مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

ماه رمضون قشنگم

اولین ماه رمضون عمرم بود که با مریضی شروع کردم و هنوز نتونستم حتی یه روزه بگیرم و هیچی از احساس خوبش رو درک نکردم.


یاد خاطرات می‌افتم و گاهی واقعا تعجب می‌کنم از خودم، از شرایط و از رابطه‌ی کش اومده‌م با پسر... پارسال همین روزا بود که می‌رفتیم دنبال مدل کابینت و ام‌دی‌اف و کمدای اتاق و ... هیچ‌کدوم اونی نشد که می‌خواستیم. فدای سرمون... خونه همچنان خالیه و ما همچنان مجرد:دی


هرچند وقت یه بار میریم به خونه خالی! سر می‌زنیم و پسر هم گوشزد می‌کنه مردم میرن خونه خالی برا چه کارایی و ما رو ببین، میایم در و دیوار خونه‌ خالی رو می‌بینیم و همین:)) خوبیش اینه واقعا فقط شوخی می‌کنه و مقصود خاصی نداره


از پارسال ماه‌رمضون بود که حس می‌کردم رابطه‌مون داره جدیتر میشه و خیلی چیزای خونه رو خودم رفتم انتخاب کردم و ... امسالم با وجود حال بدم سعی کردم یه حرکتی یرای زندگیمون انجام بدم. بهش فشار آوردم که برای کارش تصمیم بگیره و امیدوارم واقعی باشه ولی انگار واقعا داره یه تصمیم‌هایی می‌گیره شکر خدا، اگر نهایی شد میام و میگم چه کاریه


امروز جهت تاکید بیشتر بهش پیام دادم که فلان جا رو برو ببین، فلان چیز رو بخریم برای کار جدید و ... در کمال ناباوری برای اولین‌بار تو طول رابطه چند ساله‌مون پیامم رو دید و باز نکرد و شب بخیر نگفته حتی خوابید:)) اول فکر کردم زنگ بزنم و آتیش به پا کنم برای بی‌ادبیش ولی بعد دیدم گناه داره طفلی و منم خیلی کلید کردم که برو دنبال کارا، طبیعیه که از ترس اینکه بگه وقت نکرده بره دنبال کارا پیامم رو باز نکرده:دی


+ ببخشید هردمبیل می‌نویسم دیگه، بذارید به حساب حال بی‌حالیم

نظرات 10 + ارسال نظر
محدثه 1400/02/07 ساعت 07:42

مگی قشنگم چطوره؟ بهتری امروز؟

خوب خوبم محدثه جانم
ممنون که اینقدر خوبی

بهسا 1400/02/06 ساعت 08:25

باید بگم که منم اولین سالیه که هیچ روزی روزه نگرفتم به توصیه دکتر البته و حالم گرفتس! و چقدر بده که انگار اون حال و هوای رمضان واقعا وقتیه که تو هم روزه باشی وگرنه انگار زیاد اون حس رو نداره.. امیدوارم خوب باشی عزیزم
در مورد بخش دوم نوشته ت هم که تو انقدر خودت عاقل هستی که بدونی چکار کنی عزیزم و منم از دور کیف می نمایم

وای بهسا درکت می‌کنم، شکر خدا من زود تونستم به ماه رمضون برگردم اگر نمیشد مهم نبود ولی خب به قول خودت حالم گرفته میشد
خوب شو تو هم لطفا، دلم برات یه ذره شده

لیلا 1400/02/04 ساعت 13:31

صادقانه بگم می ترسم از همه جا بلاک بشم!

اسمم همون لیلاست با فامیلی. با عرض شرمندگی هر دو پیج شخصیت رو دارم :))))) و البته پیج قشنگ کاریتون رو.
فکر کنم توی یکی از پیج ها هم منو فالو کردی

قابل درکه اگه نخواستی این کامنت رو عمومی کنی

ای وای چرا باید همچین کاری کنم؟ مرسی ازت که همراهی


اگر خواستی خصوصی اسم پیجت رو بگو بهم صرفا جهت رفع کنجکاوی

محدثه 1400/02/04 ساعت 08:32

تو فقط باش... تو فقط بنویس، هر جوری میخواد باشه... امیدوارم فقط کرونا نباشه مگی،.. سالم و سلامت باشی... همیشه همیشه همیشه...
هر وقت عصبانی شدم بعدش دیدم اصلا چیز مهمی نبوده. حالا پسر بعد توضیح میده

محدثه عزیزم
هعی... همه‌مون همینیم و گاهی انگار عصبانیت‌هامون دلیل منطقی نداره

لیلا 1400/02/03 ساعت 19:46

سلام مگهان :)
من سال های خیلی دور وبلاگت رو می خوندم و چقدر هم کیف می کردم ولی نمی دونم چی شد که سال های اخیر کلا وبلاگ خوانی رو ترک کردم. از وقتی ماه رمضون شروع شده همش یادت افتادم ولی انگار می ترسیدم که وبلاگت رو آپدیت حذف کرده باشی که نمیومدم. ولی الان غلبه کردم بر ترسم و اومدم دیدمم به به چه خبره :)))
به هر حال خوشحال شدم که دوباره وبلاگت رو می خونم. گرچه در اینستاگرام پیجت رو دارم ولی انگار وبلاگ یه چیز دیگه است :))

سلام لیلای عزیز
آخ واقعا پیجم رو داری؟ اسمت اونجا چیه بگو ببینم کدوم پیج رو داری اصلا؟
مرسی واقعا که دوباره اومدی جانم

سلام
چه خوب که هنوز می نویسی! از رو یکی از کامنتای قدیمیت اومدم اینجا و ‌وقتی دیدم هستی خوشحال شدم!
طاعاتت قبول ان شاالله سلامتی و دلخوشی باشه و کارات زود پیش بره.

سلام،
روشن کردی اینجا رو مامان خانوم قشنگ

بهامین 1400/01/29 ساعت 17:24

الهی بهترین واست رقم بخوره

ممنونم جانم:)

هانی 1400/01/29 ساعت 12:15 http://www.hanihastam.blog.ir

تو بنویس ، هردمبیلم قبوله :))
ایشالا هر چی اتفاق خوبه برای خودت و زندگیت و آدماش بیفته

مرسی همه جوره پذیرای منی

دل آرام 1400/01/29 ساعت 09:02

آن شاالله خیره
نذار رابطه همین طور بی هدف طولانی بشه، فکر خوبیه که داری جهت میدی. بهش زمان بده که مثلا تا دو ماه دیگه تکلیف رابطه رو مشخص کنه. البته اگه پسند کردی و قصدت ازدواج هست. فرسایشی میشه طول بکشد.
هر چند می‌دونم خودت حسابی عاقلی
حرفام رو بذار به حساب دوستی که نگرانت هست

یجورایی فرسایشی شده برای هر دومون
ولی واقعا شرایطش رو نداریم باید تکلیف کارش مشخص شه اول


معلومه که ناراحت نمیشم چیز بدی نگفتی که

پرستش 1400/01/29 ساعت 06:21

مگی چشه؟

هان زیاد خوب نیستم
مینویسم ازش دقیقا دلیل حال بدم معلوم نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد