مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی


+ خیلی خیلی دوست دارم

- چی؟

+ ای وای! ببخشید ایهام داشت.

- نه، فکر نکرده بودم منظورت منم...  پرسیدم چی؟

+ هر دوش

- پرسیدم چی؟

+ اینکه دکور اتاق رو تغییر دادی


مکالمه‌ی دلسردکننده‌ی یک روز بارانی

تولدی که خیلی منتظرش بودم.

برنامه برای روز تولد؟

زیاد داشتم، اما حالا فقط به دیدار احتمالی و با رعایت فاصله و هزار و یک اما و اگر فکر می‌کنم.


+ تولدی که گذشت و دلم راضی به دیدار حتی دو دقیقه‌ای نشد تا الان

+ من اونی بودم که میگفتم تولد فقط باید تو روز خودش باشه، اما حالا میگم مگه ۲۴ فروردین چشه؟

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

لطفا برام بنویسید نظرتون‌رو

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

صداها، صداها توی گوشم می‌پیچن... 

محمد ۲۹ ساله، اون کتاب لعنتی، مرگ، قبر کندن‌های شبونه

من ۲۹ ساله و تکرار اون لحظه‌ها... 


+ کاش بودی هنوز، کاش

+ یادته؟ یادته محمد ۲۹ ساله؟ یادته کتابی که برام خوندی رو؟ نمیشد از عشق بخونی؟ نمیشد از آرامش یه شهر کوچیک  بخونی؟


چقد هوا قشنگ و بهاریه


+ مگی در حال تماشای بهار از پشت پنجره


چه روزای سختی رو می‌گذرونیم، من پر از حس ناکامی و تلخی‌ام... 


+ نمی‌دونم چرا تو این روزای بیکاری خاطرات گذشته اینقدر برام پررنگ شدن... سعی می‌کنم بیشتر از یه حدی بهشون اجازه‌ی جولان ندم

+ خدایا صبر تحمل این روزا رو به همه‌مون بده

+ ...... 


Bombayduckmugs

باید یه کاری برای خودم و روح خسته‌م می‌کردم، به خودمون حال دادم و ۲ تا لیوان قشنگ سفارش دادم.


+ خدا وکیلی خیلی سعی کردم از واژه‌ی ماگ استفاده نکنم، راستی‌ راستی انگار لیوان از واژه‌های‌‌‌ زبان بیگانه‌ست و ماگ زبان مادری...

+ امیدوارم از نزدیکم خوشگل باشن و از اون مهم‌تر‌ تو هم با دیدنشون خوشحال شی


اینستاگرامم

دلیلش نمی‌دونم چی بود، ولی دلم نمی‌خواست جز وبلاگم جایی باشم، دلم نمی‌خواست وبلاگم پیج داشته باشه یا نمی‌دونم چی... اما حالا میذارمش اینجا، پیج بسته‌ست و من احتمالا فقط عکس کتابامو توش میذارم ولی خب قابلیت چت داره و منم میتونم فالوتون کنم و اینش خوبه

اینجام اونقدری خلوت هست که بتونم آدرس بذارم... 

let.s.be.honest



آدرس اینستگرام منه

من آدم حسودی نیستم، ولی بهت حسودیم میشه

حسودیم میشه به جمهوری اسلامی که با تمام بدی‌هاش هنوز این همه عاشق داره...


+ شاید شما بگین اینا که به نسبت مخالفاشون تعدادی نیستن، ولی به نظر من کم نیست این همه آدم که تو راهپیمایی‌ها شرکت می‌کنن، که تو رای‌گیری‌ها شرکت می‌کنن...