مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

می‌دونم می‌دونم خیلی زشته که اینجا نیستم و ننوشتم از روزام، ولی روزای کاری شلوغی بوده و به خودم حق میدم امیدوارم شمام بهم حق بدید:دی


+ چند تا اتفاق تازه و کوچولو هم افتاده که تعریف می‌کنم براتون:)

+ اتفاق ناجالب هم افتاده و این بوده که معده‌م خونریزی کرده و امیدوارم چیز جدی و مهمی نباشه، لطفاً اگه اینجا رو می‌خونید برام دعا کنید، دوستتون دارم. 

نظرات 6 + ارسال نظر
آویشن 1402/08/01 ساعت 19:18 http://Dittany.blogsky.com

ای وای ؛ چه خبر بدی. امیدوارم زودتر حالت خوب بشه و دکتر درمان مناسب و واست تجویز کنه. خیلی مراقب خودت باش

ممنونم
امیدوارم خوب شم طولانی شده دردم و کلافه‌م

محدثه 1402/07/30 ساعت 07:45

مگی عزیزم خوبی؟ اخه چرا! من باید شمارم برات تو اینستا بذارم… دلواپس شدم… مامان چطورن ؟

سلام سلام عزیز دلم
مامان خوبه، منم خوبم… یه کم معده‌م اذیتم میکنه و نوبت دکتر دارم به زودی البته ایشالا که هیچی نیست
بوس بهت که اینقدر خوب و مهربونی

هانی 1402/07/23 ساعت 13:19

مراقب خودت باش

توکآ 1402/07/22 ساعت 21:03

الان بهتری مگی؟

خیلی

دل آرام 1402/07/22 ساعت 19:52

مگی مواظب خودت باش.
نگران نشو. من تو ۲۷سالگی خونریزی روده کردم و پولیپ روده ام رو درآوردم. الان خوبم. ان شاءالله زود درمان بشی

چه ترسناک امیدوارم

مهر 1402/07/22 ساعت 19:35 https://mehrooooo.blogsky.com/

ان شاالله چیزی نیست مگی قشنگم

مرسی مهربون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد