مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

برای مخاطب خاص گذشته !


من فهمیدم ایراد کار از کجاست !

همین کتاب خوندن هات ! فیلم دیدن هات باعث شده زندگی منو اونجوری که دوس داری ترسیم کنی !

وقتی با هم حرف می زدیم هی دلم می خواست بهت بگم !

من دختر پرتقالی نیستم ! من یه دختر معمولی ایرانیم !

که تو هیچ زمینه ای تنها تصمیم گیری کردن برام مجاز نیست !

حالا تو هی قصه بساز از آینده ی مشترک و ...



باید بگم : کاش همه چی به قشنگی و سادگی این رمان های خارجکی بود ! عشق های واقعی ... آدم های معمولی ... زندگی های بی نظیر !

در کل دوس داشتم بهت بگم که بدونی ! زندگی من یه قصه نیست که نشستی و براش تصمیم می گیری ... ! حتی برام نقش تعیین می کنی ! 

نظرات 1 + ارسال نظر
hebe 1393/08/06 ساعت 10:59

ketaba ro az ru vagheiat minvisan dokhtare porteghali

قانون کشور های اروپایی آمریکایی ... نه واقعیت زندگی یه دختر شرقی ... اینو یادت رفته فکر می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد