مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

میز آرایش مگی :-"

خب امروز غروب حالم بدتر شد، نرفتیم باغچه، کلی خرید کرده بودیم که همشون موند. هم من مریض بودم و هم بابا تا دیروقت کار داشت و هم خواهرم سفارش داشت و هم عمه م اینا فردا عازم بودن و ... 

از سر صبح اومد که کارای خونه رو تموم کنه و هی استرس داد بهم که کارا تموم نمیشه و خونه کثیف میمونه و به کارام نرسیدم و ...و ناگفته نمونه اندازه ی یه دنیا هم بهم توجه کرد و به زور بردم تو تخت که بخوابم، منم اندکی خوابیدم و باز پاشدم وقتی پاشدم داشت صبحونه می خورد، بهش گفتم من کتابخونه م رو کامل گردگیری کردم، دسش نزنین. اما میز آرایشم هست و کیفامم خالی کردم و گفتم آت و آشغالاشو بریزه که کم کم همشونو بشورم بذارم تو کمد و کلا چیزی نمونه دیگه... دیگه بعد از ناهار رفت اتاقمو تمیز کرد و گفت من نمیتونم خزت و پرتاتو رو میز آرایشت بچینم میذارم رو تخت تو بیا بچین، گفتم قبوله شب میچینم!

باز نیم ساعتی چرت زدم و یه کم حرص و جوش نیومدن فر رو خوردم و سفارش های خواهر رو لیست کردم که یهو اومد با افتخار گفت مگی؟ نگران میزت نباش چیدمش... فقط عطرات چندتاشون جا نشد، گفتم مگه میشه؟ خب البته مهم نیست خودم جاشون میدم. دیگه نشد بیام بالا اصلا،از سر شب دستمون بند شیرینی پزی بود. تا اینکه اومدم و با این صحنه ی دهشتناک و رعب انگیز رو به رو شدم!!! میذارمش تو ادامه مطلب!

 


 این شما و این میز مرتب!


از تو کیفم لواشک افتاده بود برداشته گذاشته رو میز، به بالای ساعتم دقت کنید، لاک پاک کن برداشته بودم لاکمو پاک کنم، یهو کار پیش اومد و... اونم نکرده بذاره تو جعبه ش و درشو ببنده:)) یعنی هرررچی تو کیفم بود از تراکت و چی و چی گذاشته جلو آینه... طبقه ی پایینم دو بسته چیزی بود که برداشتم:| اینجا آقا رد میشه، سوالم اینه که کسی چنین چیزی رو میذاره جلوی چشم؟رو کنسول زیر آینه؟! :| بعد میگه جا نبود عطراتو بچینم:||| یعنی حالم بد شد از بس خندیدم. آدامسم حتی دارم رو میز آرایشم... و یه دو هزار تومنی که نشون میده بنده بسیار پولدارم که رو میز پولم دارم! 


نظرات 27 + ارسال نظر
طـ ـودی 1395/01/14 ساعت 00:36

فک کنم 9 گرفتم شنی اش رو البته پارسال اینا
اگه خواستی مات بگیری ازش من یه بنفشش رو دارم خیلی خوبه رنگش، بگو شماره اش رو بهت بگم مثل اونو بگیر، خیلی خوبه شنی هم بنفشش رو دارم باز، خوبه اون هم
یه چیزای دیگه ای هم داره انگار اکلیلی هستن، ولی یه جور خاصیه، اکلیل اونطوری نیس، خواستی بگو اونم نشونت بدم
:))))

عااالیه من بنفش مات دارم تهشه!
اون اکلیلیییی رو دارم عااااشقشم، اکلیلاش گنده گنده و جرم دااااره!
شماره بدع تو با سلیقه ای طوووودی!

طـ ـودی 1395/01/13 ساعت 00:49

لاک شنی مات نه، لاک شنی و لاک مات، بینشون کاما هست دوتا نوع مختلف ان :)))) حالا از کدومش عکس میخوای؟
بخر واسه خواهرت خودت استفاده کن :))))
چاکریم، طودی هستم یک سیریش :)))))

آهاااان من شنیش رو خیلی دوست دارم، چندن الان؟
چه رنگیشو پیشنهاد می کنی بخرم؟!
میرم ببینم ماتش رو داره؟ آخه من مات هام گلدن رز و پوپا هستن..
درود بر تو میخرم برا اون خودم استفاده می نمویم!

طـ ـودی 1395/01/12 ساعت 19:25

لاک هاش که حرررررررررف ندارن، واقعا عالی ان، من خیلی از مدل لاک هاش رو دارم، از ساده تا شنی، مات، خیلی چیزاشو
همشون واقعا عالی ان
اینی که میگم هم خیلی خوبه
بعد محصول ایرانه دیگه، ببین میگیری اینو از تولیدات داخلی حمایت کردی و از این حرفا، ببیییین

بعد اینکه هااا هر دفعه کلی میگردم پستو پیدا میکنم :)))
از این کارا زیاد پیش میاد انجام بدم، خیلی جاها، ولی اکثرا دیگه جواب نمیدم میگم حالا طرف بهم میخنده میگه اووو ببین اومده جواب چیو داده
حالا اینکه چرا واسه این یکی سیریش شدم خودمم نمیدونم
:))))))

عالی هستی تو :)))
لاک شنی مات؟ یه عکس میگیری ببینم همینی هست که دارم؟ من اینجا فقط یه جا رو میدونم که داره، بقیه جاهایی که خرید می کنم همش لاکای خیلی گرون! الکی گرون!!! دارن

تولید رشت نیستن خب آخه :( به همین دلیل نیوساد می خرم همچنان! ولی برای خواهرم یکی اینو می خرم به توصیه ت

+ ممنون که سیریش شدی کیف میده:دی

طـ ـودی 1395/01/12 ساعت 06:12

چقدر واقعا من مرتب میام و جواب حرف هام رو چک میکنه آخه، چقــــــــدر :)))))))))
بگو خـــــــــب، بگو
من مارال میگیرم، زیاد هم گرون نیست، حدودای 10 تومن، بعد تازه من یکیشو دوسال داشتم! اونم من که کلی لاک میزنم
دلیلتو بگو تا خودم نیومدم بزنمت :))))))))))

خییییلی چک می کنی خدایی آدم کیف می کنه:دی
هر هفته میای و میخونی! چطور پست مربوطه رو پیدا می کنی؟
دلیلم اینه نیوساد مال رشته و این گونه دارم غیر مستقیم یه کارخونه در رشت رو مورد حمایت خودم قرار میدم:) اگر نخرم و نخریم و نخرید اینا بیکار میشن...

+ مارال، سه تا لاک دارم ازش به جرات میگم خوشگل ترین لاکهامن! با لاکهای ده برابر خودشون قیمت دار! دارم مقایسه شون می کنما

طـ ـودی 1395/01/06 ساعت 22:46

:)))))))))
من خودم هم همینکارو میکردم، واسه همین میگم محلول بگیر بهتره، بگیر اگه راضی نبودی بیا منو بزن حتی :))))))))

اوووف کد بهم داده 66656، اون 5 چی میگه این وسط! :))

:)))))) دهه... آخه روم نمیشه یکی از دلایل دیگه م رو بهت بگم که
محلول چه مارکی میگیری؟ اول اینو بهم بگو...
من دارم خیلی هم گرون خریده بودم اما بد بود. دلیل دیگری هم دارم واسه استفاده از نیوساد:))
واسه همین نمیزنمت میدونم میدونم محلولای خوبم هست:دی

واااای چون من عدد 5رو دوست میدارم توش 5اومده بود.. چقد من اعداد رو دوس دارم طودی

طـ ـودی 1394/12/28 ساعت 17:17

از این پد ها نگیر، محلول لاک پاک کن بگیر، محلول لاک پاک کن مارال
خیلی بهتر از این پد هاست
یکی از مشکلاتی که من با این پدها داشتم این بود که کم میومد یا زیاد میومد نمیدونستم چیکارش کنم، اون ولی محلولِ میزنی به پنبه راحت هرچقد که خواستی، و یه خوبی دیگه محلول اینه که استن و الکل و اینا نداره ناخن خشک نمیشه باهاشون!

اینام استون اینا ندارن که طودی:دی
ناژه به دستم نمی خوره البته اصلا ولی نیوسادش خیلی خوبه خدایی:دی
من زیاد میارم میذارم تو جاش درشم می بندم:))))
دلت بسوزه!!! یه همچین دختر صرفه جویی داره بابام=)))

سیاهچاله 1394/12/27 ساعت 15:38

پس نا مرتبش کو مگی؟
ادامه مطلب نیس اصلا :/

هستتت الان دیدم:(

آویشن 1394/12/26 ساعت 20:57

عالی بود مرتب کردنشون:دی
یادم باشه مگی هروقت کارای مرتب کردنی داشتم به فامیلت خبر بدم.اصن آدم این عکس و میبینه هوس میکنه:-D
خوشم میاد مثل خودم تو هم اهل ضد آفتاب و الارو هستی.آفرین.راضیم ازت

:دی
فامیلم نیست که؛) این خانومی هست که میاد خونمون کار می کنه... فکر کردم احتمااا فکر می کنید خانوادمه ها؛)
بلی فگط الارو

جولیک 1394/12/26 ساعت 14:29 http://platelets.blog.ir

خو آریش نمیکنم سه هزارتا کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده دارم:| الان تو کتابخونه و روی تخت!!! هستن:))

:))))) اینم حرفیه خب
منم کرم کم ندارم:/ همیشه جا کم میارم

کرد بلبل آواز،
خواند در باغ آواز،
خنده زد گل با ناز،
گفت:«نوروز بر همه خوش باد»

سال خوبی را برای شما و خانواده ی محترم آرزو دارم. امیدوارم در سال جدید هم ما را از کامنتهایتان بی نصیب نگذارید.

ممنونم :)
برای شماهم...

انشالله

شروره 1394/12/26 ساعت 13:29

من عاشیگ انقشتای پات شدمممم بدجووورررر!

درااااااازنااا
تو پستهای عکس دارم بازم هست عکس انگشتای پام:)) لطف داری بهشون. برعکس خودم قد بلندن

شروره 1394/12/26 ساعت 13:26

تازشم منم دیدم م م م!!!
همه چیزو دیدم م م م م!!!!

:)))))))) ممنون که همممه چی رو دیدی:دی

شروره 1394/12/26 ساعت 13:24

من عاشق eclat می باشم بسی بسیور زیاد!
دخدر شیک خوشرنگ خوش بووووووو!

اکلت رو سه بار خریدم:|
بوی تمیزی میده نه؟ از حموم میام میزنمش ^-^
یوهاهاها

سیاه 1394/12/26 ساعت 13:13

از تو آینه

بله:دی

باران 1394/12/26 ساعت 13:03

:دی
آینه

+سلام
میدونی علت این آلرژی چیه ؟:)))
لعنت به این آلرژی که کاری کرده الان من با کلی کار و بار برم زیر پتو :|
لرز به جونم انداخته :(
امشبم مهمونام راه می افتن:(

سلام
برای هرکس میتونه دلیل خاصی داشته باشه، من سینوزیتی هستم، سینوسام باز چرکی شده، از طرف دیگه هم به گرده های بهاری حساسم
انشالله تا میان خوب شید.

جولیک 1394/12/26 ساعت 12:12 http://platelets.blog.ir

چند سالش بوده چیننده میز؟:دی

من میز آرایش ندارم هنو:-؟

40 سالشه جولیک:|
فک کردی شابانو 2ساله از رشت این هنرو ریخته؟

+ تو آرایشم می کنیاااا حالا که میز بخوای:| منم الکی دارم چه برسه به تو=))

بریدا 1394/12/26 ساعت 12:00 http://brida.blogsky.com/

همه سرما خوردن چرا:|
میزشو

من آلرژیمه که شدت پیدا میکنه خیلی...
یعنی با این وضع پیش کسی بمونم ابدا سرایت پیدا نمیکنه به کسی
میزم خیلی هم عالیست

تک مدی 1394/12/26 ساعت 10:22

:))))عاااااالی بود مگی
من جاهایی که مال من نیست اما میخوام تمیزش کنم رو هم بعضی وقتا همین مدلی کار میکنم
مثلا امثال انباری!! دیگه دیدم خیلیا تشخیص نمیدم صلاحیت موندن دارن یا نه، مامانم نبود، همه رو ریختم دور:دی
یه سری م میخواستم یه اتاقیو‌تمیز کنم، وسایل داداشمو نفهمیدم کجا جا بدم، یه پاکت زباله اوردم همه رو ریختم توش، گفتم بعد بشین خودت احراز صلاحیتطون کن جاشون بده، مهم این بود اتاقه تمیز شد:دی
ولی این میز تو دیگه فوق العاده س:)))) هنوز پایین خلوت تره

:))))))) منم همینطورم تقریبا
خیلی بامزه بود کامنتت له شدم اصلا، احراااز صلاحیت :))) =))
بابا من اتاقم مرتب بود، اینجوری نبود که تحویلم داد.
بلی پایین خلوته ضمن اینکه دو تا چیز رو از تزییناتش کم کردم!

ولی واقعا زیادن و اون همه وسایل رو روی اون یه ذرّه کنسول چیدن کار هر کسی نیست
یه پیشنهاد:اگه درگیری کمد و کتابخونتون تموم شده حالا به فکر تهیهُ یک میز توالت بزرگتر باشین

اینا جاشون اصلا اینجا نیست، روی کنسول فقط عطر میمونه و من اینقدر دوسش دارم که عوضش نکنم؛) میز توالت جای لواشک و مسواک و پودر دکلره و صابون و ... نیست.
عطر و دو تا رژ و ریمل و همین!

:دی

ساده خان 1394/12/26 ساعت 08:27

: )))))

:دی

نل 1394/12/26 ساعت 08:18

:))))))
خدا خیرتون بده.سر صبح این وب دومه ک خنده میاره روی لبم...مرسی:)

:))) خدا رو شکر که خندیدی نل کوچولو

دل آرام 1394/12/26 ساعت 08:04

بهتری الان؟ سرماخوردی؟

والا آلرژیه ولی پدر در بیاره این آلرژی من...
بهاری نیست که من زنده زنده شروعش کنم:|

دل آرام 1394/12/26 ساعت 08:03

:دی

سیاه 1394/12/26 ساعت 07:45

روفرشی بپوش خب با اون ساپورت نارنجیت

:))) این ساپورت نیستا لگینگ پشمیه! ولی چطور دیدیش:|

+ عادت به رو فرشی ندارم:( هی می پوشم باز درش میارم.

من 1394/12/26 ساعت 06:17

مدیونی فک کنی چشمم از همون اول دوهزارتومنی رو دید و بس!:))
واقعن همه چیزا رو گذاشته رو میز:/

=))) عزیزم بگو برات پست کنم این دو هزار تومنی رو:|
خجالتم نکش اصلا
همممه چیز! خرت و پرت کیفامو انتقال داده به میز دیگه

وای مگی ترکیدم از خنده:-D:-D:-D:-D از این مرتب تر دیگه میشد مگه:-D:-Dولی به جاش فکر کنم انقد خندیدی که حالت خوب خوب شدا:-D:-D:-D:-*:-*

:))) نه دیگه این مرتب ترین حاااالتشه یعنی
واقعا غش و ضعف کردم از خنده! خیلی جالب بود وسط خنده عطسه م می گرفت اصن یه وضی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد