مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

لحظه به لحظه ی شب تاسوعا



خیلی بی خودی ! حالم خوبه ... تقریباً نصف تمیزی اتاق و جمع کردن کمد تموم شده ...



گرچه اتاقم اصلا اونی که می خوام نمیشه ... تمیزیش به دلم نمی شینه ... همش یه کشویی می مونه که توش کتاب نامرتب باشه... یا لباس هام توش خوب چیده نشده باشن !

شاید دلیلش اینه که زیادی خودمو با خواهرم مقایسه می کنم! زیادی مرتبه این بشر ! زیادی !!!دلم ضعف میره واسه نوع تمیز کردنش گرچه کارش زیاده و دیگه وقتی نداره ! الان به مدت یه ساله که فقط من جارو می کشم ! (مامانم کمر درد داره!) که هرچی خونه رو تمیز می کنم می بینم باااز اونی نشده که باید می شده ! خواهرم منو تبدیل کرده به یه موجود وسواسی !

یادم رفت بگم اندازه یه کشو لباس انداختم تو ماشین و شسته شده رو خشک کن گذاشتم !

اندازه یه کشو هم لباس های نو گذاشتم بدم بیرون : ( نمی دونم چرا اصلا نمی تونم دلمو راضی کنم بپوشمشون !

امروز که من اتاق تمیز می کردم خواهرم 2 تا انباری رو به طرز عجیبی برق انداخت ! کاش منم سرعتم اندازه خواهرم بود : (

امید که کارام امشب تموم شه و من قبل خواب تو یه اتاق تمیز و مرتب زیارت عاشورا بخونم !










نظرات 8 + ارسال نظر

وای مگهان دقیقا منم امروز کل اتاقمو بهم ریخته بودم و تمیزکاری میکردم و الان از تمیزیش لذت میبرم ..

وااای خوش به حالت! من که هنوز کارم مونده چون امروز مرخصی بودم و فقط دعا خوندن استراحت کردم و همییین ! اتاق و ول کردم به امون خدا ! قول میدم امشب تو یه اتاق تمیز بخوابم ولی

پیاده روی خیلی خوبه
منم اشق تمیزی ام
همیشه باید اتاقم مرتب باشه

ولی من اکثرا اتقم نا مرتبه
پیاده روی عااالیه

امین 1393/08/13 ساعت 02:11

سیلام مجدد
واقعا میگی با دایی جونت یوگا کار کردی
خوش به حالت مگهان

ایول دایی
کارش درسته قدم هم زدید با هم
اوخی آبجی نیومد همراهتون , میدونی چیه این طور راه رفتنا دو تایی میچسبه
حالا خودم از این راهپیمایی ها نداشتم ها ولی حسمو گفتم خب
دعا هم قبول باشه مگهان عزیز ایشالا هر چی که میخوای , خواسته ات برآورده بشه .

دو تایی می تونه با خواهر / برادر / دایی و هز کس دیگه ای باشه ... مهم اینه احساس خوب و راحتی داشته باشی در کنار کسی که کنارش قدم می زنی...
داییم استاد یوگا هست

امین 1393/08/13 ساعت 02:08

سلام مگهان عزیز
چقدر حس خوبی داره وبهای دسوتامو توی وبهتای به روز شده می بینم بدون اینکه اسم وبشون رو ببینم برام جلب توجه میکنه نهوشته هاشون و همین که وب باز میشه می بینم بله , دسوته خودمه , خوده خودم
پست بالاییت نظر نداشت مگهان عزیز

شاخالی نداره این دفعه
مرسی که نظرات رو باز کردی
ببخشید سریع نشد سر بزنم بهت
آخه چپزه با این نت 8 گیگی ماهانه نمیشه اومد نت مگه شب که رایگانه چند شب میخواستم بیام ولی نشدش ساعت 1 شب خوابم میبرد از 2 رایگان میشه تا 6 صبح
خوبی دیگه خودت
این کافه چی کیه آیا ؟؟ میشناسیش
رمز چی میخوادش
اگه نمیشناسیش رمز بهش ندی ها
رمز چی میخوادش ,

شما رو می شناختم که بهتون رمز دادم ؟ کافه چی عزیز دلمه !!! رمزم دادم بهش با افتخاار
در ضمن خوشحالم که کسی از دیدن به روز شدن وبلاگم خوشحال میشه : )
الحمدلله
خودتون و به زحمت نندازین زود بخوابین لازم نیست کامنت بذارین که حتماً

کافه چی 1393/08/13 ساعت 00:27

حس می کنم مثل همسر سابق من بوذه
البته شایذ

همسر سابق ؟
واقعاً شما جدا شدین ؟ چه جالب ..... امیدوارم زندگی خوبی پیش روتون باشه

کافه چی 1393/08/12 ساعت 23:36

فقط می تونم بگم چه بد
می فهممت
ولی کاش نسبت به کارت مطمئن بودی و ازش جدا می شدی



خیلی بد ... متاسفانه ... اشتباه بدی بود ... هیچ راه برگشتی هم به اون روزها نیست...

کافه چی 1393/08/12 ساعت 22:38

میشه یه بار دیگه رمز رو بدی
فونتام به هم ریخته
تونستی رمز رو به فارسی بنویس
مرسی عزیزم
راستی خسته نباشی

رمز به فارسی بدم؟ گلم شما ایمیل اگه داشته باشی راحت تر می تونم بدم چون فعلاً دسترسی به لپ تاپ ندارم و با گوشی هستم فکر کنم فارسیش هم اعدادش انگلیش باشه

hebe 1393/08/12 ساعت 22:02

kheili bikhodaam..hale manam khube

...
ای بابا ... دوست خوبی هستی خوب!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد