مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

براتون بنویسم از زندگی شخصی‌م... 

از پسر...

از روزای معمولی زندگی...

از روزایی که من تا ۹شب سر‌کارم و عملا وقتی برای دیدنش ندارم، از طرفی هم سعی می‌کنم رعایت کنم و تا حد‌امکان از خونه خارج نشم.

از روزایی که اون سعی می‌کنه از نظر روحی بهم کمک کنه که تاب بیارم روزای پرفشار کاریم رو...

از پنهون نگه داشتن رابطه‌مون... از یواشکی بودنمون همچنان

از خودم و بلاتکلیف بودنم... از این همه سردرگمی و از این همه ترس برای انتخاب...

خیلی خجالت‌آوره ولی با خودم فکر می‌کنم من از انتخاب اون سینک پشیمون شدم، از کجا معلوم از انتخاب پسر پشیمون نشم؟ 

هاه، من همچین آدمی‌ام

  بالاخره کلید خونه‌ش رو تحویل گرفت، بعد چند روز امروز رفتیم و خونه رو دیدیم، چشم خونه به جمالمون روشن شد.

در مورد خونه؟ قرار بود اینجا رو بفروشه و یه ماشین بهتر و یه خونه کوچیکتر بخره، یا با پولش یه کار جدید شروع کنه، اما وقتی آخرای کار بود مطمین بودم این کار رو نمی‌کنه... کدوم آدمی دلش میاد خونه‌ش رو بفروشه و تبدیلش کنه به خونه‌ی کوچیکتر؟ خلاصه نشد دیگه، نظر من فرق داشت با نظرش

من بلد نبودم جهت بدم به تصمیم پسر و الانم خوشحالم از خوشحالیش واقعا... از خونه‌ای که الان بهش این همه حس داره، با اینکه میگه اصلا مثل خونه‌ی ایده‌آلش نشده... ولی می‌فهمم که چقدر دوسش داره



نظرات 7 + ارسال نظر
بریدا 1399/09/06 ساعت 21:40

وقتی میگی پسر، یاد انیمیشن خانواده کرود میوفتم


چرا من یه اسم براش انتخاب نمی‌کنم خب؟

آویشن 1399/07/23 ساعت 18:06 https://dittany.blogsky.com/

به به مبارکه ، ولی کار درستی کردند که خونه رو نفروختند چون ماشین هیچ وقت سرمایه حساب نمیشه خصوصا تو ایران ، الآن هم که قیمت ملک سیر سعودی داره در نتیجه بهترین کار اینه که حتی اگه یه واحد آپارتمان خریدید همون و نگه دارید و تبدیل به ماشین نکنید.
در کل امیدوارم روزهای خوبی و در کنار هم سپری کنید

Ali 1399/05/31 ساعت 12:25

الان خونه اونجا متری چند شده

خیلی اطلاع ندارم راستش

مترسک 1399/05/29 ساعت 17:10 http://1matarsak.blog.ir/

مبارک باشه :) تهیهٔ خونه توی این شرایط واقعاً کار سختیه، ایشالا بهترین روزای زندگیتون توش سپری شه :)
راستی یه سوالی: کامنتای من نمیان این‌جا؟

خیلی سخته درسته
و خرید وسایل خونه هم همینطور

بله بله مترسک جان فقط اینجا یه کم دیر به دیر چک میشه

بهامین 1399/05/23 ساعت 13:30

مطمئنم بهترین تصمیم را برای زندگی می گیری
بهترین ها واست آرزودارم مگی جان

مرسی بهامین
کاش واقعا بتونم بهترین تصمیم رو بگیرم

محدثه 1399/05/21 ساعت 07:58

میگم یه هیجان قشنگی نداره؟ من حس میکنم هیجان و لذت تو این دوستی ها بیشتره تا بعد ازدواج

چرا نداره! دقیقا باهات موافقم همینشم گاهی نگرانم میکنه که نکنه بعدنا هیجانش کم شه من دووم نیارم

میترا 1399/05/20 ساعت 13:33

خوب بلاخره ترس که هست هم ترس از پشیمون شدن از انتخاب هم پشیمونی از انتخاب نکردن به نظرم اگه در کل نظرت مثبت نترس توکل کن امتحان کردم 18 سال پیش پشیمون نیستم تا الان از این به بعد هم خدا میدون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد