مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

داریم از اولین پیتزای مشترکی که خوردیم صحبت می‌کنیم، میگه مگی دقیقا یادمه حسش رو

میگم چه حسی داشتی؟

میگه خیلی ناراحت بودم که با غذات نوشابه سفارش دادی:))))))))))))))))


+ هشتگ‌یواشکی‌های‌ما

نظرات 9 + ارسال نظر
1900 1399/02/09 ساعت 22:02

وااای من همش یه بهونه می یابم اخر نوشابه های اونم میگیرم میخورم:)))

ببین من چه دسته کلم قدرمو نمی‌دونه
این شانس مایه، تازه اکثرا نصف نوشابه‌م اضافه میادا

دلناز 1399/01/30 ساعت 22:34

همه‌ی مزه پیتزا به نوشابه کنارشه غیر این که نمیشه

والا بخدا
الان خودشم نظرش همینه

پرستش 1399/01/30 ساعت 12:37 http://Parastesh18.blog.ir/


عکس اولین غذاتم میذاشتی خب

فکر نکنم عکس گرفته باشیم هیچ‌کدوم

محدثه 1399/01/30 ساعت 11:50

اخ چی بگم به این احساساتش... ایشون از اون مدلان که خیلی مهربونن و کیسه آبگرم میدن دستت وقتی نیاز داری

بنده این حجم از رمانتیک بودن رو بر نمی‌تابم
کیسه آبگرم:))))))))


چه عاشقانه زیبایی

یادمه اولین غذای مشترک ما هم دکتر در درونش کلی ناراحت شده بود که من چرا سس خوردم
البته الان یاد گرفته و خودش هم میخوره

خیلی رمانتیک بود! فک کردم لامصب می‌خواد از حس خوبش به من بگه نه اون نوشابه‌ای که سفارش دادم
وای خیلی بامزه بود باید بگم بنده هم در این امر پیروز بودم
اونم دیگه پیتزاش‌و خیلی وقت‌ها با نوشابه و حتی سس می‌خوره

بهسا 1399/01/30 ساعت 10:27

وا...چرا خب؟

چمی‌دونم خل و چله از بس

جواب کامنت قبلتم اینجا بگم، بله گویا البته می‌دونستم آدرس اینجا رو داره ولی فک نمی‌کردم بخونه

بانو(: 1399/01/30 ساعت 09:55

ما اولین غذای مشترکمون ساندویچ بندری دانشگاه بود

وای دلم رفت، کاش الانم مثه همون روزا بود و میشد برم ساندویچ بندری بخورم به یاد تو

بریدا 1399/01/29 ساعت 19:01

پیتزارو باید با دوغ خورد :دی

بد سلیقه‌ترین هستید شما پیتزا و دوغی‌ها
بابا چقد پاستوریزه‌ای خب؟

مهربان 1399/01/29 ساعت 15:12

مگی اولین غذاتون یا اولین پیتزاتون

به قول معلم‌ها سوال خوبی پرسیدی
اولین غذای مشترکمون ناهار بود، که ماهی سفارش دادیم چقدرم ماهی‌ش خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد