مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

رمز:)

خانومای قشنگ و یکی دو تا آقای محترمی که رمز رو داشتید، رمز عوض نشده ببخشید اگه فرصت نکردم بهتون رمز بدم:)



نظرات 6 + ارسال نظر
محدثه 1402/09/21 ساعت 12:53

من چرا رمز ندارم پس

نمی‌دونم که…
امیدوارم زود اینجا رو ببینی

رمز:
۱۷۷۶

مرضیه 1402/09/04 ساعت 16:44 http://Fear-hope.blogsky.com

سلام عزیز دلم
مبارک باشه به سلامتی گلم
خوشبختی بشی انشالله
آیا رمز به منم تعلق میگیره؟

محدثه 1402/09/04 ساعت 07:52

مگی! من چرا انقد دیر اومدم وبلاگ … دیر خوندمت … عزیز خوشگل مهربونم… خدایا من چقدر هیجان روزهای پیش رو رو دارم، خوشبخت ترین باشی و امیدوارم کنار پسر با همدیگه ، روزهای خوش و دلچسبی بسازی…

اهاى من درست خوشگل نیستم و زشتم
ایا نمیشه رمز و به منم بدى
خودت خوبی سلامتى

میترا 1402/08/24 ساعت 12:46

پس من چی منم دوست دارم بخونم

دختربزرگه 1402/08/20 ساعت 13:51

سلام عروس خانم
اگه میشه رمز رو به من هم بدین، مامان صفا تو اینستا هم میشه برام بگذارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد