مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

که بعدها بخونم و بدونم این روزام چطور میگذشته

این روزا که سرم رو خلوت کردم سعی کردم کمتر هم گوشی دستم باشه، وقتی میخوابم دور از خودم بذارمش و یه سری کارها که واقعا همه بلدیم ولی شاید سختمونه انجام بدیم. 


امروز بعد از سالها رفتم دریا و طرح زنونه، متفاوت‌تر از چیزی بود که تصور می‌کردم، خانوم‌هایی زیادی بدون لباس در حال آفتاب گرفتن بودن! عجیب بود و انتظار داشتم جمهوری اسلامی نظارتی رو این امر هم داشته باشه اما باید بگم نداشت :))


کمتر کار می‌کنم و خیلی درآمدم کم شده، اما الحمدلله انگار به این آرامش نیاز داشتم. احساس سبکی می‌کنم و انگار به خودم برای چند وقت مرخصی دادم، امیدوارم تنبل نشم و بتونم دوباره کار کنم. 


تو چند روز گذشته هی با خواهر چند تا تصمیم گرفتیم و هی نشد، آخریش این بود که ماشین رو عوض کنیم. با اینکه خیلی فشار عوض کردن ماشین برام زیاد بود اما کلی حساب و کتاب کرده بودم براش و ذوقش رو داشتم. قرار نبود هزینه خیلی زیادی کنیم در واقع فقط در حد یه جا به جایی مدل بود. ماشین فعلی هم قرار بود به یکی از دوستای وبلاگیم بفروشم اتفاقا احتمالا خیر برای جفتمون این بوده خلاصه 


ای شب‌ها تقریبا یه شب در میون با مامان میریم پیاده‌روی، مامانی و دختر دایی‌م هم میان و این خیلی بامزه‌ست. یه جا بین راه میریم و چای میخوریم و دوباره پیاده‌‌روی می‌کنیم و تا برگردیم خونه ساعت ۱۲:۳۰ شب شده عموما

نمی‌دونم اینجا کفتم یا نه ولی من عاااااشق مامانی هستم.مامانی مادربزرگ مادریمه


ساعت باشگاه زودتر شده و برای اینکه یه موقع برسم باید ساعت ۷ راه بیفتم ولی به شدت راضی‌ام از بیدار شدن صبح برای رفتن به باشگاه، وقتی چشمم رو باز می‌کنم یه ذوقی تو وجودمه که خودمم باورم نمیشه…




نظرات 11 + ارسال نظر
خانوم ف 1402/06/13 ساعت 00:29

طرح زنونه یعنی چجوری ؟
مایو اینا اسلامی بود یا دو تیکه

شاید باورت نشه اما خیلیا کلا چیزی تنشون نبود، پایین تنه مایو داشتن با چند نفری اصلا اون هم نداشتن

یعنی جایی که آقایون نمیتونن بیان و محدود شده با پرده

مجید 1402/06/07 ساعت 18:15

good luck

ممنونم

محدثه 1402/06/03 ساعت 20:35

آرامش خیلی مهمه ولی داشتن پول هم مهمه … یجوری شده بالانس ایجاد کردن سخته ولی میدونم تو از پسش برمیایی مگی قشنگم…

خیلی سخت شده این بالانس ایجاد کردن
من که همش دارم براش تلاش می‌کنم نمیدونم چقدر موفق بشم

پویا 1402/06/01 ساعت 21:31

اینکه از سال 93 فعال هستید جای تقدیر دارد. برایتان در تمامی مراحل بهترین‌ها را آرزومندم.

خیلی ممنون از توجه شما

آویشن 1402/05/30 ساعت 01:35 http://Dittany.blogsky.com

چه خوب که این روزها رو با آرامش میگذرونی امیدوارم همیشه به دور از استرس و ناراحتی باشی و چه تعویض ماشین یا هر اتفاقی که مد نظرت هست در مدت زمان کوتاهی اتفاق بیوفته.

ممنونم دوست عزیزم

کاش همه‌مون روزای بهتر و آروم‌تری داشته باشیم

محیا 1402/05/28 ساعت 13:27

خداروشکر خوبی

ممنونم مهربون
امیدوارم روزای خوبت زودتر بیان

سلام 1402/05/28 ساعت 10:35

دو سال در گیر پرونده پرواز یک هلیکوپتر روی منطقه شنای خانم ها
خانم ها شکایت کرده بودند که یک بالگرد روی منطقه ی شنای آنها گشت می زده
خلبان می گفت در آن ارتفاع اصلا کی می تواند بدن بلورین آنها را دید بزند

تیلوتیلو 1402/05/28 ساعت 01:12


و چقدر چیزای خوب داشت این پست
کمتر کار کردن
آرامش
دوست داشتن بقیه
حسای مشترک
و ورزش و سحرخیزی

مچکرم از اینکه اینجایی تیلوی قشنگم مرسی از تشویق‌هات

همیشه حال دلت عالی باشه مگهان عزیز

ممنونم گیل پیشی جان مهربون

توکآ 1402/05/27 ساعت 21:21

مامانی جذابت همونی که ترغیبت میکرد به پوشیدن لباس های چیتان پیتان

وای یادم نبود که اینو
ولی خودشه آره

سوگند 1402/05/27 ساعت 09:08 http://Zahcheragh@gmail.com

سلام ، شاد باشی و آرام

سلام و خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد