مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

یه پاتیل سیب‌زمینی سرخ شده‌ی خوشمزه ^_^

اون بلد نیست برای ولنتاین واسم هدیه‌های مناسب روز ولنتاین بخره، حتی می‌تونم با اطمینان بگم اصلا نمی‌دونه ولنتاین کی هست. ولی بلده وقتی گشنمه بی‌خبر برام سیب‌زمینی سرخ خورده از رستوران محبوبم سفارش بده و بفرسته دم خونه... 


+ پسر معمولی من نمی‌دونی چقدر کارات برام دلنشینه

نظرات 10 + ارسال نظر
رها 1398/11/13 ساعت 11:36

تولدت ت ت مبارک
مگی خب فقط ی روز اخیر داره
می‌دونم ک تو ذوق میخوره
عذرخواهی کرد باشه بابت تاخیر حل واقعا

اصلا مهم این بود که چرا اونقدر دیر به فکر کادوی تولدم افتاده

محدثه 1398/11/13 ساعت 08:40

تولدت مبارک مبارک مبارک... بالا رو بستی من از پست پایین اومدم

مرسی از تلاش و همت شما دوست عزیز

مرررررسی

من حتی می گفتم به مورس، ولی باز هم فایده نداشت، یادش می رفت و باز به روش خودش رفتار می کرد

چه آشنا
من اونقدر گفتم و درک‌ نشدم رسما حیرونم... بگذریم که میگه حق با شماست، من شرمنده‌م! ولی نتیجه‌ش‌ کو؟ سال دیگه هم زنده باشیم همینه

رها 1398/11/12 ساعت 01:20

چقدر خوشحالم که عشق تو وجودت جوونه زد ...
ولنتاین مگه اصلا مهمه؟

ممنون رها جان نه والا مهمه؟

پرستش 1398/11/12 ساعت 01:10 http://Parastesh18.blog.ir/

تولدت مبارک دختر زمستونــــــی

ممنون عزیزم

حالا رستوران محبوبت کدومه؟

یکیشون سیب‌زمینی شکم الملوکه نه که رستوران محبوبم‌ باشه سیب‌زمینیش‌‌ محبوبمه بیشتر

هانی 1398/11/08 ساعت 12:40

ما آدم‌ها گاهی عشق و ابراز عشق رو به چار تا حرکت و جمله و رفتار محدود می‌کنیم و تقلیل می‌دیم. در حالی که یه رفتار خارج از اون چارچوب تعیین (قالب) شده می‌تونه بسیار عاشقانه‌تر و زیبا و دلنشین‌‌تر باشه. صد البته توجه به مناسبت‌ها هم چیز بدی نیست ولی تمامش هم نیست. ضمن اینکه منم سیب زمینی سرخ شده رو به شکلات‌های هزاررنگ ولنتاین ترجیح میدم!!

درست میگی هانی
ولی انگار منم خیلی وقتا ذهنم دنبال اون قالبهاست

هانی 1398/11/08 ساعت 12:39

ما آدم‌ها گاهی عشق و ابراز عشق رو به چار تا حرکت و جمله و رفتار محدود می‌کنیم و تقلیل می‌دیم. در حالی که یه رفتار خارج از اون چارچوب تعیین (قالب) شده می‌تونه بسیار عاشقانه‌تر و زیبا و دلنشین‌‌تر باشه. صد البته توجه به مناسبت‌ها هم چیز بدی نیست ولی تمامش هم نیست. ضمن اینکه منم سیب زمینی سرخ شده رو به شکلات‌های هزاررنگ ولنتاین ترجیح میدم!!

تو رو باید بیارم اداره ام ، نشون این خانم هایی بدم که به عنوان مراجع میان و سر هیچ و پوچ زندگیشون تلخ کردن و دارن طلاق میگیرن ..بگم از این مگی جان من یاد بگیرین.. ببینین چقدر نرم و روان داره روزگارش میگذرونه... چقدر درکش بالاس... مگی جان تو داری از دوست تعریف میکنی ولی من میگم دیدگاهت قشنگه خودت عشقی

سرشکسته‌ت‌ کردم امروز که به اندازه‌ی یک سال غررر زدم به جونش و شکایت پشت شکوه، شکوه پشت شکایت
بازم ممنون که بهم حس خوب میدی

وای مگی
چقد خوشحالم برات
بیشتر ازین روزهای خوبت برامون بنویس

مرسی پری مهربون
چشم می‌نویسم
ممنون که هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد