مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

کمک!!!



دوستان بلاگ اسکایی کمک لطفاً ! من تو قسمت تنظیماتم اون موردی رو تیک زدم که نوشته برای موتورهای جستجو قابل دسترسی نباشد !!! ولی با وارد کردن اسمم تمام پست هام میاد بالا !!! :-(((

کسی هست که بتونه بهم کمکی کنه ؟ و اینکه آیا پشتیبانی بلاگ اسکای اصلا پاسخ گو هست یا خیر ؟ اگر نیست چطور باید این مشکل رو حل کنم ؟


نظرات 5 + ارسال نظر
گلی وب 1393/08/21 ساعت 00:05 http://goleweb.ir

سلام دوست عزیز.

محمد حسنی هستم و از طرف سیستم گلی وب مزاحم شدم.ببخشید سیستم گلی وب قصد داره که مطالب شما را در سیستم خودش قرار بده .گلی وب یک سیستم انتقال مطالب است که چند روزی است کار خودش را اغاز کرده.

اگر خواستار همکاری هستین لطفا به ما ایمیل بزنید.
ممنون از شما

درود بر مروارید شمال دی
شاید باید یه مدتی بگذره..
بله پاسه گو هستن

سلام :-)
شاید :-( فعلاً که جوابم رو ندادن ...

با افتخار لینک شدید

ممنون عزیزم

منم Search کردم وبلاگتو آورد. چه جالبه اسمت خوشم اومد. اسمه مادره منم مرواریده

چه اسم نازی دارن مامانتون

shima 1393/08/18 ساعت 11:49 http://man-bi-to.blogsky.com

دلیلش رو نمیدونم و نمیدونم باید چیکار کنی اما فک کنم اسمت خیلی خاصه یا لااقل من تا حالا نشیندم و شاید همین خاص بودنه باعث شده بلاگ اسکای بی خیال او تیک بشه و تصمیم بگیره قابل دسترس بذارتت واسه موتورهای جستجوی عزیز
در ضمن ممنون میشم اگه معنی اسمت رو بگی واقعیتش از اول که با وبلاگت آشنا شدم برام سوال بود که پیش نیومده بود عنوان کنم

واقعاً فکر کنم از بس اسمم خاص بوده بلاگ اسکای ترجیح داده من رو به عنوان ریفرنس قرار بده تو گوگل !
من اسم حقیقیم این نیست البته ... ولی خیلی ها تو دنیای واقعی هم دیگه منو به این اسم مس شناسن و خیلییی ساده می تونن بنده رو شناسایی کنن با خوندن یکی دو تا نوشته هام !
اسم مگهان یک اسم ولش هست . به معنای در / مروارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد