مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

امشب بعد یک ماه دارم تو اتاق تمیزم می خوابم... 

احساس خلا می کنم، بس که عادت کردم آت و آشغال و لباس دورم باشه همش!




نظرات 7 + ارسال نظر

اوصیکم به نظافت و دوری از شیرازیون خواهرم:دی

تمیز کردم، از ترس اینکه کثیف نشه هرچی بر میدارم سریع می ذارم سر جاش:)))

:دی

آناهیتا 1395/02/30 ساعت 15:17

این منم قشنگ :|:|:|

واقعا تو اتاق تمیز حس بدی دارم :/ خلوتی و خالی بودن و ایناش اذیتم میکنه
حالا الان که مامانم هی میگه من نفسم تو اتاقت میگیره و فلان، و باید تمیزش کنم، اما فککنم اگه خودم یه خونه داشتم ملت باید برای عبور و مرور پل می زدن به اقسی نقاط خونه

آنا، من عاشق اتاق تمیزم... فقط شلخته و کثیفم دست خودمم نیست، ولی معنیش این نیست که اتاق تمیز دوست ندارم. ای کاش یکی رو داشتم که هر روووز بیاد همه چیز رو سر جای خودش بذاره:|

+ اتاق من کوه کوه لباس ریخته بود. پل جوابگو نبود، سرشون می خورد به سقف ملت:))

باران پاییزی 1395/02/30 ساعت 14:05

در مورد پست قبلیت میخام یه چیی بگم مگی جان
اتفاقن دیروز سر ظهر همین اتفاق برای منم افتاد و یکی از دوستام که قدمت دوستی مون برمیگرده به 8 سال هر چی لایق خودش بود تقدیم من کرد حالا چرا چون عروسیش نرفتم چون تو تهران بود. حالا جزییات بماند اما لحن صحبت این رفیق بشدت چاله میدونی بود.

اتاق تمیز خیلی خوبه خاهر

عجب، درک نمی کنم آدمها رو، این خیلی غمگینم می کنه، اینکه درکشون نمی کنم! :(
هی وای... اتاق تمیز عالیه... داره بهم خوش می گذره

اذر 1395/02/30 ساعت 12:31 http://azar1394.blogfa.com

سلاااام
اتفاقا من هم الان میخوام اتاقم تمیز کنم .نکنه همین حس بهم دست بده.
حس خلا دوست ندارم .اصن ولش کن همیجوری تمیزه

سلااام
من میگم تمیز نکن:)))))))

صب پا نشی فکر کنی اتاق خودت نیست بری بیرون کلن:دی

+ احساس غربت نمی کردی؟ =))

احساس غربت در کنار حس خلا:|

مگی

هان:دی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد