مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

شاید باورتون نشه…


پارسال این موقع تصمیم داشتم که از پسر جدا شم. باورش سخته اما خیلی کم مونده بود تا نهایی کردن تصمیمم… 

امیدوارم تصمیم درست اینی باشه که بالاخره گرفتم:) 


+ من حالم خیلی بهتره و مرسی از احوال‌پرسیاتون

نظرات 5 + ارسال نظر

برات بهترین‌هارو آرزو می‌کنم عزیزم.

ممنون عزیزم

آویشن 1402/08/01 ساعت 19:19 http://Dittany.blogsky.com

امیدوارم هر تصمیمی میگیری خودت از ته دل شاد باشی ، مهم فقط خودتی و خودت. کاری و انجام بده که خودت ازش رضایت داری

مرسی عزیزم

سلام بر عروس بانو جان
خدا رو شکر که بهترى الهى همیشه سالم و سلامت باشی
خوشحالم دارى عروس میشی بالاخره خدا یه چیزى مى دونسته که زن و مرد و افریده
حالا با ازدواج زندگى قرار نیست سرشار از گل و بلبل بشه اما به نظر من همراه خوب ادم انتخاب کنه خیلی خیلی بهتر از تنهایی هست
ته تهش اینکه یکى هست بهش غر بزنى
امیدوارم در کنار همسر گرامى خوشبخت و اخر و عاقبت بخیر باشی

سلام من هنوز عروس نشدم که
از شنیدن کلمه عروس دچار استرس میشم احساس می‌کنم بار رو دوشم میذاره
خیلی خییییییلی ممنونم ازت خوشگلم شما هم همینطور

مبارکه ، همیشه خوب و شاد باشید

مری۶۹ 1402/07/24 ساعت 04:22

مگی از سرناچاری تصمیم نگیر ی وقت پیش خودت نگی این نشه دیگ کس دیگه ای نیس یا نمیتونه باشه ....
اگ با وضعیت مالی طرف اوکی هستی و اخلاقیاتش باهات جور هست برو جلو ...
روی ملاک هات پا نذار ...
برات مهم نباشه چقد وقت گذاشتی برا این رابطه....
نمیدونم چیزایی ک دلم میخواست یکی بهم گوشزد کنه رو دلم میخواد بهت بگم...
من اگ‌برگردم ب عقب محاله ب این ازدواجم تن بدم خیلی شرایط روحی و جسمی خوبی نداشتم از چاله دراومدم افتادم توی چاه...
حالا دیگ هیچ کاری ازم برنمیاد ...خیلی اوضاع بی ریخت و داغونی دارم خدا بهت کمک کنه تصمیم درستی بگیری و بعدها نگی کاش این نقطه ضعفشو جدی تر میگرفتم و ساده ازش رد نمیشدم...
در هرصورت انشالله خوشبخت بشی و اتفاقای قشنگی در انتظارت باشن...

ممنونم ازت مری مهربون
میدونم که با حسن نیت نوشتی عزیزم و کاش از تصمیمت راضی بودی، حیف…
ممنون از آرزوی خوبت، نه فکر نمی‌کنم از روی ناچاری باشه
اگه رو کفه‌ی ترازو بذاریم ضعف‌های من خیلی بیشتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد