مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

یک رحمت بی وقفه


از دیشب بی وقفه بارون میباره و بارون شدیدم هست  ...

گویا خدا دلش خواسته رحمتش یهویی و بی وقفه به دست ما برسه ... دلم یک رحمت این شکلی برای زندگی خودم می خواد !

دلم می خواد هی خوشبختی رو سرم بریزه و منم نتونم جلوش رو بگیرم !

امروز مامان و برادرم خونه هستن به لطف رحمت خدا ، مدارس تعطیل شدند








نظرات 2 + ارسال نظر

نه آخه وقتی اینجا(خونه ما) بارون میاد دانشگاه مون برف میاد!:دی
اهوم، تهران!:دی
دانشگامونم شمااااااااااااااااااال شرق تهرانه:دی

وااااای خوش به حاااالتون کلی ! اصلا از حالا می شینم انرژی می فرستم تا دوشنبه به علت بارش برففف !!! دانشگاه ما هم تعطیل شه ! دقت کردی ؟! دوشنبه !!! :)))
یه روز در هفته میرم دانشگاه بازم هی دلم تعطیلی می خواد !!!:دی

انقد خوبه تعطیل میشه یهو...
البته الان حتم دارم همینطور وضع ادامه پیدا کنه، ما شنبه تو دانشگاه با کلی برف مواجه خواهیم شد:دی

اینجا بعد از بارون فراوون برف نمیاد ! معمولا : (
حیف سه سال پیش 3 آذر یه برف خیلییی قشنگ داشتیم ما اینجا : ) یعنی میشه امسالم ؟!
راستی شما تهرونید آیا ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد