مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

سرنوشت به هم گره خورده

دیگه از این عجیب‌تر که خیلی خیلی خیلی اتفاقی! چوپان رو ببینم در قزوین؟

خدایا بیا منو بخور


+ در کمال ناباوری ما از قبرستون تا سینما و حتی در قزوین هم به هم  می‌رسیم. عجیب اما واقعی:/ 

نظرات 4 + ارسال نظر
رها 1398/09/30 ساعت 11:06

ی دختری هست تو اینستا والو
تو کار دکوراسیون
همیشه من و یاد تو میندازه
می‌دونم اون نیستی
اما نمی‌دونم چرا حس میکنم شبیه هستین
Valoo_land اگه نمیشناسیش

چه جالب!
من اینو الان دیدم، کامنت جالبی بود

محدثه 1398/09/28 ساعت 23:11

چوپان!؟؟

مهر 1398/09/28 ساعت 03:04

مگیمیایی قزوین ب من نمیگی

مهر جانم، من هربار اومدم بین راه اومدم
ولی حتما به زودی میام

بریدا 1398/09/26 ساعت 00:24

کی میدونه؟ شاید قبل از اینکه باهم آشنا بشید هم بار ها از کنار هم رد شدین :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد