مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

نهم مهر، حوالی ۸ غروب و موقعیت ما


من؟ نشستم تو یه کافه تنهایی و وبلاگ می‌خونم.

اون؟ تو مرکز خرید میچرخه و دنبال خریدای لحظه آخریشه…


اینجا همونجاست که اولین‌بار با چوپان اومدیم، چیز خوشمزه‌ای نخوردیم ولی چون خوش گذشت بازم اومدیم و حالا من امروز تنها اینجام، چون چوپان درگیر بود و منم بد ندیدم بعد قرنی با خودم خلوت کنم و آخرین روزای واقعاً مجردیم رو اینجوری بگذرونم. 

+ قرار نیست به این زودیا ازدواج کنم ولی دوستان و اطرافیان میگن بعد خواستگاری باید بپذیری دیگه مجرد نیستی، درست میگن؟

نظرات 9 + ارسال نظر
فریبا 1402/08/28 ساعت 11:31

بستگی به روحیه خودت داره چقدر از جهت فکری مستقل باشی و تصمیم هایی که مربوط به شخص خودت باشه رو خودت بگیری.یعنی حاکم سرنوشت خودت باشی.متاهلی فقط یک مسولیت است.نه اینکه اختیار زندگی آت دست دیگری باشه.
من چهل و سه ساله متاهلم به اجبار خیلی کارها انجام دادم که دوست نداشتم ولی نذاشتم حداقل استقلال فکری ام رو از دست بدم.
اگر با متاهلی فکرت رو از دست بدی دیگه خوشحال نیستی.

آویشن 1402/08/01 ساعت 19:17 http://Dittany.blogsky.com

کار خوبی کردی. امیدوارم همیشه دوستیتون موندگار باشه

عروس خانوم
چطورى
خواستگارى که بعدش نامزد بشین بلهههههه
اصلا دیگه خودت ناخوداگاه عوض میشی
میگم عروسی کى میشه من همون موقع بیام ایران

توکآ 1402/07/10 ساعت 22:28

تنهایی قشنگه ، خیلی کم پیش امده ولی پیش امده که تنهایی بعد از دوران تاهلیت رفته باشم کافه ...
ولی واقعا وقتی اوکی داده میشه دیگه متعهدی مهم وجود و مهر ادمیه که بهم گره میخوره وگرنه شناسنامه ها سند قانونه ! و بعله درست میگن

محیا 1402/07/10 ساعت 15:10

نه تا لحظه اخر خودتو مجرد بدون

هانی 1402/07/10 ساعت 12:45

درست میگن

مونا 1402/07/10 ساعت 06:28

سلام خانم خوشگله
خوبی؟
مبارکت باشه
راست میگن بعد خواستگاری با قبلش فرق داره
امیدوارم خوشبخت ترین باشی عزیزم

سلام عزیزم، مرسی

الان خواستگاری گذشته و میتونم بگم درسته و فرق داره بعد خیلی چیزا

omid 1402/07/10 ساعت 00:53

بله اشتباه متوجه شدم
فکر کردم منظور جایی که برای اولین‌بار با هم رفتید

آخی

omid 1402/07/09 ساعت 21:24

کافه طبقه چندم بود؟ همون بود یا اشتباه می‌کنم؟

اون طبقه ۱۱م بود
وای یادش بخیر… اون کافه نیست، اون رو خییییلی سال پیش برای اولین دیدارمون رفتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد