مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

نامردیه !

نامردیه که در کنار تمام اتفاقات مزخرف و ریتم کند زندگی ! نگم که یه دلخوشی دارم ... یه دلخوشی راه دور !

دلتون نخـواد ! اما خـــیلی خوبه بودنش ! خیلی ... 


+ هــــــــیچ توضیحی بیش از این نخواین ازم !


یه سـوال داشتم اونم اینه که شماهام اینجوری هستین که دستتون به هرکی نمی رسه بیشتر دوسش بدارین ؟!

نظرات 11 + ارسال نظر

از قدیم گفتن دوری و دوستی. ولی مگهان جونم تو که غریبه نیستی خواهر. من یه تفاوت هایه اساسی با سایرین دارم کلا تو همه چیز. یعنی من تعاریفم از دلتنگی و دوست داشتن و عشق و محبت و حسادت و ... با بقیه تفاوت داره. اینه که یه وقتایی از دل برود هرآنکه از دیده برفت یه وقتایی هم ندیده من عاشقه بعضی ها میشم مثلا من الان تو و طرز تفکرت رو خیلی دوست میدارم

ندا ! کاش منم می تونستم مثل شما باشم !!! :(( اینکه وقتی کسی نیست بزرگش نکنم برا خودم دلتنگ نشم هی...
کلا تو یه خانم منطقی و کاملی ! باور کن ... بر عکس من که همه چیم می لنگه و همه جا و همیشه با احساسم تصمیم گرفتم : (
ممنووونم ندا بانو ! می دونی که متقابله این حس

بله دقیقا دوری و دوستی

اصلا دوری و عاشق شدن لامذهب

خب خب !
دارم به یه نتایجی می رسم که فردا باید براش یه پست بذارم !

مریم 1393/09/02 ساعت 23:18 http://marmaraneh.blogfa.com

در جواب سوالت، بلههههههههههههههههههه

جواب همه بله هست گویا !
من میگم شاید مال من شدتش زیاده !

امین 1393/09/02 ساعت 17:15

سلام
میگما چون گفتی نپرسید , منم نمی پرسم اون دلخوشی چیه
میدونی که
میگم چی بهت گفت اقای خواستگار
همون بهم بگو منم بگم , خب
یا خودت بگو دقیقا چی بگم
دیدی زنگ هم نزد
مامانم گفت دو بار بهش زنگ زدم در دسترس نبوده

:-)))) شراطی اوشون و حرفایی که زدن فرق داره خوب
ابشون یه سری ملاک هاشون و گفتن و اینکه تطبیق داره با ویژگی های من و اینکه من بین تمام هم کلاس هایی که داشتن نزدیک تر بودن به ایده الشون و اینم گفتن که به نظرشون تفاوت سنیمون خوبه !!! و همینا ... گفتن به این دلایل تصمیم گرفتن عنوان کنن مسئله رو

تند خویی صفت ناپسندی است که شیشه محبت را می شکند.

mika 1393/09/02 ساعت 16:59 http://mika-majd.blogfa.com

مگی خانم اون قالب به نوشته های تو بیشتر میومد

چه کار خوبی کردی که بهم گفتی ! عوضش می کنم عزیزم

عمو 1393/09/02 ساعت 15:57 http://mrmustache.blogsky.com

چه گل قشنگی عمو جون

امین 1393/09/02 ساعت 15:34

سلام
سوال خیلی جزئیات داره و خیلی خیلی کلی هستش فعلا جواب ندم
از صبح با مامانم قهر بودم الانم بهش گفتم دایی زنگ نزد
گفت زنگ زدم زن داییت گفته دیش حالش بد بوده الان خوابه 4 به بعد بیدار میشه زنگ میزنه
ببینم چی میشه زنگ میزنه یا نه یا جور میشه خودم حرف بزنم وای
استرس کشت منو خوووو چی بگم حالا

من میگم شاید مامان می دونن خیر نیست که دوس نداشتن تماس بگیرن
ولی در هر حال من از ته ته دلم براتون دعا می کنم . چی بهتر از خبر دومادی شما انشالله ؟

mika 1393/09/02 ساعت 14:24 http://mika-majd.blogfa.com

آره کلا آدما اینجورن چیزای دور از دسترس رو همیشه دوس دارن

پس میشه نتیجه گرفت دلیل علاقه ی بنده به او!!! همین دور بودن ازشه !
والا تا وقتی بود که محلش نمی ذاشتم !

shima 1393/09/02 ساعت 14:09 http://man-bi-to.blogsky.com

جواب سوالت می شه : اون که بله ، از قدیم گفتن دوری و دوستی !
و اما دلمون میخواد از این دلخوشیها
و اما قالب جدیدتونم مبارک مگی خانم

شاید تو هم از این دلخوشی ها داشته باشی و فقط باید دقت کنی که ببینیش
هوم ! مال من شدتش زیاده خیلی فکر کنم ... تا دورم دوس می دارمشون : (

آره والا همه همین جورین

این خیلی بده !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد