مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

همه مکالماتمون شده نقل همین خبرای بد

زنگ میزنه بهم میگه ببینمت؟ 

میگم ۱۲ شب؟ اخمالو گوشی رو قطع می‌کنم. 


دیرتر دوباره خودم بهش زنگ می‌زنم، صداش گرفته‌ست. میگم چرا صدات اینجوریه؟ میگه بابا حالش بدتر شده….. 


+ همچنان من آدم بشو نیستم، کاش بداخلاقی نمی‌کردم و کاش زود قطع نمی‌کردم و کاش و کاش و کاش… 

+ خوابم نمیبره و استرس دارم که امشب تا صبح اتفاقی بیفته

+ چقدر محتاج توجهشم و چقدر اینو ازش پنهون می‌کنم… 

+ کاش رفته بودم تو اتاق و باباش رو از نزدیکتر دیده بودم، امیدوارم اونقدری بمونه که بشه باز برم قزوین… 

+ کاش عمرمون انقدر کوتاه نبود… 

نظرات 3 + ارسال نظر
. 1402/03/13 ساعت 17:27

مگی با پسر نامزدی یا نه هنوز
کاش بگی رابطه که دارید چجوره نزدیک یا نه
رابطه جنسی داری یا نه من شرایط مشابه شما رو دارم ولی ما نامزد رسمی نیستیم
اذیتم محدودیت زندگی خانواده مذهبی و شهر مذهبی باعث شده نتونم راحت بهش نزدیک شم
ولی از دیدگاه اون هر دو نیازمند رابطه نزدیکیم برای کنترل اضطراب

تائید نکن دوست نداشتی جواب بدی ایمیلم رو برات گزاشتم شاید جواب خصوصی بدی

چند بار نوشتم و پاک کردم.
عزیزم چیزی که خیلی مهمه اینه که خودمون انتخاب کنیم چه کاری برای شرایط زندگی‌مون مناسبه
برای مثال، من تو شهر مذهبی زندگی نمی‌کنم ولی خودم نماز می‌خونم و روزه میگیرم، همین موارد تو انتخابم تاثیرگذاره و دوست ندارم چیزی بگم که کسی بر اساس حرف من انتخابی داشته باشه
مثلا شاید بعد از اینکه رابطه داشته باشی اضطراب و استرست بیشتر هم بشه! کسی که فکر می‌کنه س ک س و رابطه خارج از ازدواج گناهه قطعا اگه این کار رو بکنه هم اضطرابش کم نمیشه عزیزم
درهرحال امیدوارم انتخابت درست باشه و حالت با زندگی، خدا و اعتقاداتت خوب باشه

محدثه 1402/03/13 ساعت 07:48

چه حال تلخی داره پسر… مگی عزیزم فقط دعاگو هستم. امیدوارم دیگه اذیت نشه…

ممنونم که برامون دعا می‌کنی دیگه هیچ‌چیز نمیتونه اینقدر خوشحالم کنه

سوگند 1402/03/07 ساعت 22:32 http://Zahcheragh@gmail.com

سلام ، شاید الان پسرک خیلی تلخ باشه و خسته ولی توجه می خواد حتی اگه وانمود کنه خیلی قویه .... باش براش ، الان رو همیشه تو خاطراتش مرور می کنه . روزای بلاتکلیفی از همه روزها سخت تره ، بی رحمانه است ولی این ایام حتی از دوران سوگواری یه عزیز هم سخت تره ... امان از بلاتکلیفی و ناتوانی در کمک به بیماری که عزیزتربن است

درست میگی عزیزم

ممنونم از یادآوریت سعی می‌کنم بیشتر حواسم باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد