مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

بیاین زندگی من مال شما

یادش بخیر

یه روزی چقدر کامنت حسرت زندگیت رو می خوریم، ای کاش ما هم می تونستیم مثل تو زندگی کنیم داشتم. حالا کدوماتون حاضرین جای من باشین؟ 

زندگی من فقط روزایی که میرفتم سفر بود؟! کمی نامردیه فقط خوشیهای زندگی دیگران رو برای خودمون آرزو کنیم، اگر آدمی نیستید که بخواید دردهای سنگین زندگیم رو تحمل کنید، لطفا و خواهشا حسرت خوشی های زندگیم رو هم نخورید. هرچند که خوشی و دلخوشی باقی نمونده... 

منظور از من، من نوعی هست. لطفا حسرت 4 تا داشته ی آدمای اطرافتون رو نخورید، شاید شما تو سال 95 مثل من 4 5 تا سفر نرفته باشید، اما جاش پدرتونو درمونده و له و خسته هم ندیده باشید. یا مثلا تو این وضع آوارگی نیفتاده باشید و هر شب و هر روز با آرامش تو خونه ی خودتون سر کرده باشید. یا حتی مثلا تونسته باشید با دل خوش یه لیوان آب پرتقال خوشمزه که فصلش نیست رو نوش کرده باشید و شاید حتی از اینام بهتر، با کسی که دوسش دارین چندین ساعت صحبت کرده باشین. 


نظرات 9 + ارسال نظر
مداد کوچک 1395/05/31 ساعت 13:31

عزیزم الان دقیقا میخام جای شما باشمْ و به همون اندازه غم داشته باشم بلکه لحظه ای شما آسوده باشی

دوستام میشناسنم و میدونن حرفِ عملم . و این یک حرف نیست

قلبا"‌روحا" میخوام که حال و روزت رو داشته باشم مگهان


لطفا باور کنْ ..

ازت می خوام فقط آروم باشی ، به خاطرِ ما

خدا نکنه حال و روزت مثل من باشه دختر خوب...
انشالله ذوق ها و خوشحالیهام رو درک کنی و نه این روزهای درد و سخت رو

سیندی 1395/05/31 ساعت 11:17

برا همین وبلاگمو برای همیشه بستم.وب نویسی برای ملت ایران خوب نیست.الان هم خوش بحالت ها تو اینستا هست.باید مراقب باشیم.فقط مراقب.

متاسفانه فقط وب نویسی نیست سیندی عزیز، همونطور که خودتم گفتی...

باران 1395/05/31 ساعت 01:51

همینکه پدر و مادرتون سالمه این روزا رو شکر گذار باش...
همین که سایه هردوشون رو سرتون شکر گذار باش..
توکلت هم بخدا باشه.
خدا ارحم الراحمین است صبور باش.
همینکه خدا داره امتحانت میکنه یعنی دوستت داره و ازت ناامید نشده.

+
با حرفات موافقم
اونایی که به داشته های آدم حسودی میکنن روزی قطعا به خودشون خواهند آمد ایشالا ...

شکر گزارم:)
خدا بیش از توانم داره امتحانم می کنه، امیدوارم کم کم دردامو ببینه و کوتاه بیاد از بیشتر کردن امتحاناتش...

به خودشون نمیان، چون حسرت خوردن تو پوست و خونشون رفته... به من نه، به آدمای تو قصه ها، به آدم تو قصه ها نه به یکی دیگه....

ساده خان 1395/05/30 ساعت 18:50

همیشه هیچ چیز کامل نیست

+امیدوارم ب سرعت حالتون مساعد بشه
تو این مدت میخوندمتون ولی نمیدونستم چی باید بگم! تو این زمینه درماندم واقعا

امیدوارم من هم...
من در این جور مواقع تسلیت هم نمی تونم بگم.

آه از آدمها...

+یک روز می افتد آن اتفاق خوب
یک روز می خندی، آن خنده های ناب
لبخند میزنی از پشت ابرها
یک روز می آیی همراه آفتاب...

حداقل میتونم آرزو کنم اینو برات.
میشه این آهنگو به خودت تقدیم کنی؟

http://dl.tapmusic.ir/song/Hall_Music_Band_Yek_Etefaghe_Khoob%5B128%5D.mp3

...
نشد آهنگ رو دانلود کنم، کاش دیرتر یادم باشه دانلود کنم و گوش...

*زهرا* 1395/05/30 ساعت 16:30

میدونی مگی؟ اتفاقا دیشب داشتم ب تو فکر میکردم...نصف شب بود! داشتم با خودم فکر میکردم ک کاش بشی همون مگی سابق...همون مگی که از کتاب خوندنش لذت میبره..همون ک با روتختی هاش حالش خوبه ..همون ک هوا هرجوری باشه ذوق میکنه...افتاب باشه ذوق میکنه؛ابری باشه ذوق میکنه... همون ک نصف شبی هوس اب پرتقال میکنه و بعدش یه نی میذاره تو پرتقالش و عکسشم برای ما میگیره ماهم از حال خوشش سرخوش میشدیم.... کاش بشی همون مگی که از شادی های کوچولوش لذت میبرد...دعا کردم نصف شبی...ک همونجوری حالت خوب باشه :)

...
اصلا نمی دونم اون مگی کی بر می گرده؟ حتی نمی دونم این خونه و زندگی که بعد این همه سال ساختیم مال خودمون بمونه یا به مصادره ی بانک در بیاد. خیلی بد اوضاعیه و دیگه واقعا خوشحال نیستم، هرچند که من بلدم از حداقلهایی که دارم ذوق کنم و امروزم از شسته شدن لباسهای مونده م خیلی خوشحالم:)
ممنونم از دعاهات زهرا جان

حرفت حق بود
واقعا همینطوریه ها

والا


دقیقا حرفی بود ک تو دلم زدم... گفتم پس کجان اونایی که زخم زبون میزدن بهت... شاید الان خوشحالن.... :(
از ته دلم میخوام کارات راست و ریس بشه زودتر...

...
شاید خوشحالم نباشن، اونا نادونن دلژینم... قصدشون بدخواهی نبوده قطعا

موافقم
بیاید ظاهر زندگی بقیه رو با باطن زندگی خودمون مقایسه نکنیم


ظاهر و باطن یه سمت داستانه، اینا همه باطن زندگی منه که اینجا می نویسم. ولی فقط خوشی ها رو دیدن خیلی ظلمه... وقتی از ناخوشی می نویسم کجان دقیقا؟ اگه دو روز خوب و خوشحال باشم در ظاهر و باطن اونو می بینن و حسرت می خورن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد