مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

رفاقت چیه اصلا؟ جز اینکه کنار هم خود خودمون باشیم؟ جز اینکه از احوالات هم باخبر باشیم؟


ولی من همیشه با دوستای صمیمیم واقعا" صمیمی بودم، اینجوری نبودم که بمونم دم شوهر کردنم! بگم میدونی دارم شوهر می‌کنم؟

اینجوری نبودم که اگه کسی تو زندگیمه ازش حرف نزنم، من اینا رو مهم می‌دونم و فکر می‌کنم آدم سالم باید همینجوری باشه و با رفیقاش رو راست باشه…

در پایان براتون دعا می‌کنم دوستاتون باهاتون واقعا" صمیمی باشن:) شمام برای من همین رو بخواید، مچکرم



نظرات 7 + ارسال نظر
آسمان 1402/07/11 ساعت 04:37 http://Avare.blog.ir

برای منم این اتفاق افتاد
میفهمم قشنگ خیلی حس بدیه

خیلی ناراحت میشم از اینکه خودم صادق و رو باشم و دوستام نه

یادداشت های روزمرگی 1402/07/09 ساعت 23:25

کامنتمو خورده بلاگ اسکای و فقط سلامش رسیده. :/

چیز خاصی هم نبوده حالا.. انشالله روزهای پیش رو هم حال دلت خوب باشه و هم خیر برات پیش بیاد.

دختر قشنگم اگه اشتباهی دستت به ایموجی‌های کیبورد گوشیت بخوره کامنتت برام نمیاد اینو از بچه‌ها شنیدم منم

مرسی ازت مهربون

یادداشت های روزمرگی 1402/07/09 ساعت 19:43

سلام مگی

سلام عزیزم

توکآ 1402/07/08 ساعت 10:53

راستش من اصلا به آدمای دنیای واقعی اعتماد ندارم یعنی اعتمادم رو ازم گرفتن ولی خب دوستی که واقعاً صمیمی صمیمیه نداشتم و توی همچین موقعیتی تنها کسی که بهش اعتماد قلبی داشتم مامانم بود !

میشه مگه؟ خیلی باید اعتماد کنیم به نظرم وگرنه زندگی قشنگ نیست:(
البته مطمئنم هیچ دوستی بهتر از مامانت نیست برات عزیزم، خدا سلامت حفظش کنه برات


یه روزی یه جایی متوجه میشی دوستی هزاران تعریف داره
درسته یه چیزایی فرهنگ دوستی هست
ولی هیچ قانونی کلی و همه گیر نیست
یه روزی متوجه میشی هر آدمی یه شکلیه
ماها از وجود آدمهای دور و برمون برآیند میگیریم
چون همه آدمها مجموعه ای از خوبی و بدی ها هستند
تازه بدی ها و خوبی ها هم نسبی هستند.. گاهی چیزی که توی ذهن ما بد هست برای بقیه هیچ ایرادی نداره و به نظرشون بد نیست
پس از یه جایی به بعد متوجه میشی برآیند حضور هرکسی در زندگی چطوریه ... اگه مثبت باشه رفیق باقی میماند و گاهی سالها کمرنگ و پررنگ با هم دوست هستین

آسمان 1402/07/08 ساعت 09:30 http://Avare.blog.ir

کسی باهات این کارو کرده؟ نگفتن بهت از اتفاقا خوبشون؟
یا چی؟

آره اونم نه یه بار… ولی الان این اتفاق برای دوستم افتاده و اونم از دوستش ناراحت بوده
که تعریف کرد و خواستم بیام اینجا غر بزنم در مورد این رفتار

خانوم‌ف 1402/07/08 ساعت 02:29

چشم
بوس عروس قشنگم

چشمای قشنگت پر نور خانوم ف جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد