره و از این بابت ذره ای ناراحت نیستم... ناراحت که نیستم هیچ !!! در کمال وقاحت ! با دهن روزه !!! میگم که خوشحالم هستم تازه !!!


گاهی لازمه بد باشی و از بد بودنت کیف کنی... من از حق زندگیم نباید بگذرم که ! هوم ؟

نظرات 5 + ارسال نظر

وا خواهر جان ما دوست داریم نظر بذاریم، اینجوری یه کم از حالت مجازی خارج میشیم میایم تو دنیای واقعی

mika 1393/09/09 ساعت 18:50 http://mika-majd.blogfa.com

تعجبه مگه تو نمیگی من خودم جدا شدم پس طفلکی اون باعث بهم ریختگی زندگیت نشده

هه ... من جدا نشدم . من یک حرکتی زدم در حد خیانت ... البته بگم. من از اوشون جدا شدم و بعد سرم و به چیزای دیگه گرم کردم . ولی اون جدایی رو قبول نکرده بود و میگفت بهش خیانت کردم ...
در هر حال ... من خیلی بد جدا شدم . اونم خیلی بد جوابمو داد ...
نوشتم که... به طرز خیلی وحشتناکی زندگیمو به هم ریخت ... به مامانم به بدترین شکل ممکن خبر جداییمون و داد . می خواستم خودم دیرتر بگم که جدا شدم . ولی او! تصمیم گرفت بره با مامانم حرف بزنه و در مجموع بگه که دخترتون منو بیرون کرد از زندگیش که بره با کس دیگه!!!!!!
به این خاطره که می گم نمی بخشمش... اگه این کارو نمی کرد ... من بر می گشتم بهش...
من اشتباه کردم ولی جبران می کردم حتماً براش...

mika 1393/09/09 ساعت 15:24

ای بد جنس
البته این خصلت همه ی آدمهاست بعضی وقتا دوس دارن اون چیزایی که دوس دارن فقط مال خودشون باشه.
روزتم قبول باشه

هوم ! من اصلاً دلم نمی خواد مال خودم بشه ولی دلم نمی خواد کسی که باعث ناراحتیم شده تو زندگیش آب از آب تکون نخوره میکا ...
همین : (
ممنونم امیدوارم که قبول باشه

یعنی اگه من دوساعت غفلت کنم میام میبینم ده تا پست گذاشتی... اونوقت من اگه هفته ای دوبار بشه خودم تعجب میکنم. همه ی نخونده ها رو خوندم.
مگی جون روزهای خوبی برات آرزو میکنم امیدوارم اون روزهایه نحس رو فراموش کنی یا حداقل کمتر بهشون فکر کنی.
مشکله اینه که بخشیدن با فراموش کردن فرق داره من با این که میبخشم ولی وقتی یادش میافتم بازم به تازگی روز اول عصبانی میشم. ولی بد بودن هم بد نیست گاهی یادآوری خوب بودنهاست


من گاهی که می خوام آپ کنم میگم بی خیااال !!!! آپ می کنی که چی ؟ اون وقت تو گوشیم نوت می ذارم که وقت شماها با خوندنم گرفته نشه...شاید اصلا همه ی همه ی نظرات رو بستم و فقط واسه خودم نوشتم
اینجوری اقلا وقت واسه نظر گذاشتن لازم نیست بذارید

shima 1393/09/09 ساعت 13:52 http://man-bi-to.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد