مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

وقتی ازت یاد‌ می‌گیرم

یکی از چیزایی که تو این رابطه متوجهش شدم اینه که مدام در ارتباط بودن با هم اصلا خوب نیست، اگر مدام با هم چت کنید یا تلفنی هر اتفاقی که میفته رو به سمع و‌ بصرش برسونید نتیجه‌ش میشه اینکه وقتی کنار‌ هم نشستید دیگه حرفی‌ ندارید!


+ پسر تو هیچ‌وقت اینجا رو‌ نمی‌خونی، اما‌ کاش بدونی‌ من کنارت چقدر بزرگ شدم... چقدر رشد کردم و چقدر خودمو بهتر شناختم

نظرات 2 + ارسال نظر
x 1399/01/20 ساعت 19:20 http://malakiti.blogfa.com

سلاااام
سال نو مبارک
خوبی دختر پرتقالی؟؟؟

سلام مهربون
سال نوی تو هم مبارک، خیلی خوبم

روشن 1398/11/26 ساعت 01:22

بعد از مدتها سری به وبلاگ های محبوبم زدم و وقتی خوندمت کلی رقیق شدم
دلت تا همیشه آروم^_^

عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد