مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

آبان بود و ما بودیم و روزهایی که قراره بیشتر با هم باشیم…

 

 چشم‌هام رو می‌بندم و به سال دیگه فکر می‌کنم، عمیقاً احساس رضایت می‌کنم از روزایی که می‌گذرونم و هیچ عجله‌ای برای رسیدن به‌ روزهای متاهلی ندارم، در عین حال مشتاقم که تجربه‌ش کنم و می‌دونم درس‌های زیادی برام خواهد داشت. به خودم قول دادم که از روزهام لذت ببرم و تو رو هم شریک لحظه‌های خوبم کنم.


+ امروز خونه‌ی خونواده‌ی همسر خواهرم بودیم، مادرشوهر و پدرشوهرش که البته فامیلمون بودن از قبل… مثل همیشه خوش گذشت. هم من خیلی دوستشون دارم و هم اونا بی‌نهایت بهم لطف دارن و مدام ازم تعریف می‌کنن و شرمنده‌م می‌کنن… وقتی رسیدیم همگی پرسیدن پس کو پسر؟! بازم که تنهایی و این اولین موقعیتی بود که جایی بودم و سراغت رو می‌گرفتن، حس جالب و عجیبی بود:) اما من همچنان از موقعیتی که توشم خوشحالم و دوست ندارم تا قبل ازدواج هر جا میری باشم و هر جا میرم باشی… :)

+ امروز تولد خواهرت بود و اولین هدیه‌ی مشترک زندگیمون رو خریدیم. 

نظرات 10 + ارسال نظر
آویشن 1402/08/25 ساعت 20:36 http://Dittany.blogsky.com

امیدوارم هر روزت به شادی و سلامتی سپری بشه و همیشه خوشبخت باشی
میشه رمز و دوباره بفرستی برام؟ من خنگ فراموشش کردم

یه دوست خاموش 1402/08/20 ساعت 21:51

مگی جان عمومیش کن لطفا
ماکه وبلاگ‌نداریم‌چیکارکنیم؟؟
خوشبخت بشی می گول عروس

راضی 1402/08/18 ساعت 18:51

سلام عزیزم میتونم رمز رو داشته باشم؟

سلام عزیزم
بله

حدیث 1402/08/18 ساعت 14:15

عزیز خوشگل وای چقد برات خوشحالم بعد از مدت ها اومدم و هیجان زده شدم از این همه خبر جدید ممنون رمز گذاشتی برام

آیا انتظار نمیرفت که من بخوام شوهر کنم نه؟
البته فعلاً مجردیم تا عروسی، که اونم سال دیگه‌ست

مرجان 1402/08/18 ساعت 09:50

کیف کردم از رابطه اتان .همیشه خوش وخرم باشی وبزودی خبرای خیلی خیلی خوب بشنویم

عزیزم… ممنون که اینقدر مهربونین

توکآ 1402/08/18 ساعت 09:04

سلام مگی قشنگ :)

رمز بالا شامل عموم میشه یا خصوصیه؟!

سلام عزیزم

رمز همون قبلیه

مونا 1402/08/13 ساعت 11:53

سلام
چه قشنگ
همیشه شاد باشید دختر

سلام و ممنون مهربون


همینطوری لحظه های خوش را مزمزه کن
زندگی همینه

چشم تیلو جانم
ممنونم

دل آرام 1402/08/13 ساعت 08:26

ای جونم. کیف می کنم ازت. مگی خودمی. خوش باشی دخمل. کی بیایم عروسی
مدل رابطه ات خیلی خانمی و قشنگه. دوستت دارم خیلی زیاد و خوشحالم برات.

عزیزم خیلی ممنون از انتقال حس خوبت و البته لطف زیادت
امیدوارم لایق باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد