مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی
مگلاگ

مگلاگ

مگهانِ :دی

فیدیبوی گرون:دی

هر آدمی تو یه سری زمینه‌ها خسیسه، یکی از خساست‌های من تو خرید کتاب از فیدیبوئه... هر بار میام هزینه‌ش رو پرداخت کنم میگم که چی انقد پول بدم خب فردا میرم از کتاب‌فروشی می‌خرمش دیگه:دی


+ چقدر کیف میده کتاب خوندن در ایام بی‌اینترنتی، من برای اولین بار دزیره رو خوندم ^_^ جلد اولش تموم شده و دارم جلد دوم رو شروع می‌کنم، چقد‌ دوسش داشتم تا اینجا


نظرات 16 + ارسال نظر
آویشن 1398/09/14 ساعت 06:34

آره راست میگی ، آدم ها با هم فرق دارن. ولی جالبه من تا قبل از دانشگاه خیلی کتاب خون بودم ولی همین که ورود کردم به اون دانشکده کلا روحیه کتاب خونیم و از دست دادم و می تونم بگم الان شاید سالی ۳_۴ کتاب بیشتر نخونم ، بیشتر pdf و مطالبی که در مورد چیزهایی که باید بدونم می خونم .ولی در مورد فیلم همیشه کرم فیلم بودم همین جوری هم داره بیشتر میشه ، خدا به داد برسه
راستی یه زمانی قرار بود پرنده خارزار و نوت بوک و بگیری ازم ، باید به خاطر این فیلما هم که شده یه قرار بزاریم

واااای آرررره
میشه لطفا تو زمانشو تعیین کنی؟

آویشن 1398/09/09 ساعت 04:45

این کتاب و نخوندم.
آفرین به تو که روحیه کتاب خون بودنت و حفظ کردی، من که خیلی وقت حوثله کتاب خوندن ندارم شایدم چون ذهنم درگیر هست نمی تونم تمرکز کنم. به جاش کلی فیلم نگاه کردم امسال، همیشه نگاه می کردم می دونی که ولی الان که وقت ازادم زیاد بیشتر از قبل

آدما با هم فرق دارن آویشن، همونجور‌ که تو برات‌ خوندن سخته، برای منم دیدن سخته... خیلی خیلی کم فیلم و سریال دیدم تو زندگیم

بهامین 1398/09/05 ساعت 15:44

من این پست کامنت گذاشتم تایید نشده ؟!

تایید نشده و ندیده بودم

ولی واقعا هیچی کتاب کاغذی نمیشه
اما اونم من ترجیح میدم نخرم و از کتابخونه امانت بگیرم. چون یکبار کتاب رو میخونی و دیگه میره تبعید میشه کنج قفسه ها. مگر اینکه کتاب خاصی باشه...

امانت گرفتن خیلی هیجان‌انگیزه
ولی من از اینکه کتابا رو به اسارت بگیرم انگار خوشم میاد! عموما آدم دو بار خوندن نیستم ولی دوس دارم تو کتابخونه‌م بمونن

هانی 1398/09/04 ساعت 00:08

بوگو بوگو! [کنجکاو می‌شود]

باشه

امین 1398/09/03 ساعت 19:02

اره سه شنبه ظهر.فک کنم تو هم دیدی.با خواهرت

من شما رو ندیدم.

هانی 1398/09/03 ساعت 15:08

عمری دگر بباید تا ما قدیمی‌هایی که بخشی از عمرمون با چرخیدن میون قفسه‌های کتابخونه‌ی عمومی گذشته با کتاب الکترونیک کنار بیایم!
ضمن احترام به محیط زیست ، کتاب کاغذی رو عشقه! تو پرانتز اینم بگم که من کتاب‌های pdf زیادی هم خوندم. حالا به هر دلیل اما کتابخونه‌ی شخصی رو عشق است!!

منم خیلی pdf خوندم ولی واقعا حس کتاب کاغذی برام فرق داره
هاه... یادش بخیر هدیه‌هایی که از برگ گرفتم، باید یه رازی رو بهت بگم به زودی درباره‌ی یکی از کتاب‌فروشی‌های رشت

بهامین 1398/09/03 ساعت 01:02

خدایی هیچی کتاب کاغذی نمیشه

+من این‌کتاب تا بحال نخوندم


بخون فکر می‌کنم حتما حتما خوشت بیاد

کتابخونۀ اپ چارخونه هم کتابای به‌دردبخوری داشت. من چند بار خریدم

ممنونم ازت

دلناز 1398/09/02 ساعت 16:41

مگی جون من دزیره رو سالها پیش خوندم خیلی دوس دارم یه بار دیگه بخونمش
چند ماهه که فرصت کتاب خوندن ندارم

امیدوارم درگیری‌هات از نوع مثبت باشه
ایشالا وقت خوندن میشه دوباره

بیمه عمر پاسارگاد 1398/09/02 ساعت 15:27

برعکس شما و دوستان
به نظرم قیمت کتاب تو فیدبو ارزان تره به نسبت کتب چاپی الان با قیمت فعلی کاغذ
در مورد کتاب میشه بگین چیه؟

نظر ما به نظر شما نزدیک‌ است خیلی هم ارزون‌تره
ولی من و خیلی از دوستان کتاب کاغذی رو ترجیح میدیم و قیمت منصفانه‌ی فیدیبو هم نمیتونه تحریکمون کنه به نخریدن کتاب‌های حقیقی

میشه گفت رمان تاریخیه، اسمش هم دزیره‌ست

امین 1398/09/02 ساعت 13:07

دختر پرتقالی
کافه پیانو
حکایت عشقی بی نون بی قاف بی نقطه
بالاخره تو ماشین نارنجیت دیدم

1900 1398/09/02 ساعت 09:26

دزیره رو منم خیلی دوسش داشتم .الان یک ساله و چند روزه دست یکی از رفیقامه نمیخونه :|

من کلا نمیتونم کتاب تو گوشی بخونم از اونورم یکی از تفریحاتم تو کتابفروشی ولو بودنه . نشون به اون نشون که کراش اسبقم هم تو کتاب فروشی محبوبم کار میکرد:))))
فقط بعضی وقتا که مجبورررر باشم یا نیازی به اون کتاب نداشته باشم مثلا قرارباشه درموردش صرفا بدونم که توی اون بحث شرکت کنم زورم میاد قد قیمت اصلی پولش رو بدم به طاقچه و فیدیبو پناه می اورم

بهش بگو لامصب چرا میگیری و نمی‌خونی خب؟
من عاشق شما و کراش سابقتون شدم که
درک می‌کنم، من هی میگم تو راضی هستی درخت قطع شه که کتاب بخونی؟ بعد ۲بار از فیدیبو استفاده می‌کنم و دوباره روز از نو، روزی از نو

آفرین برهمت بالای تو
منم میتونستم بخونم الان چندتاکتاب بخونم تنبلی کردم

حالا وقت هست که، خیال ندارن وصل کنن اینترنتمونو می‌تونیم از فرصت استفاده کنیم

به نظر منم فیدیبو گرونه
ولی همیشه آقای دکتر میخرن و من میخونم
دزیره عالیه
جز کتابهایی هست که من چند بار خوندمش

یه آقای دکترم نداریم کتاب بخره و ما بخونیم
مامان و خواهرمم مثل شما چندین بار خوندنش، من به یه دلیل عجیب هی خوندنشو میذاشتم برای بعدتر

ولی فیبدیو واقعا قیمتاش خوبه

آره بابا، گرون نیست اصلا... گفتم که خسیسی‌های عجیب دارن آدما
من خیلی راحت خرج می‌کنم اونوقت تو این زمینه خسیسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد