مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

دوست یعنی فاطمه ! همسایه یعنی فاطمه

اینقدر خوبه ! وقتی شاین * کارگر خونمون:دی ! خونه رو تمیز می کنه ... خونه برق می زنه... تو دوش گرفته نشستی نمازتم خوندی ...آهنگ گوش می کنی و احساس بی نظیری داری از این تمیزی ... مامانت برات چای بریزه با باقلوای تبریزی بخوری ...

اینقدر خوووبه که دوستت زنگ بزنه که دلم برات تنگ شده ! میای ببینمت ؟و تو بخندی و بپرسی کجا ؟ همونطور که انتظارش رو داری بشنوی سمت پارک شهر ... : )

من ساعت 6.15 قرار دارم با فاطمه... خیلی خوبه خونه ی دوستت یه خیابون اون ورتر از خونه تون باشه : ) اونم دوستی که بتونی باهاش مسجد بری ! پارک بری ! باشگاه بری ... باهاش از عقاید مذهبیت حرف بزنی : ) خدایا شکرت واسه داشتن این دوستای خوبم ! شکر : )





نظرات 6 + ارسال نظر

واقعا هیچی یه دوست خوب نمیشه عزیزم
گلم اینجا نمیشه پیام خصوصی گذاشت من رمزمو بهت بدم؟

درسته : )
تو قسمت تماس با من می تونید بذارید برام یا کامنت بذارید من تایید نمی کنم

دوست خوب واقعا نعمت بزرگیه

واقعاً ... البته بگم ... به نظرم همه چیز متقابله ... اگر به دوستت خوبی کنی ... خوبی می بینی ... همیشگی نیستا ممکنه کسی جواب خوبی رو با بدی بده...
ولی خوب ... من سر فاطمه و پ. مامان کوچولو و ن. واقعاً خوش شانس بودم ...

این دوست ها خوشبختی های کوچیک که نه . . . خوشبختی های خیلی بزرگ اند

واقعاً واقعاً

mika 1393/08/14 ساعت 21:29 http://mika-majd.blogfa.com

دوست خوب وبا معرفت نعمت خداوندیه.پست جدید نوشتم خواستی بخون.

زری 1393/08/14 ساعت 18:45 http://zary-tanasob.blogfa.com

مرسی مگهان جون
خیلی زحمت کشیدی برام فرستادی هفته دومش هم همین مقداره یا تغییر میکنه؟
خوش باشی عزیزم

نه دوستم فقط نوع غذاها رو تغییر می داد الکی بود در واقع ... من که مال دوستمو دیدم تغییری نکرده بود... دوستم خودش 10 گرم نونش رو کم کرده بود ...

دلناز 1393/08/14 ساعت 18:26

مگهان عزیز میشه راهنماییم کنی چطور میتونم قالب وبلاگتو
داشته باشم
بسیار ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد