مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

حال من


حال من  ... حال این روزهایم خوب هست و خوب نیست ... یک چیزی بین خوب و بد ... !


نشان به این نشان که دو روزه یک کتاب را شروع کردم و تنها یک صفحه پیش رفتم ! اگر از این یک صفحه چیزی عاید شما شد ! عاید بنده نیز شده !


باید بگم : منتظر یه خبرم ! یه خبر که می تونه تاثیر گذار باشه برام ... شاید تا فردا خبرش به گوشم برسه . شاید هم مجبور باشم تا دوشنبه ی دیگه صبر کنم !


 و باید بگم : 40 زیارت عاشورا برای آرامش روح خدا بیامرزم نذر کردم ! 

نظرات 6 + ارسال نظر
hebe 1393/08/06 ساعت 10:48

40ta nazr mikonam

من نذر کردم . ادا نکردم نذرمو... هنوز صلاحیت نذر کردن رو در خودم نمی بینم....

سلام

علیک سلام دختر خوووب

چند بارامید بستی و دام برنهادی
تا دستی یاری دهنده
کلمه ای مهر آمیز
نوازشی یا گوشی شنوا به چنگ آری؟
چند بار دامت را تهی یافتی؟
از پای منشین
آماده شو! که دیگر بار و دیگر بار دام باز گستری ...

"مارکوت بیکل"

جواب سوال سرچ و خودم پیدا کردم
می نویسم ... نه برای خوانده شدن ...می نویسم تا فراموش نکنم لحظه ها را .....

بله

سلام دیگر خدا رو شکر میکنم که هنوز بلاگ اسکایی هست که دل سوز باشه اخه اینقدی لاین و تانگو وایبر و نمیدونم تکنولوژی اومده که ادما گاهی یادشون میره جسارتم و من باب ثالب ببخشید .اره ادم میتونه به همه جا برسه اما مخاطب خاص شما هم تا 24 سالگی داشته درجا میزده و من هم دقیقا ی 24 ساله درجا زنم من دقیقا جای اونم اما بیکار خب یه پیر که قراره اینده داشته باشه از الان معلومه هیچ شکری نمیشه (مودبانه بود) ی نفس عمیق راستی چرا نوشته هاتو رمز گذاشتی اها مخاطب خاص بخونه اما مگه راهش جدا نشد اصن ببینم زنی یا مرد اصن چند سالته و ایمکه تا این موقع بیداری چرا

سلام قالب بلاگ درسته سلیقه است اما چشم و خسته میکنه یادداشتهاتونم با عنوان بنویسید راحت تر سرچ میشن میدونم نظر من شاید براتونن مهم نباشه اما کمکتون میکنه

درباره ی سرچ ... حقیقتاً دنبال خوانده شدن نیستم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد