مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

پاییز ۱۴۰۲…

ساعت ۲:۳۳ شب…

دراز کشیدم و سعی دارم بخوابم تا بشه برای نماز صبح برم حرم، مشهدم… 

احساس خوبی دارم گرچه اون غم پست قبلی بیشتر از حد تصورم غمگینم کرده

همسفرام؟ خونواده خودم… من، مامان، بابا و بردارم که تو یه اتاقیم… (احتمالا این آخرین سفریه که ما چهار تا با هم یه جا هستیم) اتاق ما طبقه هفتمه…

خواهرم و همسرش(که تو به اتاق دیگه‌ن) و خونواده همسر خواهرم(که میشه مامان و بابا و خواهرش) اینام تو یه اتاق دیگه‌ن طبقه ۱۶م…


اینا رو می‌نویسم چون نوشتن اینجا رو ببشتر از نوشتن تو نوت گوشی دوست دارم. وگرنه می‌دونم ارزش خوندن نداره:)


+ از بعد بله‌برون این دومین سفریه که میرم ۰_۰ … سفر قبلی که خیلی عجیب بود و مریض شدم و هیچی ازش نفهمیدم تقریباً ایشالا این سفر خوب باشه و به قول مادربزرگا حاجتمونو بگیریم و برگردیم. 

نظرات 8 + ارسال نظر
مرادی 1402/11/12 ساعت 02:20

می‌گذره ایام و خبری نیست هنوز :)) مشغول محتوانویسی و دانشگاه و اینام.

چه زود می‌گذره. یه ماه پیش گذاشتم کامنته رو. Wow.

بینهایت زود میگذره و منم باورم نمیشد این همه گذشته
درهرحال مرسی که برای خوندن جواب برگشتین اینجا

مرادی 1402/10/01 ساعت 18:04

امروز خیلی اتفاقی به ذهنم رسید بیام اینجا رو بخونم. آدرسو یادم نمیومد. توی گوگل زدم بلاگ اسکای رشت، جزو نتایج بودی:))))
با یکی دوماه تاخیر چه به موقع هم اومدم :دی ذوق کردم. مبارک باشه :))

چه اتفاق جالب و بامزه‌ای
شمام از خودتون بگین چطورین و چه کارا می‌کنین و …
خیلی بامزه بود که با سرچ اینجا رو پیدا کردین

مهتا 1402/09/24 ساعت 22:08

سلام زیارت قبول و حاجت روا ان شاءالله
اگه هنوز حرم هستی لطفاً واسه منم دعا کن

سلام عزیزم
نیستم ولی تو دعام هستی

سوگند 1402/09/23 ساعت 22:17 http://Zahcheragh@gmail.com

التماس دعای فراوان ، تمام دغدغه هاتو بگو به امام مهربانی ها ، ازش بخواه برای شروع زندگی دعات کنه ... خوشبخت بشی و عاقبت بخیر

حاجت روا باشی نازنینم
برای منم دعا کن
برای همه دوستای وبلاگی دعا کن
انرژی خوب دعاها اول میرسه به زندگی خودت و برکت و خیر و شادی میشه برات انشاله

برای همه دعا کردم، اونایی که گفته بودن بیشتر
مگه میشه یاد شماها نباشم…

زیارت قبول
ان شالله که این سفر حسابی بهت خوش میگذره
خیلی التماس دعا
ان شالله که حاجت روا میشی عروس خانم

مرسی مهربونم
از حرم جواب کامنتت رو میدم و یادتم خوشگلم

آسمان 1402/09/21 ساعت 20:31 http://avare.blog.ir

برا ما هم دعا کن
کامنتاتم زود زود تایید کن

چشم چشم…
سلام از حرم من دوست دارم جواب بدم اینه که دیر تایید میکنم ولی کار خوبی نیست میدونم

سلام عروس خانوم.
ایشالا روزهای شاد و خوبی پیش رو هستن.
حاجت‌روا باشی

ممنون گیل‌ جان: همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد