مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

لذت شنیدن حرف‌های خیلی ساده

کتاب رو بر می‌دارم و می‌شینم روی مبل و بازش می‌کنم، صفحه اول کتاب مثل عادتی که من دارم تاریخ نوشته شده، باید خط باباش باشه… میگم سال تولد مامانمه… ۱۳۴۸ کاش تاریخ دقیق‌تر بود و فقط به سال اکتفا نکرده بود.


میگه بخونش برام، می‌خونم… بهم میگه ماهی سیاه کوچولو، همون صفحه‌های اولیم هنوز، میگه تویی این یه دختر کوچولوی جسور دنبال حقیقت زندگی… که البته هیچ نمی‌خواد عین مامانش باشه


با تعجب بهش نگاه می‌کنم، من جسورم؟ پس چرا اینو در مورد خودم نمی‌دونستم، چرا کسی بهم نگفته؟ شاید از دید اون به نظر جسور میام، درهرحال احساس خوشایندی رو تجربه می‌کنم وسط همه‌ی احساس‌های بد و وسط همه‌ی ناکامی‌ها… 


از اون شب دیگه اسمم شده ماهی کوچولو و هر بار اینجوری صدام می‌کنه تصحیحش می‌کنم و میگم ماهی سیاه کوچولو هستم! 


+ خیلی پوستم کلفته که تا اینجا زندگی‌م رو با این همه پیچیدگی ادامه دادم و می‌دونم بازم ادامه میدم تا وقتی خدا بهم فرصت زندگی بده:)


+ شاید خواسته بهم امید بده، اشکالی هم نداره خوشحالم از دروغ امیدبخشی که شنیدم 

نظرات 3 + ارسال نظر
omid 1402/03/06 ساعت 20:37

چند سال میشناسمت؟ حتی همین مجازیش
دیدم و خوندم که میگم
یه سری چیزا دست من یا تو نیست
ولی تو وضعیت خوب رو بهتر می‌کنی وضعیت نامساعد رو هم جمع می‌کنی
دیر یا زود داره سوخت‌وسوز نداره

زندگی بالا و پایین
سختی و خوشی زیادی داره
تجربه خودت بیشتر از منه (پیر شدی رفت)
نگران نباش مگی بانو

مرسی آقا امید
ایشالا همینطور باشه که میگی حتی اگه جهت ایجاد انگیزه و امید بوده باشه بازم مرسی و خوشحالم کردید
خیر ببینی آقا
والااااااا پیر شدم رفت! موهامم نصفش سفید شه

هانی 1402/03/06 ساعت 00:25

ما از پس روزای سخت برمیایم!! اگر غیر از این بود سر راهمون قرار نمی‌گرفتن!! خودت رو دست کم نگیر.
آرزو می‌کنم زودتر و به بهترین شکل روزای ناخوشایندت به پایان برسه. و مطمئنم که یکسان نماند حال دوران!
خوبه که توی این روزا یکی رو داری کنار خودت که دوست داره و بهت امید میده! خود همین یعنی همه چیز بد نیست! و باقی چیزها هم بهتر خواهند شد! مجبورن بهتر بشن! چون ما آدم‌ها سرسختیم!!

مرسی هانی جان
همین‌که دوستای خوبی مثل تو دارم برای مایه‌ی دلگرمیه و همین نشون میده همه‌چیز بد نیست
ممنونم که بهم امید میدی، تلاش می‌کنم روزا رو به هر طریقی که هست مفید بگذرونم و توکل کنم به خدا

omid 1402/03/05 ساعت 19:38

((خیلی پوستم کلفته که تا اینجا زندگی‌م رو با این همه پیچیدگی ادامه دادم و می‌دونم بازم ادامه میدم تا وقتی خدا بهم فرصت زندگی بده))

به بهترین نحو ممکن ادامه میدید ادامه راه رو

آخه رفیق رو چه حسابی فکر می‌کنی به بهترین نحو ادامه میدم؟
امیدوارم اینطور باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد