مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

یک صبح نوتلایی



دیروز ناهار نخوردم ! شامم چند قاشق سوپ خوردم . عجیب نیست که در عرض یک ماه یک و نیم کیلو وزنم کم شده ! هوم ؟

امروز بابت این خوب بودن حس و حالم به خودم جایزه دادم ! جایزه خوردن کلی نوتلا با نون سنگک داغ ! گاهی قانون شکنی کلی می چسبه !!! چون بنده غذای اصلی صبحانه و ناهارم گردو هست ! روزهایی که گردو نباشه کلا پکرم ! اما امروز قراره با همه ی روزهای دیگه فرق داشته باشه... پس من با نوتلای عزیزم خیلی خوب و خوشم !

آزمایش ندادم . اما می دونم به احتمال زیاد دوباره باید مصرف قرص های هورمونی رو شروع کنم و این یعنی پیش به سوی تپلی !





نظرات 6 + ارسال نظر

نوش جان نوتلا.
من تازه با وبت آشنا شدم. رفتم آرشیو بخونم. راضی باش.
ماشالله چه پرکار بودی تو مهر.

تو ماه آبان پر کار تر هم شدم تازه
چه خواننده ی خوبی نصیبم شد به به خواهش می کنم .... و ممنون واسه وقتی که می ذاری برای خوندنم

shima 1393/08/17 ساعت 11:51 http://man-bi-to.blogsky.com

نوش جان!!
اما امان از این توپل شدن لامصب یکماه نمیخوری یک کیلو وزن کم میکنی دو روز میخوری 3کیلو چاق میشی
قانون شکنی گاهی خیلی می چسبه

شیما بانو ... من خیلی بدغذام ... مرغ و گوشت نمی خورم ! سبزیجاتم که چیزی بهم اضافه نمی کنه
در نتیجه 46 کیلو وزن نرمالم هست شکررر که می تونم با بی وزنیم فخر بفروشم
من قرص هورمونی مصرف می کنم از ناه دیگه و اون وقت مطمئن باش 6 7 کیلو به وزنم اضافه میشه خیلییی راحت !!!

به به ... ملت صبحانه ای میزنن بر بدن
تا باد چنین بادا

عمو اتفاقاً یاد شما هم بودم وقتی صبحونه نوش جان می کردم !

سلام
جمله جالبی بود فانون شکنی
راست میگی گاهی میچسبه
منم گردو دوست دارم

بله تغییر رویه بده حالا هر جوری که هست ... همین تغییرای کوچولو کلی تو زندگی تغییرات بزرگ ایجاد می کنن

یه وقتا قانون شکنی بهترین کار دنیاست اصن

بله ! خیلی وقتا

صدف 1393/08/17 ساعت 09:02 http://sadafmkh.blogfa.com

نوتلا رو خوب اومدی

هوم نوتلا با من مهربونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد