مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

هنوزم فکر می‌کنم انتخاب شوهر/پارتنر پولدار کار من نبوده... 

ولی دوس داشتم یه روز جای آدمایی باشم که شوهر پولدار انتخاب کردن... 

یا بطور دقیق‌تر، کسایی که بابای شوهر پولداری دارن


+ حتی ممکنه بیکار باشی ولی ماشین ۱ی ۲ میلیاردی سوار شی

+ هه

نظرات 3 + ارسال نظر
وینا 1399/05/06 ساعت 08:12

مگهان پسر پولداره؟

نه عزیزم، پولدار نیست
خیلی معمولی مشابه شرایط خودم یجورایی

محدثه 1399/05/05 ساعت 07:55

اون مثبت هه رو منم هستم.... والا اینا فقط آرزوی ماس، به واقعیت نمیرسه که تازه ما رو خارج هم ببرن که خب کرونا نذاشت

:))))))) وای چقد بانمکین شماها

هانی 1399/05/02 ساعت 21:39 http://www.hanihastam.bayan.ir

منم دلم شوهر پولدار خواست اصلن

بیا تبلیغات کردم انگار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد