مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

اونجایی که به مو رسیده و مو هم باریک‌تر از اونیه که فکرش رو می‌کردی

آدم باور نمیکنه یه انتخاب اشتباه چجوری میتونه همه‌ی ابعاد زندگی‌ش رو تحت الشعاع قرار بده



+ قول میدم جدی‌تر به زندگیم فکر کنم و پسر رو از فیلتر‌های بیشتری رد کنم، بعدتر انتخاب کنم. 


نظرات 6 + ارسال نظر
آویشن 1399/07/23 ساعت 17:58 https://dittany.blogsky.com/

مطمئنم انتخاب درستی انجام میدی

روشن 1399/06/20 ساعت 23:06

مراقب خودت باش دخترک قشنگ:)

محدثه 1399/06/10 ساعت 09:35

من با تجربه خودم میگم آدم تا زیر یه سقف نره ، خیلی چیزها دستش نمیاد... به طور کل چیزهای اساسی میشه متوجه شداما گاهی مسایل پیش پا افتاده آدم خسته میکنه.... سخت نگیر اما دقت کن... کمکم هم بخوای من هستم

دل آرام 1399/06/06 ساعت 17:00

مگی خوبی؟ مواظب خودت باش دختر

خوبم عزیزم
محتاج دعام

فیروزه 1399/06/06 ساعت 14:04

فقط حواست باشه که فیلترها اونقدر زیاد نشن که هیچی دیگه ازش نفوذ نکنه .... قبلا هم برات نوشتم حواس جمع بودن تو انتخاب خیلی مهمه ولی نکته بینی و ریز بین شدن نه .. هیج دو تا آدمی دقیقا شبیه هم نیستن ... معیارشون صددرصد مثل هم نیست ... مثل هم فکر نمی کنن ... که اگر اینجور بود هم خیلی ایده آل نبود ..... پسر رو بررسی کن ببین آدمیه که انسان خوبیه ؟؟؟ معرفت داره ؟؟؟ می شه بهش تکیه کنی ؟؟؟ هفتاد درصد معیارات رو داره ؟؟؟ بقیه اش رو بسپر به خدا
چون قطعا تو هم صددرصد نیستی

چقدر حرفاتون خوب و قشنگه...
چشم قول میدم نه خیلی سخت بگیرم و نه خیلی آسون

بیچاره پسر
ولی مطمئنم که کار درستی میکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد