مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

احتمالا تا همیشه پست قبلیم اینجا نمیمونه ولی اگه مایلید رمز داشته باشید لطفا ایمیلتون رو برام بذارید یا اگه وبلاگ دارید که چه بهتر:) 

میتونم اونجا بهتون رمز رو بدم و یکی دو نفری هم شماره‌م رو دارید که اونجام میتونم براتون رمز بذارم، پیشاپیش معذرت میخوام که عمومی ننوشتم و احتمالا سختتونه رمز بخواید و … 


دوستتون دارم.

نظرات 24 + ارسال نظر
مینا 1402/10/26 ساعت 20:05

میشه ب منم رمز بدید

رمز رو برداشتم عزیزم

سلام مگی جانم، در صورت تمایل رمز لطفا

سلام ندا جانم
حتما

آویشن 1402/05/10 ساعت 17:19 http://Dittany.blogsky.com

اگه از نظر خودت ایرادی نداره و زحمتی نیست ممنون میشم رمز اون پست و برای من هم بفرستی

چشم

امین 1402/05/06 ساعت 12:16 http://pll.blogsky.com

سلام و وقت بخیر و خسته نباشید خانم مگی
امیدوارم حالت خوب و خوش باشه
اگه آقایون هم میتونن رمز رو دریافت کنن
منم ازت درخواست داشتن رمز رو دارم

سلام
ربطی به آقا و خانوم نداره ولی بیشتر شرح مسائلیه که شاید برای شما اصلا خوندنی نباشه

زهرا 1402/05/04 ساعت 15:12

سلام
اگر تمایل داشتی ممنون‌میشم رمزتو رو برام بفرستی

یلدا 1402/05/04 ساعت 13:01

سلام عزیزم
نه من اون یلدا نیستم
اما اینستاگرام هم شما رو دارم
رمز هم بهم ندادید هنوز

سلام عزیزم
فرستادم براتون

من دوستتم 1402/05/03 ساعت 13:43

چرا بهم رمز نمیدی بچه ده بار گفتم

کدوم دوستمی آخه؟

یلدا 1402/05/03 ساعت 11:50

سلام عزیزم
اگه دوست داشتی به منم رمز بده

سلام، یعنی تو همون یلدایی که یه زمانی تو یه شهر تو اصفهان کافه داشتی؟

توکآ 1402/05/01 ساعت 22:10

یعنی پیام من نمیاد؟!
*رمز^_^

سلام، منم دو بار رمز گذاشتم برات که توکا
نرسیده؟؟

Niloofar 1402/05/01 ساعت 18:19

سلام. اگه دوست داشتی لطفا برای منم رمز بفرست.

سلام

omid 1402/05/01 ساعت 17:15

سلام بانو میتونم رمز رو داشته باشم

سلام آقا امید
بله حتما

سوگند 1402/05/01 ساعت 12:58 http://Zahcheragh@gmail.com

سلام مگی جان ، در صورت تمایل رمز لطفا

سلام عزیزم، ایمیلتون غلطه

دل آرام 1402/05/01 ساعت 12:58

رمز میشه بهم بدی دخمل

بله دل‌آرام جون

بهسا 1402/05/01 ساعت 10:20

میشه رمز داشته باشم؟
و اینکه کامنت من برای پست قبلیت نیومد؟

سلام بهسای نازنینم
جواب داده بود که تایید نشده حتما الان تاییدش می‌کنم

مهر 1402/05/01 ساعت 02:45 https://mehrooooo.blogsky.com/

سلام مگی جانم دوست داشتی رمز بده

سلام مهر جان
چشم

سلام مگی عزیز. امیدوارم خوب باشی‌ الآن کامنتت رو تو وبلاگ محیا جان دیدم کلی ذوق کردم به یاد اون روزها که سفت و سخت میخوندمت. همون روزها که کتاب مترجم دردها رو معرفی کردی و خوندم... یادش بخیر

سلام عزیز مهربونم
وقتی اومدم وبلاگتون احساس کردم منم میخوندم شما رو
وای یادش بخیر چقدر من جومپا رو دوست دارم هنوزم و مترجمش آقای حقیقت رو
راستی رمز رسید؟

توکآ 1402/04/31 ساعت 17:45

کامنت قبلی من نرسیده یعنی؟:)

رمز مگی:))

رسید عزیزم

مریم 1402/04/31 ساعت 11:42

سلام اگر دوست داشتی رمز را بفرستی ممنون

سلام عزیزم، براتون ایمیل کردم

مریم 1402/04/31 ساعت 11:33

سلام
ممنون میشم اگر دوست داشتید رمز برام ایمیل کنید

سلام مریم جون، چشم براتون ایمیل کردم یه سوالی هم ازتون داشتم که پرسیدم

سلام من رمز میخام

سلام عزیزم چشم فرستادم

,سلام عزیزم اگه ممکنه منم رمز لطفا

سلام، حتما

فرستادم براتون

مریم 1402/04/31 ساعت 00:07

مگی نازنینم
می تونم رمز رو داشته باشم؟

سلام عزیزم
بله حتما:) براتون ایمیل میکنم

Mew 1402/04/30 ساعت 19:35

سلام. ببین توقعاتت خیلی زیاده. من و همسرم وقتی رفتیم خونه خودمون فقط پتو داشتیم. گاز و یخچال کوچک هم تو خونه بود. بعدش تشک خریدیم و بالش. آره حتی اولش بالش هم نداشتیم و سرمون رو روی پتوهای تا شده یا رو لباس تا شده میذاشتیم. آروم آروم وسایل خریدیم. بعد از شش هفت ماه فقط یک مبل سه نفره خریدیم. اخیرا بعد از یکسال تلویزیون تعمیر شده گرفتیم. ما خارج از ایران زندگی میکنیم. و دلار با کارگری در میاریم. ولی اینجا هم سخته خرید کردن. پول مبل به اندازه حقوق یک ماه من بود. ماشین هم نداریم و با اتوبوس اینور اونور میریم. تازگی تونستم دوچرخه بخرم. خرید با اتوبوس. تفریح با اتوبوس.
می‌خوام بگم لازم نیست دوستاتو سریعا بیاری خونه تون. زندگی تو ایران تجملاتی شده بیش از حد. و اینجا واقعا کسی اینجوری نیست. آروم آروم آدم ها پول جمع میکنن و خرید میکنن. مگه ما کی هستیم برای روز اول خونه با تمام امکانات داشته باشیم؟!
حالا اینا ر گفتم که از تجربیات خیلی از آدم های دیگه تو دنیا مطلع کرده باشم شما رو. و قصد تادیب و تربیت و از این چیزا نداشتم. بای

بعدشم اینجا اینترنته. رمز معنی نداره. همه چیز قابل دسترسیه. خیلی رو رمزها حساب نکن.

خیلی خوبه که شما اینجوری زندگی‌تون رو شروع کردید و من هم البته انتظار خیلی زیادی ندارم. بالاخره همه قرار نیست مثل شما باشن و بتونن اینطوری شروع کنن که

دوستای من هم که ایران نیستن تقریبا همه همینطور شروع کردن اصلا چیز خاصی برای شروع نخریدن

مرضیه 1402/04/30 ساعت 16:02 http://Fear-hope.blogsky.com

سلام مگی جان
ممنون میشم رمز رو داشته باشم عزیزم

سلام عزیزم
حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد