مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

خوشی های کوچولو



یکی از خوشی های کوچولوی من خرید کردنه ! حالا چه بهتر تر اگه خرید لباس زیر باشه ! جوراب باشه و اینا ...

امروز از 7 بیدار شدم ! با صدای بابا و داداش کوچولو ! پا شدم که دیدم حرف پول می زنن ! بابام اومد تو اتاقم گفت واست پول گذاشتم !!! جلوی آینه ی میز آرایشت که دو برابر شه ! بعدشم رفت سر کار صبح روز تعطیلمون زود شروع شد . صبحونه خوردیم آهنگ گوش کردیم ! بعدشم اومد پست صبح بخیر گذاشتم و با مامان رفتیم بانک که پول ماهانه م و بذارم تو حسابم ! بعدشم قدم زنان برگشتیم تا خونه و کلی به خودم با خرید لباس زیر حال دادم !

الانم خیلی سرحال و خوشحالم ! می خوام خونه رو تمیز کنم امروز عصر مهمون دارم




نظرات 3 + ارسال نظر

خرید خیلی باحاله حالا میخواد هرچی باشه
منم با خرید کردن حالم خوب میشه

خانوم معلم ایشالا همیشه خرید کنی و شاد باشی

سلام عزیزم ختم دسته جمعی برای روز عاشورا گذاشتم
اگه دوست داشتی بیا و شرکت کن
التماس دعا [گل]

خیلی ممنونم دوستم
حتماً شرکت می کنم

.. 1393/08/08 ساعت 17:21 http://drizzle.blogfa.com

Merc az nazaret.almani mikhooni?alman hasti?

نه ایرانم
ولی زبان آلمانی رو دوست دارم ! با همه ی خشونتش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد