مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

بیا شب بیداریمان را به فال نیک بگیریم



از شب بیداری امشب همین نماز صبح اول وقت مرا بس ...

همین لبخندی که بعد از خواندن نماز به لب هایم نشست ...

همه ی اشک هایی که ریختم را فراموش کردم ... انگار من اصلا امشب از خواندن دوباره ی حزف هایت ناراحت نشدم!





نظرات 2 + ارسال نظر

درود بر دختره آبان
منم قبلنا از این مدل نمازای اول وقت زیاد داشتم منتها حس میکنم به درد نن جان کروبی هم نمیخورد برا شما رو نمدونم
لحظات خوبی سپری شد تو وبلاگتون

بنده یک بهمنی به تمام عیارم : ) و البته سلام .
چرا اینقدر ناامیدانه ؟ حتماً به درد می خورد . خودتون اینطور فکر کردین که به درد نمی خوره

صدف 1393/08/14 ساعت 08:54 http://sadafmkh.blogfa.com

احساس ادم خیلی مهمه . این حسی ک میگی من اسمشو میذارم حس سبکی

هوم ... من امروز واقعاً سبکم ... با اینکه دیشب به اندازه ی یک دنیا سر یک بدبختی داد زدم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد