مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

مرداد سرد من

در جواب پرسش های پست قبلی، ایشون پدر ندارن و یه خواهر دارن و پدرم براشون پدری می کردن، بدهی های یک پسر رو پدرش باید بده اگر اشتباه نکنم... 

و همین.


+ لطفا دعا کنید، شاید راهی باز شه، شاید بشه یه کارایی کرد. باز یه مصیبت تازه پیش اومده که نمی دونم چی بگم ازش... سعی می کنم محکم باشم، فقط سعی می کنم. 

+ من پدری از پدر خودم پدر تر ندیدم. خدایا حفظش کن برای ما و مادرم و خواهر داغدیده ش... 

+ نمی دونم چرا امروز خیلی آرومم، گرچه شب باز بد خواب شده بودم و مدام خواب مرگ و میر دیدم... چشم طفلیم ترسیده و دیگه هیچ خواب خوبی نمی بینه، فقط بدی، بی پولی، مرگ... 

+ دلم خیلی تنگه، خیلی خیلی تنگه... کاش بودی لعنتی

+ وضعیت خواهرم بده، پدرم افتضاح، مادرم وحشتناک و من خیلی خیلی تنها و بی کسم، خیلی لازم بود کسی باشه که نیست. خیلی لازم بود....... این روزا به شدت احساس تنهایی می کنم. 

+ راستی، کیک رو تحویل دادیم به سلامتی، تجربه ی خوبی بود. پس شکر

نظرات 6 + ارسال نظر
باران 1395/05/28 ساعت 00:12

اولا تو تنها نیستی خدا کنارته، اون ازت غافل نیست پس توام سعی کن
غافل نشی ازش :)
دوما درسته من دوست خوبی نبودم برات ولی دوست داشتین روم حساب کن شاید سنگ صبوری برای حرفات باشم.
باشه ؟

+
توکل بخدا ایشالا درست میشه

انشالله که هر دو حواسمون به هم باشه

اصلا این روزها با کسی صحبت نکردم و نمی کنم. ممنونم از محبتتون :)

*زهرا* 1395/05/27 ساعت 23:54

ناراحتم از ناراحتیت

...ببخشید

نل 1395/05/27 ساعت 22:34

مگهان؟
هرکمکی ازدستم برمیاد بگو...
لطفا هررر کاااری حتیییی فکرشم میکنی ک شااااااااید من بتونم کمک کنم بگووووو
لطفا هرررر کااااری ک توی ذهنت هست برای حل شدن مشکلاتت بگو ..خودم نه.شاید کسیو بشناسم بتونه کمک کنه...
من هستما...محکمم پات هستم...

عزیزم.. هیچ کمکی جز دعا

می سا 1395/05/27 ساعت 17:07

سلام مگی جون، امید داشته باش به خدا، حکمتی توش بوده، حتما حکمتی بوده، شک نکن . مواظب خودت باش.
پ.ن: راستی ، ما از چند سال پیش به مرداد ماه می گیم "مردار ماه". توی سه هفته ،سه تا از عزیزترینهام رفتند توی این ماه .

بله حکمت، مصلحت...
فقط ای کاش مصلحت ما رو با اتفاقای خوش رقم می زد

Khadi 1395/05/27 ساعت 17:02

سلام عزیزم
اگر نیاز به مشاوره حقوقی دارید خواهرم وکیله و می تونه کمکتون کنه،تنهاکاریه ک از دستم برمیاد
شایدلازم نباشه اصلا شماازلحاظ مالی تو دردسربیفتید

خیلی ازت ممنونم خدی جان
خیییلی


روزهای سرد هم میگذرن
عین روزهای گرم... فقط جای پاهاشون با هم فرق داره
بعضی جاهای پا درد داره
انگار پاش را گذاشته روی تمام ما و رد شده

...هوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد