مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

سلام به ادامه‌دهنده‌ی بحث‌ها تا سر حد مرگ


از صفات حسنه‌م بخوام نام ببرم که پایانی براش نیست، ولی یکی از زیباترین کارایی که اخیرا می‌کنم اینه که تا یه بحثی داره تموم میشه یه بشکه نفت میریزم تا دوباره دعوا شعله‌ور شه! ته ماجرا هم همش شاکی‌ام که اه، روزام داره به دلخوری میگذره و حیف و حیف و صدحیف از این روزا که داره به دلخوری میگذره


+ خاک تو سرم نکنن که یه قطره گذشت تو وجودم نیست.

+ قهر کردن کار بچه‌هاست ما قهر نمی‌کنیم ولی هی موضوعی که باعث رنجشمون شده رو به طرف مقابل یادآوری میکنیم و هی دلخوری رو پررنگ و پررنگ‌ترش می‌کنیم.

نظرات 8 + ارسال نظر

سلام مگی جووونم
داشتم نوشته هات رو میخوندم، رسیدم‌به این پست.
نمیدونم چرا با دو سه خط اول خنده م‌گرفت : )
خدا ازت راضی باشه دختر.‌خیلی خوب مینویسی
لبت خندون، دلت خوش، جیبت پرپول. بووووس

عزیززززززم سلام

چقدر دیدن اسمت خوشحالم کرد وای خدا مرسی مرسی واقعا

محدثه 1401/04/29 ساعت 11:40

حالا صلوات بده. منم همینجوری ام..

Meys@m 1401/04/26 ساعت 01:11 http://www.meysamkh.blogsky.com

خب خدارو شکر
یادم نی فک کنم دنبال وبلاگ یکی که مدتها بود گمش کرده بودم و بالاخره فهمیدم دی اکتیو کرده

Meys@m 1401/04/11 ساعت 00:01 http://www.meysamkh.blogsky.com

به به بصورت کاملا اتفاقی دنبال یه چیزی میگشتم اینجارو‌ پیدا کردم فک می کردم کرکره وبلاگو کشیدی پایین پس.

نه من هنوز هستم و اینجا هم هنوز هست

حالا دنبال چی میگشتین یعنی؟

مریم 1401/03/29 ساعت 07:16

چرا آخه اوقات خودتون را تلخ میکنین
بابا خوش باشین و لذت با هم بودن را ببرید

omid 1401/03/25 ساعت 17:08

امیدوارم لم همدیگرو پیدا کنید
یکمم کمتر یادآوری کنید

یا بهترین اینه که یه مدت دیگه از اینکه چقدر همه چیز اگر قبل هم خوب بود الان بیشتر روی روال و خوبی افتاده بنویسید

مری۶۹ 1401/03/23 ساعت 07:38

مگی من ی بچه دوساله دارم و یکی دیگ توراهی دارم
هنوزم حس خوب دخترونگیمو با تو دارم
کاش همیشه همینقدر دختر ناز و مهربون بمونی
من ک همه چیمو از دست دادم و فقط اینجا میام پیش تو یادم میاد من خیلی حس و حالای تو رو داشتم ی روزایی ولی حالا همه چی زندگیم جنسشون از سنگ و پلاستیکه هیچی جون نداره همشون سفت و سختن ک البته خشن...
کاش نگه داری خودت قشنگ و دوست داشتنیتو....

یادداشت های روزمرگی 1401/03/22 ساعت 11:23

مگی خیلی بامزه نوشتی. هیچ توصیه ای بهت ندارم.
من وقتی بحثی پیش میاد و حس میکنم داره خطری میشه با جمله "اعصاب ندارم" و یه مقدار شوخی جمعش می کنم. خیلی وقتا جوابه ولی خب حرصم می خورم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد